Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Google testuje nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania

    Zmian i eksperymentów w wyszukiwarce Google ciąg dalszy. Tym razem testowane jest wyświetlanie wyników w wyszukiwarce upodabniające je do wyników widocznych na ekranach urządzeń mobilnych. Czyżby to był widoczny znak zbliżającego się mobilegeddonu? 😉

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Reklama w internecie produktów luksusowych – case study AdWords
    Redakcja

    Reklama w internecie – AdWords doskonały dla produktów luksusowych? Kampania o dużym budżecie pozwala na wykorzystanie szerokiego wachlarza narzędzi Google […]

    Słowa kluczowe Google – jak dobrać?
    Maksymilian Melion

    Słowa kluczowe Google AdWords – klucz udanej kampanii! Od doboru skutecznych dla naszej branży słów kluczowych w dużej mierze zależy […]

    Zalety Google AdWords
    Redakcja

    Zalety Google AdWords – poznaj je z najlepszych stron! Najpopularniejszą wyszukiwarką w Internecie jest Google. To z niej każdego dnia […]

    Certyfikat Autoryzowanego Partnera MSP Google
    Joanna Michalska

    Verseo.pl – wielkopolska agencja interaktywna, autoryzowany Partner Google. Specjalizuje się w kampaniach dla małych i średnich firm. Prowadzi kampanie adresowane […]

    20 urodziny Google – firmy, która zmieniła nasze życia!
    Redakcja

    Wyszukiwarka Google – stały element naszego życia? Wyszukiwarka Google w tym miesiącu kończy 20 lat. W świecie cyfrowym to praktycznie […]

    Google AdWords blog – ucz się z Verseo!
    Maciej Popiołek

    Google AdWords blog – dlaczego warto poznawać Google Adwords z Verseo? Szukasz pomocy w obszarze Google AdWords? A może zaczynasz […]