Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Tworzenie stron w HubSpocie. Przykłady

Tworzenie stron w HubSpocie. Przykłady - zdjęcie nr 1

Tworzenie stron www w HubSpot

Na digitalowym rynku znajdziemy wiele systemów CMS, które pozwalają na tworzenie stron internetowych. Wśród nich można wymienić najpopularniejszy z nich, czyli WordPress, systemy dedykowane e-commerce (Magento, Shopify, Shoper), a także wiele innych rozwiązań – Joomla, Drupal i dziesiątki podobnych. Dzięki systemom CMS zarządzanie stroną jest znacznie prostsze niż w przypadku „tradycyjnej” pracy z kodem.

Wyścig technologiczny pomiędzy twórcami CMSów rozpędza się coraz bardziej. Wynika to z coraz większych wymagań odbiorców — by strona spełniała swoją rolę (nieważne, czy informacyjną, czy stricte sprzedażową), musi być zaprojektowana zgodnie z zasadami UX, dostosowana do wyświetlania na wielu urządzeniach i działać możliwie szybko. Nie bez znaczenia są również kwestie związane z analityką na stronach czy tzw. cookiebotami odpowiedzialnymi za zarządzanie plikami cookies.

Budowa stron i HubSpot CRM

Tymczasem oprócz wspomnianych systemów CMS bardzo mocnym graczem w tej dziedzinie jest również HubSpot. Moduł marketingowy/CMS pozwala na tworzenie całych stron, landing page’y czy blogów za pomocą rozbudowanego, ale jednocześnie bardzo przyjaznego użytkownikowi kreatora. Co najważniejsze, jako że cała strona jest w pełni połączona z HubSpotem, może być monitorowana pod wszystkimi ważnymi dla właściciela biznesu względami — od wielkości ruchu i jego źródeł po kliknięcia w CTA czy wypełnienia formularza. A wszystko to zintegrowane w jednym CRM-owym centrum dowodzenia. Dzięki temu strona firmowa w HubSpocie jest doskonałym „frontem” dla każdego działu marketingu.

Budowa stron w HubSpocie odbywa się za pomocą edytora no-code, który nie wymaga umiejętności programistycznych, by stworzyć estetyczną i funkcjonalną witrynę. Dla zaawansowanych użytkowników istnieje jednak możliwość, by zakodować własne moduły i stworzyć wszystko od zera — co do piksela. Taka dowolność to prawdziwe złoto — HubSpot pozwala na pełną uniwersalność, a już mało czasochłonna wersja „minimum” to wartościowa reprezentacja firmy w Sieci.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Jak założyć i zarządzać firmowym blogiem w HubSpocie? – przeczytaj artykuł

Strony stworzone w HubSpocie – przykłady

Jak mogą wyglądać strony stworzone za pomocą hubspotowego edytora? Poniżej kilka przykładów z życia Verseo:

Dla naszych klientów — firm Trecom Poznań i Trecom-Lab stworzyliśmy kilka stron — między innymi KSC Dla Szpitali oraz witrynę Trecom Labs. Strony zawierają m.in. podstronę z materiałami do pobrania, wydzieloną strefę klienta dostępną tylko po zalogowaniu, blog contentowy, formularze kontaktowe czy dział z filmami do obejrzenia.

Tworzenie stron w HubSpocie. Przykłady - zdjęcie nr 4

To właśnie w HubSpocie tworzymy również landing page’e, na których można pobrać nasze poradniki dotyczące marketingu internetowego — przykładowy znajdziesz np. tutaj.

Tworzenie stron w HubSpocie. Przykłady - zdjęcie nr 5

Struktura stron w HubSpocie

HubSpot rozróżnia 3 rodzaje stron — witryny (websites — mogą składać się z wielu podstron), landingi (strona typu onepage bez podstron) oraz blogi. Kreator stron w HubSpocie kategoryzuje elementy 3-stopniowo.

Tworzenie stron w HubSpocie. Przykłady - zdjęcie nr 6

Wygląd całej witryny napędza theme, czyli motyw. To w nim zakodowane są nagłówek, stopka i podstawowe graficzne wytyczne dla wszystkich stron w obrębie motywu w relacji one-to-many. 

Motyw zawiera zwykle szablony konkretnych stron (templates), z predefiniowanym układem treści przystosowanym do na przykład strony kontaktowej z formularzem czy strony ofertowej z prezentacją produktów. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie, by całkowicie je przebudować.

Każdy motyw wyposażony jest również w moduły, czyli elementy strony — część z nich to „hubspotowa podstawa” i będą dostępne we wszystkich motywach (mowa tu np. o edytorze tekstu, formularzach, przyciskach Call to Action czy możliwości wstawienia wideo). Te bardziej rozbudowane pozwalają na wybranie z szerokiej gamy opcji takich sekcji, jak animowane elementy, zaawansowane układy graficzne, czy widgety w rodzaju sliderów.

Motywy dzielą się na darmowe i płatne — wszystkie można znaleźć na stronie ekosystemu HubSpota.

Tworzenie stron w HubSpocie. Przykłady - zdjęcie nr 7

Co bardzo ważne z marketingowej perspektywy, kreator stron w HubSpocie pozwala na przeprowadzanie testów A/B (2 warianty strony) oraz testów adaptacyjnych (do 5 wariantów strony) w bardzo prosty sposób — wystarczy kliknąć odpowiedni przycisk.

Tworzenie stron w HubSpocie. Przykłady - zdjęcie nr 8

Dużym plusem jest również wygodne menu ustawień. Tam możemy edytować tytuł strony, meta opis, obraz OTG (czyli „miniaturkę” strony w social mediach i komunikatorach), a także dodawać kod bezpośrednio do nagłówka i stopki (np. kody śledzące). 

Tworzenie stron w HubSpocie. Przykłady - zdjęcie nr 9

Zbuduj stronę firmową w HS – co jest potrzebne?

Aby w pełni korzystać z kreatora, wymagany jest Marketing Hub w wersji Professional lub CMS Hub Professional — wersje Starter również umożliwiają budowę stron, jednak wiąże się to z dużymi ograniczeniami.

Odezwij się do teamu Verseo — przeprowadzimy pełne wdrożenie HubSpota, a dodatkowo na życzenie możemy wykonać stronę firmową w całości w HubSpocie.

Zajrzyj także na wdrożeniowe Case Studies:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany