Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Nowy sposób wyświetlania Google AdWords

    Zmian w Google AdWords ciąg dalszy. Linki sponsorowane upodabniają się coraz bardziej do organicznych wyników wyszukiwania, także kolorystycznie. Wyróżnia je tylko dopisek „Ad”. O testach z kolorem zielonym w Google AdWords pisaliśmy już w połowie kwietnia.

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Marketing internetowy – pdf poradnik AdBook 2018
    Artykuł gościnny

    Marketing internetowy – pdf poradnik od Verseo!  Problematyka marketingu internetowego jest dość szeroka, dlatego dobrze jest postarać się o przegląd […]

    Reklama w telewizji VS reklama na Youtube
    Martyna Mikołajczak

    Już na wstępie zaznaczam, że niniejszy wpis ma subiektywny charakter. Wynika z mojego doświadczenia, ważenia danych i tego, czym zarabiam […]

    Marketing dla trenera personalnego
    Dominika Słomka

    Marketing dla trenera personalnego w Internecie – dlaczego warto się promować? Trener personalny to jeden z najbardziej popularnych freelancerskich zawodów […]

    Reklama SEM – co to jest i dlaczego warto?
    Maciej Popiołek

    Reklama SEM, czyli marketing XXI wieku W dobie wszechobecnego Internetu, marketing online odgrywa coraz ważniejszą rolę w zakresie działań promocyjnych. […]

    call to action - jak tworzyć
    Call To Action – jak tworzyć, dlaczego warto?
    Maciej Popiołek

    Jedna z najważniejszych cech tekstów marketingowych to obecność tzw. Call To Action (CTA), czyli wezwania do działania – najczęściej w […]

    Konfiguracja celów w Google Analytics
    Agnieszka Talarska

    Konfiguracja celów w Google Analytics – krok po kroku Decydując się na kampanię Google AdWords chcemy dowiedzieć się jak najwięcej […]