Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Więcej Google AdWords w Google!

    Google przeprowadził testy związane ze zwiększeniem ilości reklam AdWords wyświetlanych nad organicznymi wynikami wyszukiwania. To dobra wiadomość dla prowadzących kampanie Google AdWords.

    Testy zostały przeprowadzone w Google India (google.co.in). Ten eksperyment został już zakończony, teraz czas na zebranie opinii. Zwiększenie ilości miejsca dla Google AdWords spodoba się osobom promujących się przy wykorzystaniu kampanii – podium dla najlepiej wyeksponowanych reklam zyskało nieoczekiwanie 4 miejsce. Z pewnością te testy nie poprawiły nastroju pozycjonerom (ciągle czekającym na aktualizację algorytmu Pingwin).

    źródło: http://www.thesempost.com/google-testing-4-top-adwords-ads-above-search-results/

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Case study: Kampanie Google AdWords – średni i duży budżet.
    Artykuł gościnny

    Kampanie AdWords a średni i duży budżet reklamowy – analiza W przypadku kampanii AdWords znaczenie ma każda złotówka. Dlatego tak […]

    Video content marketing – czy warto go wdrożyć do promocji biznesu?
    Dominika Słomka

    Video content marketing to wciąż nowy sposób na to, żeby zdywersyfikować swoje działania promocyjne i wyjść naprzeciw zmieniającym się trendom […]

    A Ty ilu handlowców online zatrudniasz?
    Artykuł gościnny

    Chcesz rozpocząć sprzedaż online lub zwiększyć tę dotychczasową? Myślisz, że wymaga to dużych nakładów, przeszkolenia dotychczasowych pracowników z zakresu e-commerce […]

    Reklamy Google AdWords urosły!
    Artykuł gościnny

    Reklamy Google AdWords zmieniły swoje rozmiary i kształt, stając się bardziej dopasowanymi do urządzeń mobilnych. Verseo już prowadzi kampanie Google […]

    Zrozumieć Google AdWords. Słownik terminów
    Artykuł gościnny

    Czym się różni CTR od CPC? Czy docelowy adres kampanii musi być taki sam jak ten wyświetlany? Czy grupa kampanii […]

    Jak połączyć konto Google Merchant Center z Google AdWords?
    Patrycja Krawczyk

    Kampania produktowa Google Merchant Center jest niewątpliwie najlepszym rozwiązaniem dla każdego sklepu internetowego. GMC ma znaczną przewagę nad siecią wyszukiwania […]