Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google

Planer Słów Kluczowych – must have marketera!

Rozwijając swój biznes, trafiamy do naszych klientów za pomocą różnych przekazów. Internet daje wiele możliwości oddziaływania za pomocą tekstu reklamowego, grafiki czy też wideo. Najważniejszą składową jest oczywiście tekst, a dokładniej frazy z którymi można zidentyfikować naszą działalność czy usługi. Słowa kluczowe to nadal bardzo ważna część efektywnego pozycjonowania. By efektywnie poszukiwać i zarządzać frazami przyda Ci się Planer Słów Kluczowych. 

Jeśli uda nam trafić się do klienta odpowiednio dobranymi frazami – osiągnęliśmy połowę sukcesu. Analogicznie kiedy frazy są złe, skutkuje to tym że nie trafiamy do naszej grupy docelowej i działamy po omacku. Tutaj pojawia się pytanie – jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe? Tutaj z pomocą przychodzi nam bezpłatne narzędzie Google czyli Keyword Planner (Planer Słów Kluczowych). Narzędzie to przydaje się nie tylko przy pozycjonowaniu, ale pomaga nam odpowiednio zaplanować naszą kampanie Google AdWords.

Dzięki planerowi możemy:

Żeby korzystać z Keyword Planera wystarczy posiadać konto Google AdWords.

Główny panel po wyszukaniu konkretnej frazy wygląda następująco:

planer słów kluczowych

Zaznaczyłem 4 ważne fragmenty, na które warto zwrócić uwagę:

  • Trendy liczby wyszukiwań – możemy przeanalizować jak kształtuje się ruch na przestrzeni roku.
  • Kierowanie – wprowadzimy tutaj szczegółowe informacje odnośnie regionu czy też kraju, w którym analizujemy dane.
  • Propozycje generowane automatycznie – ułatwia nam to znalezienie najbardziej wyszukiwanych fraz.
  • Filtry – możemy tutaj doprecyzować nasze poszukiwania.

Planer Słów Kluczowych to bezcenne narzędzie dzięki któremu możemy nie tylko znaleźć nie tylko podstawowe frazy kluczowe, ale również rozwinąć dotychczas prowadzone kampanie. Dlatego jest on przydatny w codziennych działaniach użytkowników indywidualnych jak i również Specjalistów SEM.

Audyt Google Ads

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Nowości w Google AdWords Editor
Redakcja

Google AdWords Editor w najnowszej wersji 11.2 przyniósł kilka nowości. Dotyczą one przede wszystkim prowadzenia kampanii dla Google Zakupy, połączeń telefonicznych, […]

Google Partner Premium – najlepsi wśród najlepszych
Joanna Michalska

Google zdecydowało się w szczególny sposób oznaczyć najlepsze agencje przyznając im status Google Partner Premium. Verseo znalazło się w tym […]

Jak osiągnąć dobre wyniki dla reklam z PLA? Oto 10 zasad
Redakcja

Dobra widoczność reklamy to jeden z celów każdej kampanii. O czym warto pamiętać w przypadku tworzenia reklam PLA (Product Listing […]

Certyfikowany Trener AdWords – koniec programu
Maciej Popiołek

Certyfikowany Trener AdWords – zakończenie programu! Google oficjalnie potwierdził zakończenie programu Certyfikowanych Trenerów AdWords. Wraz z nadejściem września nie będzie […]

Kampania AdWords – 80 Najważniejszych Ustawień – czy Twoja agencja to robi?
Martyna Mikołajczak

Kampania AdWords – 80 kluczowych ustawień Poniżej przedstawiamy listę 80-ciu najważniejszych ustawień kampanii Google AdWords. Lista została podzielona na kilka […]

Nowy sposób wyświetlania Google AdWords
Redakcja

Zmian w Google AdWords ciąg dalszy. Linki sponsorowane upodabniają się coraz bardziej do organicznych wyników wyszukiwania, także kolorystycznie. Wyróżnia je […]