

URL – co to jest, do czego służy i jak go znaleźć? Elementy i budowa adresu strony WWW
URL pojawia się podczas codziennych wędrówek po cyberprzestrzeni. Czy potrafisz zidentyfikować poszczególne składowe adresu URL i zrozumieć, jak razem tworzą […]


URL pojawia się podczas codziennych wędrówek po cyberprzestrzeni. Czy potrafisz zidentyfikować poszczególne składowe adresu URL i zrozumieć, jak razem tworzą […]


ROI (Return on Investment), znane również jako wskaźnik rentowności inwestycyjnej, jest podstawowym wskaźnikiem oceny opłacalności projektów, stosowanym w finansach i […]


Adresy IP, które stanowią unikalne identyfikatory dla każdego urządzenia podłączonego do Internetu, są kluczowym elementem, umożliwiającym funkcjonowanie naszej sieci globalnej. […]


Guerilla Marketing, w wolnym tłumaczeniu marketing partyzancki, to jedna z najbardziej kreatywnych i innowacyjnych form promocji. Początki tego terminu sięgają […]


HubSpot to system CRM, który w swojej podstawowej formie jest bardzo prosty w obsłudze. Oferuje jednak potężne możliwości zarządzania danymi […]


Właściciele e-commerce oraz stron promujących usługi zobowiązani są informować użytkowników o zbieraniu, przetwarzaniu i wykorzystywaniu danych. Dodatkowo muszą pozwolić odbiorcom […]


Jesteś na początku przygody z pierwszym e-commerce? Może od pewnego czasu prowadzisz biznes w sieci, ale chciałbyś osiągać lepsze wyniki? […]


Google PLA, czyli Google Product Listing Ads, to narzędzie, które zrewolucjonizowało sposób, w jaki firmy prowadzą swoje kampanie reklamowe online. […]


Pozycjonowanie sklepu internetowego to dziś konieczność w tej branży biznesu. Mowa tutaj nie tylko o wielkich e-commerce, które zrzeszają tysiące […]


Afiliacja to narzędzie marketingowe, które może pomóc pozyskać nowych klientów, a w konsekwencji zwiększyć sprzedaż. Jak działa model współpracy pomiędzy […]


Przepaść pokoleniowa, podział cyfrowy, polaryzacja ekonomiczna, czy wielokanałowość — uprawianie marketingu w czasach szybkich zmian nie jest proste! Nie jest […]


Pozycjonowanie sklepu internetowego to zazwyczaj najbardziej opłacalny sposób na zwiększenie liczby klientów w esklepie. Dzięki działaniom specjalistów SEO witryna pojawia […]
Najczęsciej komentowane
-
SEO
Jak wdrożyć kod śledzenia Google Analytics w WordPress? Metody instalacji (wtyczka, kod, FTP)-
Case Study
Case Study VCM Verseo Campaign Manager-
Reklama Google Ads
Ile zarabia specjalista Google Ads w Polsce? Przejrzyste stawki, prowizje i ścieżka kariery-
Marketing online
Co daje LinkedIn Premium? Czy warto inwestować? Korzyści dla rozwoju kariery i biznesu