Oferta

Reklama lokalna

  • Pozyskamy dla Ciebie lokalnych klientów
  • Prowadzimy reklamy Google oraz Facebook Ads
  • Zyskasz stałego opiekuna i dostęp do wyników 24/7

Zaprojektujemy i poprowadzimy dla Ciebie reklamy, by pozyskać lokalnych klientów. Wdrożymy najskuteczniejsze rozwiązania od Google i Facebooka, bazując na naszym doświadczeniu i wsparciu sztucznej inteligencji.

Bezpłatna konsultacja

Umów się z ekspertem, a przygotujemy wycenę nawet w 24h

Reklama lokalna - zdjęcie nr 1 Reklama lokalna - zdjęcie nr 2 Marek Pankowski Customer Success Manager

Reklamują się u nas m.in.:

Reklama lokalna - zdjęcie nr 3 Reklama lokalna - zdjęcie nr 4 Reklama lokalna - zdjęcie nr 5 Reklama lokalna - zdjęcie nr 6 Reklama lokalna - zdjęcie nr 7 Reklama lokalna - zdjęcie nr 8 Reklama lokalna - zdjęcie nr 9 Reklama lokalna - zdjęcie nr 10 Reklama lokalna - zdjęcie nr 11 Reklama lokalna - zdjęcie nr 12 Reklama lokalna - zdjęcie nr 13 Reklama lokalna - zdjęcie nr 14 Reklama lokalna - zdjęcie nr 15 Reklama lokalna - zdjęcie nr 16 Reklama lokalna - zdjęcie nr 17 Reklama lokalna - zdjęcie nr 18 Reklama lokalna - zdjęcie nr 19 Reklama lokalna - zdjęcie nr 20

Od 10 lat pozyskujemy klientów dla lokalnych firm usługowych. Zwiększamy widoczność w internecie, a nasze kampanie ewoluują wraz z naszym doświadczeniem.

Każdy z naszych ekspertów stale uzupełnia wiedzę i certyfikuje się.

Obsługujemy reklamy z małym, średnim i dużym budżetem. Każdy klient może liczyć na opiekę dedykowanego eksperta, dostęp do panelu z wynikami kampanii 24/7 i regularną optymalizację konta wspartą danymi analitycznym.

 

Opinie klientów na temat współpracy z Verseo

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

Z Verseo czujemy się bezpiecznie

"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"

Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea

Case Study: Rugito & Verseo

Case Study: Rugito & Verseo

"Dzięki raportom, które otrzymujemy na bieżąco, czujemy, że trzymamy rękę na pulsie. Wiemy, gdzie dokładnie wędrują nasze pieniądze i jak przekłada się to na sprzedaż. We współpracy z Verseo cenimy sobie najbardziej kontakt, który jest o każdej porze dnia i nocy, w praktycznie każdej sprawie".

Radosław Bartosik
Współwłaściciel Rugito.pl

Generujemy zyski dla klientów!

Generujemy zyski dla klientów!

"Szukaliśmy zaufanego partnera, który zaproponuje gotowe rozwiązania, wdroży je i na bieżąco będzie monitorować efekty. Eksperci Verseo przeanalizowali sytuację i wrócili z gotowym rozwiązaniem. W 2022 roku zwiększyliśmy sprzedaż o 40% rok do roku. Estymacje Verseo pokrywają się ze stanem faktycznym.”"

Michał Tobiasz
CEO & Co-owner Fotoforma

Łączymy empatię z twardymi danymi

Łączymy empatię z twardymi danymi

"Ustalamy wszystko wspólnie i nie musimy tego sprawdzać, dopytywać, zastanawiać się. Wiemy, co ma być zrobione i to jest dostarczane w terminie. Dobra komunikacja, klimat rozmów, wzajemne zaufanie. Ważne dla nas jest też to, że po drugiej stronie jest człowiek. Ta ludzka, empatyczna twarz biznesu."

Paulina Malicka
E-commerce Manager Costway

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Oferta szyta na miarę Giacomo Conti

Działania ekspertów Verseo zapewniają stabilny wzrost widoczności marki w wirtualnej przestrzeni i zwiększenie sprzedaży w sklepie online. “Verseo cenię za partnerskie podejście, umiejętność rozmowy i etykę pracy, która skutkuje wyższą sprzedażą”.

Mateusz Stasiak
Kierownik działu Marketing i E-commerce Giacomo Conti

Wyzwania? Nie ma problemu!

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Ważnym kanałem sprzedaży dla nas, jest sprzedaż internetowa. W zeszłym roku zauważyliśmy spadek sprzedaży w naszym sklepie internetowym. Zwróciliśmy się po pomoc do firmy Verseo, by wspólnie opracować plan naprawczy. Dla nas, Verseo to godny zaufania partner, z którym można się związać na wiele lat.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

O komunikacji, która wpływa na wzrost widoczności, ruchu i... sprzedaży!

Szukaliśmy kogoś, kto będzie rzetelny i takie opinie doprowadziły nas do Verseo. Wcześniej takiej współpracy nie miałam z nikim. Efekty są bardziej niż satysfakcjonujące. A mamy apetyt na więcej!

Paulina Michnikowska
Dyrektor ds. Marketingu e-okularnicy.pl

96%

klientów przedłuża z nami umowy

24%

o tyle podnosimy średnią rentowność firm rok do roku

70

udokumentowanych historii sukcesu

100

ekspertów marketingu internetowego

Wypełnij formularz i odbierz darmową wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy ofertę.

Skontaktujemy się z Tobą w 24h.

  • Na zapytania złożone pon. – pt. 8.00 – 16.00
    odpowiadamy w ciągu 1 godz.
  • Na pozostałe pytania odpowiemy następnego
    dnia roboczego po 9.00.
Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Co to jest reklama lokalna?

Mianem reklamy lokalnej nazywamy wszelkie działania komunikacyjne, które mają trafić do osób, które szukają usług w określonej lokalizacji. W zależności od konkurencji, typu działalności i budżetu, może to być województwo, powiat, miasto, dzielnica czy dosłownie kilka przecznic.

Reklama lokalna - zdjęcie nr 35

Każdy typ kampanii i działania w internecie pozwala tak sobą sterować, by trafiać do osób potencjalnie najbardziej zainteresowanych Twoimi usługami. W przypadku biznesów usługowych, kapitalną rolę gra właśnie lokalizacja, wyniki wyszukiwania lokalnego w Google, profil Google moja firma czy widoczności strony internetowej oparta o reklamy Google Ads.

Ile kosztuje reklama lokalnego biznesu?

Lokalne biznesy usługowe charakteryzują się dobrze sprecyzowaną grupą odbiorców, zarówno pod kątem specyficznych potrzeb i wymagań, jak i lokalizacji wyświetlania reklam. Z reguły, im lepiej skrojona grupa odbiorców, tym bardziej efektywna reklama ponieważ nie przepalasz pieniędzy na docieranie do osób w ogóle niezainteresowanych Twoją ofertą. Wpisywanie przez klientów fraz lokalnych działa na Twoją korzyść ponieważ mniej „oblegane” frazy są bazowo prostsze do pozycjonowania lokalnego, jak i z reguły tańsze do wyświetlenia i kliknięcia w reklamach Google Ads.

To wszystko sprawia, że lokalne pozycjonowanie stron, jak i lokalne reklamy Google Ads są w zasięgu cenowym większości lokalnych przedsiębiorców. Pozycjonowanie lokalne w Verseo zaczyna się od 599 złotych.

Podobnie rzecz się ma w przypadku prowadzenia lokalnych reklam Google Ads i Facebook Ads. W obu przypadkach obsługa kosztuje 599 złotych i w Jej ramach możesz przeznaczać do 4.000 złotych budżetu, który zostanie poprowadzony przez naszych specjalistów.

Reklama lokalna - zdjęcie nr 36

Jak reklamować się lokalnie?

Ha! Dobre pytanie, na które odpowiesz z pomocą naszych specjalistów!

W zależności od potrzeb, typu biznesu, skali tego, ile jesteś w stanie przeznaczyć na lokalną widoczność, możesz zdecydować się na następujące kanały reklamy docierające do lokalnych klientów:

  • pozycjonowanie lokalne Twojej strony internetowej,
  • uzupełnienie i dbanie o profil firmy na mapach google,
  • reklamy Google Ads, ze szczególnym uwzględnieniem zapytań uwzględniających Twoje miasto, dzielnicę czy rejon,
  • reklamy Facebook Ads,
  • działania organiczne w social mediach.

Każdy z nich charakteryzuje się czym innym. Np. by pozycjonowanie regionalne miało szansę zacząć namacalnie działać musisz uzbroić się w kilka miesięcy cierpliwości. Długofalowo, pozycjonowanie fraz lokalnych jest dobrym pomysłem i może być jednym z najtańszych źródeł pozyskiwania klientów.

Podobnie rzecz ma się z mapami Google, które są pośrednio związane z Twoją stroną internetową, ale i pracą nad opiniami i uzupełnianiu profilu. Potrzeba czasu, by Google „załapał” o co chodzi, że Twój punkt jest odwiedzany i że odpowiada konkretnym, zdefiniowanym uprzednio potrzebom klientów.

Jeżeli oczekujesz szybszych rezultatów, wówczas zdecyduj się na reklamy PPC, czyli w modelu, w którym płacisz tylko za realne kliknięcia. Takie reklamy możesz uruchomić z naszą pomocą szybko i cieszyć się efektami nawet kilka godzin po uruchomieniu. Dotyczy to reklam w wyszukiwarce google dzięki Google Ads, ale i na Facebook`u, dzięki systemowi Facebook Ads.

Przykłady efektów reklam dla lokalnych firm

Reklama lokalna - zdjęcie nr 37 Reklama lokalna - zdjęcie nr 38

Czym różni się pozycjonowanie od pozycjonowania lokalnego?

Pozycjonowanie lokalne, w wielu przypadkach, jest tańsze od pozycjonowania ogólnokrajowego i szybciej można przenieść się wyżej z frazami w wynikach wyszukiwania. Dzieje się tak, ponieważ w wielu branżach nie ma dużej konkurencji w pozyskiwaniu lokalnych klientów przy wykorzystaniu wyszukiwarki Google. Małe biznesy często zaniedbują tę sferę komunikacji, a według najnowszych danych prawie 80% decyzji zakupowych zaczyna się właśnie od wyszukiwarki Google. Żadna firma nie powinna ignorować tego faktu.

Jak reklamować się w Google Maps?

Profil w Google Moja Firma to kanał, o który z powodzeniem możesz zadbać samodzielnie pamiętając jedynie o kilku kwestiach. Szczegóły związane z tym, jak stworzyć profil w google moja firma i jak zweryfikować firmę znajdziesz w naszym poradniku tutaj.

Profil w Google maps – co powinien zawierać?

Najważniejsza rzecz to uzupełnienie profilu o wszelkie informacje ułatwiające odwiedzającym podjęcie decyzji o odpowiedzeniu punktu lub nawiązaniu kontaktu – warto zatem podać numer telefonu, stronę internetową, godziny otwarcia (nawet jeżeli bazowo nie są sprecyzowane w przypadku Twojej usługi). Dodatkowo nasyć profil zdjęciami co wspiera pozycjonowanie lokalne w mapach. Równie ważna – jeżeli nie ważniejsza – jest kwestia opinii wystawianych przez Twoich klientów. Z jednej strony sygnalizują One wyszukiwarce google, że Twoja firma jest odwiedzana i oceniana. Im więcej pozytywnych ocen, tym większa szansa na to, że Twoja wizytówka firmowa wyświetli się użytkownikom na interesujące Ciebie i ich frazy.

Warto zatem zachęcać klientów do pozostawiania opinii, w których opowiadają oni o specyfice usługi, zaletach wybrania Twojej oferty i wskazówkach dla innych klientów na co warto zwrócić uwagę. Jedna z teorii związanych z pozycjonowaniem w lokalnych wynikach wyszukiwania na mapach Google głosi, że znaczenie ma w opiniach również używanie fraz kluczowych, na które się pozycjonujesz.

Reklama lokalna - zdjęcie nr 39

Ile kosztuje reklama w Google Maps?

W wielu przypadkach, by wyświetlać się na mapach Google, wystarczy poświęceniu czasu na odpowiednią optymalizację wizytówki. Możesz to zrobić samodzielnie, inwestując czas w optymalizację strony i wizytówki, ale możesz też to zlecić nam.

Pamiętaj jednak, że opinie w mapach Google zawsze będą zależały od jakości Twoich usług oraz tego, jak angażujesz klientów, by zechcieli takie opinie wystawiać. Zdecydowanie nie należy kupować fałszywych opinii, ponieważ wprowadzają one potencjalnych klientów coraz lepiej „rozczytywane”, jako nieautentyczne. Poza tym, po prostu jest to wprowadzanie klientów w błąd. Jeżeli chodzi o opinie, zawsze warto budować je organicznie wysoką jakością swoich usług.

Zdarza się jednak, że Twoja wizytówka w google moja firma nie wyświetla się na wszystkie pożądane przez Ciebie frazy albo coś jej przeszkadza w wywindowaniu się wyżej. Wówczas możesz skorzystać z reklam lokalnych w ramach Google Ads.

Jednym ze sposobów na wyświetlanie się informacji o Twojej firmie będzie jej ekspozycja na mapach google. Jako jeden z elementów reklamy lokalnej – zarówno w wersjach na komputery stacjonarne jak i urządzeniach mobilnych – nie jest ona droga i może wynieść w tym kanale kilkaset złotych. Kierowanie reklam jednak coraz częściej zależy tylko od systemu reklamowego Google i niejednokrotnie to on sam dobiera odpowiednie kanały w ramach naszych celów i zasobów – zarówno reklamowych, jak i finansowych.

Czy reklama w Google jest płatna?

Mianem reklamy w lokalnych wynikach wyszukiwania można określić wiele działań. W zasadzie wszystkie możesz podjąć samodzielnie. Pozycjonowanie lokalne strony, wizytówka w Google moja firma, i optymalizacja strony pod lokalne frazy, a nawet prowadzenie Google czy Facebook Ads. W tych dwóch ostatnich warto jednak pamiętać o tym, że i tak musisz wydać tam środki na wyświetlanie reklam.

Reklama lokalna - zdjęcie nr 40

Wszystkie te działania wymagają jednak czasu i doświadczenia. Z reguły właściciele firm, mają mnóstwo innych obowiązków związanych z prowadzeniem swojej działalności, więc oddają reklamę pod kuratelę specjalistów – np. z Verseo.

W przypadku kiedy interesuje Cię pozycjonowanie strony internetowej, reklamy w wyszukiwarce, reklamy na Facebooku czy optymalizacja wizytówki, możesz zgłosić się do nas – prowadzenie każdej z tych usług to koszt 599 złotych.

Koszt reklam lokalnych w Verseo jest tak tani, ponieważ z reguły, nie wymagają one aż tak dużej atencji ze strony specjalisty, jak przy kampaniach ogólnokrajowych, dla np. sklepów internetowych za kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie. Sezonowość, promocje, nowe produkty, nowe polityki cen dostawców itd. itd – to tylko początek listy rzeczy, które w przypadku stron e-commerce znacznie częściej ulegają zmianie niż w przypadku lokalnych firm usługowych.

Reklama lokalna - zdjęcie nr 41

Dodatkowo warto pamiętać, że rynek usług lokalnych, ograniczonych do pewnego terytorium, jest zdecydowanie mniej konkurencyjny (z reguły), niż w przypadku sprzedaży produktów na cały kraj czy kilka rynków zagranicznych. To wszystko sprawia, że możesz mieć sensownie poukładany marketing lokalny swojej firmy, za relatywnie małe pieniądze.

Oszczędzasz też czas, który normalnie poświęciłbyś na poznawanie możliwości reklamowanie biznesu lokalnie i późniejsze prowadzenie reklam. Dzięki naszej pracy, od razu zyskasz widoczność w wynikach wyszukiwania lokalnego i np. na Facebooku.

Czym jest marketing lokalny i hiperlokalny?

Marketing lokalny jest formą docierania do klientów, którzy poszukują usług w swoim bezpośrednim sąsiedztwie. Może to być województwo, gmina, miejscowość czy dzielnica. Mianem marketingu hiperlokalnego określa się jeszcze mocniej sprecyzowane działania – ograniczone np. do kwartału ulic, czy ograniczonego promienia od punktu usługowego -np. 1 kilometra. Tak naprawdę, nie ma większej różnicy między dwiema poruszonymi w tym akapicie formami marketingu lokalnego – z definicji oba po prostu chcą dotrzeć do grup dobrze sprecyzowanych pod kątem geograficznym.