Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Google Partner Premium – najlepsi wśród najlepszych

Google Partner Premium – najlepsi wśród najlepszych - zdjęcie nr 1

Google Partner Premium – najlepsi wśród najlepszych - zdjęcie nr 2

Google zdecydowało się w szczególny sposób oznaczyć najlepsze agencje przyznając im status Google Partner Premium. Verseo znalazło się w tym elitarnym gronie najlepszych z najlepszych.

Rok temu informowaliśmy, że Verseo uzyskało status Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords. Oznaczało to potwierdzenie, że korzystamy z najnowszych rozwiązań z rodziny Google AdWords, prowadzimy kampanie na najwyższym poziomie wedle standardów Google, a nasi specjaliści systematycznie podnoszą poziom swoich umiejętności. Logo Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords stało się znakiem jakości.

Program MSP Google AdWords staje się teraz częścią programu Google Partner Premium. Logo Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords zostaje zastąpione przez nowy logotyp Google Partner Premium. Verseo z dumą zamieszcza je na swojej stronie i materiałach jako jedna z pierwszych agencji Google Partner Premium.

Co oznacza ta zmiana?

Nowy program ma nazwę nawiązującą do rozpoznawalnego projektu Google Partner, sugerującą, że mamy do czynienia z najlepszymi i największymi agencjami. Ze względu na to Verseo będzie posługiwać się tylko nazwą i logotypem Google Partner Premium. Nie oznacza to utraty poprzedniego statusu Google Partner tylko jego rozszerzenie.

Atutem nowego programu jest precyzyjne wskazanie obszarów, w jakich specjalizuje się dana agencja. Specjalizacja ta nie jest określania na podstawie deklaracji – opiera się na ocenie budżetów kampanii określonego typu, które prowadzi dana agencja.
Program Autoryzowanego Partnera MSP Google AdWords wskazywało ogólnie na najwyższą jakość usług, bez określenia obszarów specjalizacji.

Verseo jako Google Partner Premium specjalizuje się w kampaniach z zakresu:

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

  • reklama w sieci wyszukiwania,
  • reklama mobilna,
  • reklama w sieci reklamowej,
  • reklama w zakupach Google.

Google Partner Premium – czyli kto?

Nazwa ta zarezerwowana jest dla wąskiego grona agencji, dysponujących zespołem certyfikowanych specjalistów, systematycznie biorących udział w szkoleniach Google. Logo programu to znak, że dana agencja prowadzi kampanie na najwyższym poziomie jakości.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany