Zmian i eksperymentów w wyszukiwarce Google ciąg dalszy. Tym razem testowane jest wyświetlanie wyników w wyszukiwarce upodabniające je do wyników widocznych na ekranach urządzeń mobilnych. Czyżby to był widoczny znak zbliżającego się mobilegeddonu? 😉
Przeczytasz poniżej 1 minuty
Brak komentarzy
Google testuje nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania


Powiązane artykuły
-


Kosmetyczna receptura sukcesu: Verseo i Mokosh ustanawiają nowy standard e-commerce
Czy Twoja agencja marketingowa rozumie Twoje produkty tak dobrze, jak Ty? W Verseo to podstawa! Wzrost sprzedaży o ponad 49% […]
-


AI Mode w Google – nowy etap wyszukiwania
Świat marketingu cyfrowego zmienia się szybciej niż kiedykolwiek wcześniej. Nowe technologie, modele AI i automatyzacja pojawiają się praktycznie w każdej […]
-


Gdzie wyświetlają się reklamy Google Ads w wyszukiwarce? Formaty reklamowe w Google
Reklamy wyświetlane w Google są dziś jednym z najprecyzyjniej dopasowanych narzędzi promocji w internecie. System pozwala prezentować ofertę dokładnie tam, […]
-


Co to jest Google Moja Firma? Fundament lokalnej widoczności, SEO i zaufania klientów
Google Moje Firma to jedno z najważniejszych narzędzi, jakie przedsiębiorca może wykorzystać w budowaniu swojej obecności w internecie. To nie […]




Bądź pierwszym który napisze komentarz.