Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google

Planer Słów Kluczowych – must have marketera!

Rozwijając swój biznes, trafiamy do naszych klientów za pomocą różnych przekazów. Internet daje wiele możliwości oddziaływania za pomocą tekstu reklamowego, grafiki czy też wideo. Najważniejszą składową jest oczywiście tekst, a dokładniej frazy z którymi można zidentyfikować naszą działalność czy usługi. Słowa kluczowe to nadal bardzo ważna część efektywnego pozycjonowania. By efektywnie poszukiwać i zarządzać frazami przyda Ci się Planer Słów Kluczowych. 

Jeśli uda nam trafić się do klienta odpowiednio dobranymi frazami – osiągnęliśmy połowę sukcesu. Analogicznie kiedy frazy są złe, skutkuje to tym że nie trafiamy do naszej grupy docelowej i działamy po omacku. Tutaj pojawia się pytanie – jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe? Tutaj z pomocą przychodzi nam bezpłatne narzędzie Google czyli Keyword Planner (Planer Słów Kluczowych). Narzędzie to przydaje się nie tylko przy pozycjonowaniu, ale pomaga nam odpowiednio zaplanować naszą kampanie Google AdWords.

Dzięki planerowi możemy:

Żeby korzystać z Keyword Planera wystarczy posiadać konto Google AdWords.

Główny panel po wyszukaniu konkretnej frazy wygląda następująco:

planer słów kluczowych

Zaznaczyłem 4 ważne fragmenty, na które warto zwrócić uwagę:

  • Trendy liczby wyszukiwań – możemy przeanalizować jak kształtuje się ruch na przestrzeni roku.
  • Kierowanie – wprowadzimy tutaj szczegółowe informacje odnośnie regionu czy też kraju, w którym analizujemy dane.
  • Propozycje generowane automatycznie – ułatwia nam to znalezienie najbardziej wyszukiwanych fraz.
  • Filtry – możemy tutaj doprecyzować nasze poszukiwania.

Planer Słów Kluczowych to bezcenne narzędzie dzięki któremu możemy nie tylko znaleźć nie tylko podstawowe frazy kluczowe, ale również rozwinąć dotychczas prowadzone kampanie. Dlatego jest on przydatny w codziennych działaniach użytkowników indywidualnych jak i również Specjalistów SEM.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

A Ty ile masz certyfikatów Google AdWords?
Artykuł gościnny

Google ostatnio zaskoczyło zdających egzaminy Google AdWords 😉 Zresztą zobaczcie sami! Nie, to nie jest efekt interwencji grafika.

case study reklamy branża meblowa
Case study – branża meblowa
Magdalena Walczak

Google Ads i pozycjonowanie stron internetowych to dwa działania promocyjne, które egzystują w pełnej harmonii – wspierając sprzedaż krótko- i […]

Lightbox – reklama nastawiona na zaangażowanie
Artur Kwieciński

Z Badań Google wynika, że użytkownicy wchodzący w interakcję co najmniej raz w tygodniu cechują się czterokrotnie wyższym prawdopodobieństwem dokonania […]

Youtube for action – sprzedaż dzięki Video!
Dominika Słomka

Youtube for Action – sprzedawaj z pomocą Youtube! Youtube for Action – czyli reklama na Youtube, która zachęca Twoich odbiorców […]

Reklama szkoły i uczelni
Artykuł gościnny

Promocja szkoły i uczelni w czasach rosnącej konkurencji Od lat w Polsce zmagamy się z niżem demograficznym, a jednocześnie rozrostem […]

kampanie google ads
Kampanie Google Ads za 3000 złotych – dla kogo?
Martyna Mikołajczak

Czy budżet rzędu 3000 zł na reklamę w internecie ma sens? Pytania o opinię na temat budżetów to jedne z […]