Spis treści
Czytasz teraz:
Verseo Hotels czyli jak wypromować hotel w metawyszukiwarkach
Zamknij
Współpraca Verseo z największymi partnerami na rynku turystycznym przyniosła efekt w postaci unikalnej usługi Verseo Hotels – kompleksowy marketing dla hotelu. Usługa Verseo Hotels obejmuje nie tylko możliwość prowadzenia kampanii w Google Hotel Ads czy typowej kampanii Google AdWords dla hotelu. Pozwala także na wyświetlanie najniższej możliwej ceny bezpośrednio pobranej z własnej strony internetowej, co wpływa na wizerunek i marketing hotelu. Aktualne ceny oraz dostępność pokoi czy apartamentów mogą od razu wyświetlać się w najpopularniejszych na świecie metawyszukuwarkach takich jak m.in. Kayak, Trivago czy TripAdvisor.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Efekt? Hotelarze zyskują potężne narzędzie umożliwiające precyzyjne dotarcie do potencjalnych gości, mając jednocześnie pełną kontrolę nad tym jak efektywne są działania promocyjne hotelu i czy reklama hotelu wspiera wystarczająco markę własną obiektu. Umiejętnie prowadzona kampania reklamowa hotelu powinna zwiększać ilość rezerwacji bezpośrednich, a więc tych najmniej kosztowych dla hotelu. Pozycjonowanie hotelu w wyszukiwarce Google jest właśnie jedną z metod prowadzących do zwiększania ilości bezpośrednich rezerwacji.
Efekt? Hotelarze zyskują potężne narzędzie umożliwiające precyzyjne dotarcie do potencjalnych gości, mając jednocześnie pełną kontrolę nad tym jak efektywne są działania promocyjne hotelu i czy reklama hotelu wspiera wystarczająco markę własną obiektu. Umiejętnie prowadzona kampania reklamowa hotelu powinna zwiększać ilość rezerwacji bezpośrednich, a więc tych najmniej kosztowych dla hotelu. Pozycjonowanie hotelu w wyszukiwarce Google jest właśnie jedną z metod prowadzących do zwiększania ilości bezpośrednich rezerwacji.
Metawyszukiwarki – co to jest i jak to działa?
Metawyszukiwarki na rynku hotelarskim to rodzaje portali internetowych umożliwiających potencjalnym klientom hoteli poszukiwanie dostępnych ofert w interesujących ich terminach oraz sprawdzenie cen pokoi w wielu kanałach dystrybucji, np. OTA (Online Travel Agency). Są one swego rodzaju porównywarkami i odpowiednikami takich stron jak Ceneo czy Nokaut.
Reklama hoteli w metawyszukiwarkach
Strony typu metawyszukiwarki (z ang.metasearch) sprawiły, że podczas planowania podróży nie musimy już przeglądać dziesiątek stron internetowych każdego z interesujących nas hoteli, aby dokonać wyboru najlepszego miejsca na nocleg. Rosnąca popularność tego typu serwisów sprawia, że hotel nie może pozwolić sobie na bojkot tych witryn – pożądana byłaby raczej promocja hotelu w nich. Należy zauważyć, że te portale potencjalnym klientom kojarzą się nie tylko z łatwością wyszukiwania i porównywania ofert, ale także z możliwością poznania ocen gości hotelowych, obejrzenia dużej ilości zdjęć i po prostu z profesjonalizmem zamieszczanych tam ofert i opisów obiektów hotelowych. Nie bez znaczenia jest też wygoda możliwości rezerwacji online. Obecność w metawyszukiwarkach to nie tylko reklama dla hotelu, ale też możliwość kształtowania jego wizerunku wśród potencjalnych klientów. Jak widać, korzyści z obecności hotelu na portalach są bezsprzeczne i kuszące. Hotele mogą jednocześnie być obecne na portalach i prowadzić świadomą politykę cenową – konkurować z portalami rezerwacyjnymi ograniczając rolę pośredników i zwiększając tym samym liczbę rezerwacji bezpośrednich.
Metawyszukiwarki – dlaczego warto?
Przedstawiamy korzyści płynące dla hotelu z korzystania z usługi Verseo Hotels i obecności w metawyszukiwarkach.
- Łatwa integracja – możliwe jest połączenie Verseo Hotels z wiodącymi w Polsce i na świecie CRS-ami, channel managerami, czy systemami PMS.
- Zawsze aktualne ceny i dostępność pokoi – są one dostarczane do kanałów dystrybucji dla każdego hotelu zawsze w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nie pojawia się problem podwójnych rezerwacji tego samego pokoju w tym samym czasie i związanego z tym rozczarowania gościa hotelowego.
- Wygodne zarządzanie budżetem reklamowym – możliwość ustawienia maksymalnego budżetu, kierowania go na najbardziej potrzebujące kanały dystrybucji (nie reklamujemy kanału, który nie potrzebuje promocji, kierujemy środki tam, gdzie są potrzebne w danym momencie), możliwość kierowania reklamy pod kątem kryteriów geograficznych itp.
- Proste zarządzanie stawkami w TripAdvisor – dzięki automatycznemu systemowi zarządzania stawkami decyduj o pozycji swojej reklamy, możesz też ręcznie zarządzać kampaniami i zyskać większą kontrolę nad budżetem i stawkami np. dla wybranych krajów.
- Przejrzysty system rozliczeń kosztów – każda platforma typu metasearch działa na zasadzie CPC. Płacisz tylko za kliknięcia. Koszty mogą się różnić zależnie od platformy. Mając informacje na ten temat można łatwiej zarządzać kampanią i budżetem na promocję.
- Szybki dostęp do informacji – platforma zarządzająca metawyszukiwarkami pokazuje w sposób precyzyjny statystyki rezerwacji oraz koszty przeznaczone na reklamę.
- Prostota zarządzania za pomocą jednego panelu – zarządzanie i monitorowanie wszystkich kosztów odbywa się za pośrednictwem jednego panelu administracyjnego. Panel umożliwia szybki dostęp do danych, a także przeprowadzenie ich analizy m.in. pod kątem przychodów czy zwrotów z inwestycji. Kontroluj w ten sposób pojedynczy hotel lub całą sieć hoteli. Efekt? Łatwe zarządzanie i wysoka użyteczność.
- Promowanie rezerwacji bezpośrednich – przekłada się to na ograniczenie płacenie prowizji pośrednikom. Dzięki połączeniu booking engine z naszą technologią, każdy potencjalny gość może zobaczyć cenę z Twojej oficjalnej strony internetowej i z łatwością porównać ją z cenami pośredników. Zadbaj o to, aby cena na własnej stronie internetowej hotelu była najniższa. Postaw tylko na efektywną reklamę i płatność za przejścia na Twoją witrynę osób faktycznie zainteresowanych rezerwacjami online.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.