Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

System CRM – dlaczego jest ważny?

System CRM – dlaczego jest ważny? - zdjęcie nr 1

HubSpot wdrożenie z Verseo - webinar

Już w 2019 roku 91% firm zatrudniających więcej niż 11 pracowników korzystało z oprogramowania CRM. Cyfryzacja biznesu dalej rośnie, więc Twoja konkurencja albo już korzysta z systemu CRM, albo będzie to robić w najbliższym czasie. Wyjaśniamy, dlaczego warto podążać za tym trendem!

System CRM – dlaczego jest ważny? - zdjęcie nr 4

System CRM – co to jest?

Oprogramowanie CRM (Customer Relationship Management) to system służący do zarządzania relacjami z aktualnymi i potencjalnymi klientami. Dobry CRM zastępuje lub integruje w jednym narzędziu odseparowane systemy używane w firmie, np. platformę do wysyłania newsletterów, monitoring kampanii Google Ads, system do umawiania spotkań z klientami, narzędzie do zarządzania leadami i setki innych funkcjonalności.

System CRM – dlaczego jest ważny? - zdjęcie nr 5

Jak wyjaśnia Adam Kubaszewski, Content & Marketing Automation Specialist w Verseo:

CRM pozwala na lepszą organizację pracy w firmie dzięki usprawnieniu pracy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta. System CRM umożliwia zarządzanie kontaktami i relacjami z nimi – czyli wspiera zarówno dbanie o obecnych, jak i zdobywanie nowych klientów. W jednym miejscu mamy też możliwość przeglądania zawartych deali, ticketów serwisowych, monitorowanie wysłanych maili czy automatyzowanie wielu aspektów wewnętrznej i zewnętrznej komunikacji. Dobry CRM oszczędza czas pracowników przez lepszą organizację ich pracy oraz dostarczanie wszystkich potrzebnych danych do pozyskania i obsługi klientów w jednym systemie.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Co to jest HubSpot i dlaczego jest przydatny?

Największą zaletą HubSpota jest jego uniwersalność – to narzędzie do całościowego zarządzania wszystkimi elementami ścieżki klienta i działania firmy, od przyciągania zainteresowania odbiorców, przez działania sprzedażowe, bieżącą obsługę klienta, aż po budowanie stałych relacji i lojalności.

Skąd to wiemy? Z praktyki – już od 6 lat HubSpot pompuje cyfrową krew w Verseo. Poznaliśmy go wzdłuż i wszerz, dzięki czemu możemy z czystym sumieniem polecać go, a co więcej, także z powodzeniem wdrażać HubSpota u naszych klientów.

>> Case study: Wdrożenie HubSpot w Skriware <<

HubSpot z Verseo – bezpłatny webinar

Już 15 lutego o 11:30 organizujemy specjalny, bezpłatny webinar, podczas którego wyjaśnimy, jak wydając 40 dolarów miesięcznie, możemy maksymalnie zoptymalizować procesy w firmie, uszczelnić lejek i poprawić rentowność podejmowanych działań.

Dlaczego warto wziąć udział w webinarze?

Na rynku jest wiele systemów CRM, które albo nie są wielozadaniowe, albo kosztują krocie. Spotykamy się z poglądem, że HubSpot, należący do systemów z szeroką funkcjonalnością, to narzędzie wyłącznie dla dużych firm, bo wiąże się z ogromnymi kosztami. Chcemy to odczarować. Już pakiet za 40$ miesięcznie wystarczy, by korzystać z niego jako pełnoprawnego systemu CRM i wprowadzić zarządzanie danymi na wyższy poziom.

>> HubSpot CRM – opis funkcjonalności. Automatyzacja marketingu i znacznie więcej <<

Jakie tematy poruszymy na webinarze?

Pokażemy konkretne zastosowania HubSpota w aspektach kluczowych dla każdego biznesu i realne przykłady.

  • omówimy, dlaczego system CRM w firmie to dziś rynkowa konieczność i z czego to wynika,
  • przedstawimy HubSpota i jego strukturę – podpowiemy które elementy będą sensowne w przypadku Twojego biznesu,
  • udowodnimy, że nawet w wersji za 40$ miesięcznie HubSpot jest bardzo funkcjonalny i może znacznie poprawić wyniki Twojej firmy.

Webinar poprowadzą Adam Kubaszewski oraz Radosław Strzelecki,Technology Manager w Verseo. Czekamy na Ciebie – zapisz się i zajmij swoje miejsce już teraz!

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany