Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Reklamy Google AdWords urosły!

    Reklamy Google AdWords zmieniły swoje rozmiary i kształt, stając się bardziej dopasowanymi do urządzeń mobilnych. Verseo już prowadzi kampanie Google AdWords dla naszych klientów w nowym formacie.

    Rozłóżmy nową formę reklamy Google AdWords na czynniki pierwsze:

    Nagłówek – 2 razy po 30 znaków – razem do 60 znaków.
    Linijka opisu – do 80 znaków, bez dzielenia na wersy.
    Wyświetlany adres URL nawiązuje do rzeczywistego adresu URL podstrony.

    Zachowana zostaje możliwość dodawania rozszerzeń na podstrony dla najlepszych reklam Google AdWords.

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Trendy Google Ads 2019
    Maksymilian Melion

    Trendy Google Ads – wyjęliśmy szklaną kulę! 2018 był rokiem obfitym w zmiany w systemie reklamowym Google’a. Po pierwsze, zmianie […]

    e-commerce marketing – najlepsze kanały promocji
    Artykuł gościnny

    E-commerce marketing – najlepsze kanały promocji. E-commerce (e-handel) oznacza handel elektroniczny. W Polsce GUS określił e-commerce jako elektroniczny handel dokonywany przez sieci […]

    Reklamy elastyczne w Google Adwords
    Joanna Hałaszkiewicz

    Ostatnio na naszych kontach AdWords (przy utworzeniu kampanii na Sieć Reklamową) pojawiła się nowa możliwość tworzenia REKLAM tzw. „reklamy elastyczne” […]

    Zmierzch reklam flashowych
    Joanna Michalska

    Przed 1 września 2015 firmy prowadzące kampanie AdWords w sieci reklamowej czeka wielki przegląd swoich reklam. Google zapowiedziało, że od […]

    jak znaleźć słowa kluczowe
    Jak znaleźć słowa kluczowe?
    Barbara Oleszek

    Masz ochotę na koreańską kuchnię, jednak nie znasz przepisów? Cyk – kuchnia koreańska przepisy – wpisujesz frazę w wyszukiwarkę i […]

    Specjalista SEM – kluczowa postać w marketingu XXI wieku?
    Maciej Popiołek

    Specjalista SEM – kluczowa postać w marketingu XXI wieku? SEM (Search Engine Marketing), to dziedzina marketingu zajmująca się promowaniem usług […]