Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Nowości w Google AdWords Editor

    Google AdWords Editor w najnowszej wersji 11.2 przyniósł kilka nowości. Dotyczą one przede wszystkim prowadzenia kampanii dla Google Zakupy, połączeń telefonicznych, raportowania, wprowadzania adresów URL i remarketingu. Wart przyjrzeć się im bliżej.

    Kampanie w Google Zakupy i listy remarketingowe – zmiany poszły w kierunku usprawnienia pracy i oszczędności czasu przy tworzeniu i edycji kampanii. Można tworzyć pliki ze zmianami w CSV i przy ich pomocy aktualizować kampanie prowadzone z wykorzystaniem edytora Google AdWords. Zmienione listy remarketingowe pozwalają teraz na wyłonienie grup najbardziej lojalnych klientów lub tych, którzy byli najbliżej dokonania zakupu i adresowania do nich specjalnie reklam. Jest to bardzo przydatna nowość, zwłaszcza w szczycie przedświątecznej walki o klienta.

    Rozszerzenie „Zadzwoń” – pozwalające na wykonywanie połączeń przez potencjalnych klientów bezpośrednio z wyników wyszukiwania Google.

    Raportowanie – dzięki aktualizacji w Google AdWords Editor będziemy mieć dostęp do tych samych wskaźników, co w panelu AdWords w wersji www. Dotychczas użytkownicy Edytora mieli do dyspozycji zubożony zestaw danych i wskaźników.

    Udostępnianie danych za pośrednictwem pliku HTML – efektem jest wygoda eksportowania i przesyłania danych przy wykorzystaniu plików HTML. Usprawnia to współpracę, jeśli daną kampanię prowadzi lub optymalizuje więcej niż jedna osoba. Wystarczy, że tylko jedna osoba ma dostęp do Google AdWords Editor, by wprowadzić zmiany przesyłane przez pozostałych.

    Wygodne uaktualnienia – możliwość płynnego pobierania najnowszej wersji edytora Google AdWords bez zakłóceń w pracy przy kampaniach.

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Reguły Pliku Produktowego Google Merchant Center
    Paweł Dalecki

    Reguły Pliku Produktowego – wprowadzenie Struktura pliku produktowego to podstawowa kwestia, na którą należy zwrócić uwagę, chcąc reklamować się w […]

    Wirus a handel czyli krajobraz po bitwie
    Maciej Popiołek

    COVID – 19. Już sama nazwa, owiana nimbem tajemnicy, sprawia, że trochę zaczynamy panikować. Narodzony w Chinach, początkowo traktowany z […]

    poradnik google ads dla ecommerce
    Poradnik Google Ads dla e-commerce
    Dominika Słomka

    W Polsce istnieje ponad 40 000 sklepów internetowych*. Prowadzisz jeden z nich? Zatem biorąc pod uwagę najświeższe dane z raportu […]

    Google Zakupy – co to jest?
    Paweł Dalecki

    Google Zakupy – co to i dlaczego warto. Porównywarka Google Zakupy to dostępna z poziomu wyszukiwarki wygodna forma reklamy dostępna […]

    Remarketing – co to jest? Sprawdź teraz!
    Maciej Popiołek

    Remarketing – skrzydłowy każdego marketingowca? Wielu z nas wychodzi z założenia, że internauci nie cierpią reklam w Internecie. Według danych […]

    20 urodziny Google – firmy, która zmieniła nasze życia!
    Artykuł gościnny

    Wyszukiwarka Google – stały element naszego życia? Wyszukiwarka Google w tym miesiącu kończy 20 lat. W świecie cyfrowym to praktycznie […]