Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Nowości w Google AdWords Editor

Google AdWords Editor w najnowszej wersji 11.2 przyniósł kilka nowości. Dotyczą one przede wszystkim prowadzenia kampanii dla Google Zakupy, połączeń telefonicznych, raportowania, wprowadzania adresów URL i remarketingu. Wart przyjrzeć się im bliżej.

Kampanie w Google Zakupy i listy remarketingowe – zmiany poszły w kierunku usprawnienia pracy i oszczędności czasu przy tworzeniu i edycji kampanii. Można tworzyć pliki ze zmianami w CSV i przy ich pomocy aktualizować kampanie prowadzone z wykorzystaniem edytora Google AdWords. Zmienione listy remarketingowe pozwalają teraz na wyłonienie grup najbardziej lojalnych klientów lub tych, którzy byli najbliżej dokonania zakupu i adresowania do nich specjalnie reklam. Jest to bardzo przydatna nowość, zwłaszcza w szczycie przedświątecznej walki o klienta.

New call-to-action
New call-to-action

Rozszerzenie „Zadzwoń” – pozwalające na wykonywanie połączeń przez potencjalnych klientów bezpośrednio z wyników wyszukiwania Google.

Raportowanie – dzięki aktualizacji w Google AdWords Editor będziemy mieć dostęp do tych samych wskaźników, co w panelu AdWords w wersji www. Dotychczas użytkownicy Edytora mieli do dyspozycji zubożony zestaw danych i wskaźników.

New call-to-action
New call-to-action

Udostępnianie danych za pośrednictwem pliku HTML – efektem jest wygoda eksportowania i przesyłania danych przy wykorzystaniu plików HTML. Usprawnia to współpracę, jeśli daną kampanię prowadzi lub optymalizuje więcej niż jedna osoba. Wystarczy, że tylko jedna osoba ma dostęp do Google AdWords Editor, by wprowadzić zmiany przesyłane przez pozostałych.

Wygodne uaktualnienia – możliwość płynnego pobierania najnowszej wersji edytora Google AdWords bez zakłóceń w pracy przy kampaniach.

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany