Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Verseo Hotels czyli jak wypromować hotel w metawyszukiwarkach

Współpraca Verseo z największymi partnerami na rynku turystycznym przyniosła efekt w postaci unikalnej usługi Verseo Hotels – kompleksowy marketing dla hotelu. Usługa Verseo Hotels obejmuje nie tylko możliwość prowadzenia kampanii w Google Hotel Ads czy typowej kampanii Google AdWords dla hotelu. Pozwala także na wyświetlanie najniższej możliwej ceny bezpośrednio pobranej z własnej strony internetowej, co wpływa na wizerunek i marketing hotelu. Aktualne ceny oraz dostępność pokoi czy apartamentów mogą od razu wyświetlać się w najpopularniejszych na świecie metawyszukuwarkach takich jak m.in. Kayak, Trivago czy TripAdvisor. 

 

New call-to-action
New call-to-action

Efekt? Hotelarze zyskują potężne narzędzie umożliwiające precyzyjne dotarcie do potencjalnych gości, mając jednocześnie pełną kontrolę nad tym jak efektywne są działania promocyjne hotelu i czy reklama hotelu wspiera wystarczająco markę własną obiektu. Umiejętnie prowadzona kampania reklamowa hotelu powinna zwiększać ilość rezerwacji bezpośrednich, a więc tych najmniej kosztowych dla hotelu. Pozycjonowanie hotelu w wyszukiwarce Google jest właśnie jedną z metod prowadzących do zwiększania ilości bezpośrednich rezerwacji.

Efekt? Hotelarze zyskują potężne narzędzie umożliwiające precyzyjne dotarcie do potencjalnych gości, mając jednocześnie pełną kontrolę nad tym jak efektywne są działania promocyjne hotelu i czy reklama hotelu wspiera wystarczająco markę własną obiektu. Umiejętnie prowadzona kampania reklamowa hotelu powinna zwiększać ilość rezerwacji bezpośrednich, a więc tych najmniej kosztowych dla hotelu. Pozycjonowanie hotelu w wyszukiwarce Google jest właśnie jedną z metod prowadzących do zwiększania ilości bezpośrednich rezerwacji.

Metawyszukiwarki – co to jest i jak to działa?

Metawyszukiwarki na rynku hotelarskim to rodzaje portali internetowych umożliwiających potencjalnym klientom hoteli poszukiwanie dostępnych ofert w interesujących ich terminach oraz sprawdzenie cen pokoi w wielu kanałach dystrybucji, np. OTA (Online Travel Agency). Są one swego rodzaju porównywarkami  i odpowiednikami takich stron jak Ceneo czy Nokaut.

New call-to-action
New call-to-action

Reklama hoteli w metawyszukiwarkach

Strony typu metawyszukiwarki (z ang.metasearch) sprawiły, że podczas planowania podróży nie musimy już przeglądać dziesiątek stron internetowych każdego z interesujących nas hoteli, aby dokonać wyboru najlepszego miejsca na nocleg.  Rosnąca popularność tego typu serwisów sprawia, że hotel nie może pozwolić sobie na bojkot tych witryn – pożądana byłaby raczej promocja hotelu w nich. Należy zauważyć, że te portale potencjalnym klientom kojarzą się nie tylko z łatwością wyszukiwania i porównywania ofert, ale także z możliwością poznania ocen gości hotelowych, obejrzenia dużej ilości zdjęć i po prostu z profesjonalizmem zamieszczanych tam ofert i opisów obiektów hotelowych. Nie bez znaczenia jest też wygoda możliwości rezerwacji online. Obecność w metawyszukiwarkach to nie tylko reklama dla hotelu, ale też możliwość kształtowania jego wizerunku wśród potencjalnych klientów. Jak widać, korzyści z obecności hotelu na portalach są bezsprzeczne i kuszące. Hotele mogą jednocześnie być obecne na portalach i prowadzić świadomą politykę cenową – konkurować z portalami rezerwacyjnymi ograniczając rolę pośredników i zwiększając tym samym liczbę rezerwacji bezpośrednich.

Metawyszukiwarki – dlaczego warto?

Przedstawiamy korzyści płynące dla hotelu z korzystania z usługi Verseo Hotels i obecności w metawyszukiwarkach.

  • Łatwa integracja – możliwe jest połączenie Verseo Hotels z wiodącymi w Polsce i na świecie CRS-ami, channel managerami, czy systemami PMS.
  • Zawsze aktualne ceny i dostępność pokoi – są one dostarczane do kanałów dystrybucji dla każdego hotelu zawsze w czasie rzeczywistym. Dzięki temu nie pojawia się problem podwójnych rezerwacji tego samego pokoju w tym samym czasie i związanego z tym rozczarowania gościa hotelowego.
  • Wygodne zarządzanie budżetem reklamowym – możliwość ustawienia maksymalnego budżetu, kierowania go na najbardziej potrzebujące kanały dystrybucji (nie reklamujemy kanału, który nie potrzebuje promocji, kierujemy środki tam, gdzie są potrzebne w danym momencie), możliwość kierowania reklamy pod kątem kryteriów geograficznych itp.
  • Proste zarządzanie stawkami w TripAdvisor – dzięki automatycznemu systemowi zarządzania stawkami decyduj o pozycji swojej reklamy, możesz też ręcznie zarządzać kampaniami  i zyskać większą kontrolę nad budżetem i stawkami np. dla wybranych krajów.
  • Przejrzysty system rozliczeń kosztów – każda platforma typu metasearch działa na zasadzie CPC. Płacisz tylko za kliknięcia. Koszty mogą się różnić zależnie od platformy. Mając informacje na ten temat można łatwiej zarządzać kampanią i budżetem na promocję.
  • Szybki dostęp do informacji – platforma zarządzająca metawyszukiwarkami  pokazuje w sposób precyzyjny statystyki rezerwacji oraz koszty przeznaczone na reklamę.
  • Prostota zarządzania za pomocą jednego panelu – zarządzanie i monitorowanie wszystkich kosztów odbywa się za pośrednictwem jednego panelu administracyjnego. Panel umożliwia szybki dostęp do danych, a także przeprowadzenie ich analizy m.in. pod kątem przychodów czy zwrotów z inwestycji. Kontroluj w ten sposób pojedynczy hotel lub całą sieć hoteli. Efekt? Łatwe zarządzanie i wysoka użyteczność.
  • Promowanie rezerwacji bezpośrednich – przekłada się to na ograniczenie płacenie prowizji pośrednikom. Dzięki połączeniu booking engine z naszą technologią, każdy potencjalny gość może zobaczyć cenę z Twojej oficjalnej strony internetowej i z łatwością porównać ją z cenami pośredników. Zadbaj o to, aby cena na własnej stronie internetowej hotelu była najniższa. Postaw tylko na efektywną reklamę i płatność za przejścia na Twoją witrynę osób faktycznie zainteresowanych rezerwacjami online.

hotele-logos

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany