
Dawid Didiuk: Łatwa sprzedaż w trudnych czasach?
„Dziękuję, już mam”, „Proszę zadzwonić później”, „Muszę się zastanowić” – to tylko niektóre formuły, którymi żegnamy telemarketerów. Dlaczego to robimy? […]
„Dziękuję, już mam”, „Proszę zadzwonić później”, „Muszę się zastanowić” – to tylko niektóre formuły, którymi żegnamy telemarketerów. Dlaczego to robimy? […]
Pamięć podręczna to szeroki termin, mogący odnosić się do procesora, twardego dysku, systemu plików lub przeglądarki internetowej. Z perspektywy osoby […]
Jeśli jeszcze nie wiesz, co to Google Discover lub jak w pełni wykorzystać aplikację Google – ta publikacja jest dla […]
Marketing, który sprzedaje? To jest możliwe! 🙂 W wielu firmach można zaobserwować napięcia pomiędzy działem marketingu a pracownikami pozostającymi po […]
Jednym ze sposobów na zwiększenie konwersji są opinie w Google Maps. Z jakiej przyczyny są tak istotne z perspektywy administratorów […]
Zarządzanie biznesem – co to oznacza dzisiaj? Rozwój nowoczesnych technologii w połączeniu z pandemiczną i postpandemiczną rzeczywistością przyczyniły się do […]
Sprzedaż internetowa B2B, zawłaszcza w dobie pandemii, niepostrzeżenie urosła do takich rozmiarów, że znacznie przekroczyła zyski generowane przez sprzedaż B2C! […]
Facebook to wciąż jedno z najpopularniejszych mediów społecznościowych. Według raportu Hootsuite liczba użytkowników w Polsce na początku 2022 roku wynosiła […]
Witaj strudzony marketingowcu! Każdy z nas jest pod gradobiciem obowiązków i wciąż myśli o tym jak przekuć użytkowników Internetu w […]
Google Chrome to najpopularniejsza przeglądarka internetowa na świecie. Korzystają z niej miliony internautów na wielu platformach, a sam produkt Google’a […]
Media tradycyjne skutecznie wypierane są przez potężne środki przekazu, jakim są media społecznościowe: Facebook, Twitter, Instagram, Pinterest, YouTube, Linkedin. Marki […]
Efektywne prowadzenie firmy i widoczność na rynku wymagają nie tylko wiedzy, doświadczenia i biznesowego wyczucia, ale i solidnej strategii marketingowej. […]
Najczęsciej komentowane
-
SEO
Jak wdrożyć kod śledzenia Google Analytics na stronę z Wordpress ?-
Case Study
Case Study VCM Verseo Campaign Manager-
Reklama Google Ads
Ile zarabia specjalista Google Ads w Verseo?-
Bez kategorii
6 rad jak zabezpieczyć Wordpressa