Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

System CRM – dlaczego jest ważny?

System CRM – dlaczego jest ważny? - zdjęcie nr 1

HubSpot wdrożenie z Verseo - webinar

Już w 2019 roku 91% firm zatrudniających więcej niż 11 pracowników korzystało z oprogramowania CRM. Cyfryzacja biznesu dalej rośnie, więc Twoja konkurencja albo już korzysta z systemu CRM, albo będzie to robić w najbliższym czasie. Wyjaśniamy, dlaczego warto podążać za tym trendem!

System CRM – dlaczego jest ważny? - zdjęcie nr 4

System CRM – co to jest?

Oprogramowanie CRM (Customer Relationship Management) to system służący do zarządzania relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Dobry CRM zastępuje lub integruje w jednym narzędziu odseparowane systemy używane w firmie, np. platformę do wysyłania newsletterów, monitoring kampanii Google Ads, system do umawiania spotkań z klientami, narzędzie do zarządzania leadami i setki innych funkcjonalności.

System CRM – dlaczego jest ważny? - zdjęcie nr 5

Jak wyjaśnia Adam Kubaszewski, Content & Marketing Automation Specialist w Verseo:

CRM pozwala na lepszą organizację pracy w firmie dzięki usprawnieniu pracy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. System CRM umożliwia zarządzanie kontaktami i relacjami z nimi – czyli wspiera zarówno dbanie o obecnych, jak i zdobywanie nowych klientów. W jednym miejscu mamy też możliwość przeglądania zawartych deali, ticketów serwisowych, monitorowanie wysłanych maili czy automatyzowanie wielu aspektów wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji. Dobry CRM oszczędza czas pracowników przez lepszą organizację ich pracy oraz dostarczanie wszystkich potrzebnych danych do pozyskania i obsługi klientów w jednym systemie.

Co to jest HubSpot i dlaczego jest przydatny?

Największą zaletą HubSpota jest jego uniwersalność – to narzędzie do całościowego zarządzania wszystkimi elementami ścieżki klienta i działania firmy, od przyciągania zainteresowania odbiorców, przez działania sprzedażowe, bieżącą obsługę klienta, aż po budowanie stałych relacji i lojalności.

Skąd to wiemy? Z praktyki – już od 6 lat HubSpot pompuje cyfrową krew w Verseo. Poznaliśmy go wzdłuż i wszerz, dzięki czemu możemy z czystym sumieniem polecać go, a co więcej, także z powodzeniem wdrażać HubSpota u naszych klientów.

>> Case study: Wdrożenie HubSpot w Skriware <<

HubSpot z Verseo – bezpłatny webinar

Już 15 lutego o 11:30 organizujemy specjalny, bezpłatny webinar, podczas którego wyjaśnimy, jak wydając 40 dolarów miesięcznie, możemy maksymalnie zoptymalizować procesy w firmie, uszczelnić lejek i poprawić rentowność podejmowanych działań.

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

Na rynku jest wiele systemów CRM, które albo nie są wielozadaniowe, albo kosztują krocie. Spotykamy się z poglądem, że HubSpot, należący do systemów z szeroką funkcjonalnością, to narzędzie wyłącznie dla dużych firm, bo wiąże się z ogromnymi kosztami. Chcemy to odczarować. Już pakiet za 40$ miesięcznie wystarczy, by korzystać z niego jako pełnoprawnego systemu CRM i wprowadzić zarządzanie danymi na wyższy poziom.

>> HubSpot CRM – opis funkcjonalności. Automatyzacja marketingu i znacznie więcej <<

Jakie tematy poruszymy na webinarze?

Pokażemy konkretne zastosowania HubSpota w aspektach kluczowych dla każdego biznesu i realne przykłady.

  • omówimy, dlaczego system CRM w firmie to dziś rynkowa konieczność i z czego to wynika,
  • przedstawimy HubSpota i jego strukturę – podpowiemy które elementy będą sensowne w przypadku Twojego biznesu,
  • udowodnimy, że nawet w wersji za 40$ miesięcznie HubSpot jest bardzo funkcjonalny i może znacznie poprawić wyniki Twojej firmy.

Webinar poprowadzą Adam Kubaszewski oraz Radosław Strzelecki,Technology Manager w Verseo. Czekamy na Ciebie – zapisz się i zajmij swoje miejsce już teraz!

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany