Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Brak komentarzy

Reklamy Google AdWords urosły!

Reklamy Google AdWords zmieniły swoje rozmiary i kształt, stając się bardziej dopasowanymi do urządzeń mobilnych. Verseo już prowadzi kampanie Google AdWords dla naszych klientów w nowym formacie.

New call-to-action
New call-to-action

Rozłóżmy nową formę reklamy Google AdWords na czynniki pierwsze:

New call-to-action
New call-to-action

Nagłówek – 2 razy po 30 znaków – razem do 60 znaków.
Linijka opisu – do 80 znaków, bez dzielenia na wersy.
Wyświetlany adres URL nawiązuje do rzeczywistego adresu URL podstrony.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Zachowana zostaje możliwość dodawania rozszerzeń na podstrony dla najlepszych reklam Google AdWords.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany