Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Nowości w Google AdWords Editor

    Google AdWords Editor w najnowszej wersji 11.2 przyniósł kilka nowości. Dotyczą one przede wszystkim prowadzenia kampanii dla Google Zakupy, połączeń telefonicznych, raportowania, wprowadzania adresów URL i remarketingu. Wart przyjrzeć się im bliżej.

    Kampanie w Google Zakupy i listy remarketingowe – zmiany poszły w kierunku usprawnienia pracy i oszczędności czasu przy tworzeniu i edycji kampanii. Można tworzyć pliki ze zmianami w CSV i przy ich pomocy aktualizować kampanie prowadzone z wykorzystaniem edytora Google AdWords. Zmienione listy remarketingowe pozwalają teraz na wyłonienie grup najbardziej lojalnych klientów lub tych, którzy byli najbliżej dokonania zakupu i adresowania do nich specjalnie reklam. Jest to bardzo przydatna nowość, zwłaszcza w szczycie przedświątecznej walki o klienta.

    Rozszerzenie „Zadzwoń” – pozwalające na wykonywanie połączeń przez potencjalnych klientów bezpośrednio z wyników wyszukiwania Google.

    Raportowanie – dzięki aktualizacji w Google AdWords Editor będziemy mieć dostęp do tych samych wskaźników, co w panelu AdWords w wersji www. Dotychczas użytkownicy Edytora mieli do dyspozycji zubożony zestaw danych i wskaźników.

    Udostępnianie danych za pośrednictwem pliku HTML – efektem jest wygoda eksportowania i przesyłania danych przy wykorzystaniu plików HTML. Usprawnia to współpracę, jeśli daną kampanię prowadzi lub optymalizuje więcej niż jedna osoba. Wystarczy, że tylko jedna osoba ma dostęp do Google AdWords Editor, by wprowadzić zmiany przesyłane przez pozostałych.

    Wygodne uaktualnienia – możliwość płynnego pobierania najnowszej wersji edytora Google AdWords bez zakłóceń w pracy przy kampaniach.

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    A Ty ile masz certyfikatów Google AdWords?
    Redakcja

    Google ostatnio zaskoczyło zdających egzaminy Google AdWords 😉 Zresztą zobaczcie sami! Nie, to nie jest efekt interwencji grafika.

    Reklama Youtube – dlaczego warto i co działa?
    Maciej Popiołek

    Reklama Youtube – ewolucja contentu? Jeszcze do niedawna content marketing polegał głównie na tworzeniu wpisów na blogi, infografik, e-booków oraz […]

    Marketing dla fotografa
    Maciej Popiołek

    Czym jest dziś marketing dla fotografa i jaką formę promocji wybrać? Marketing dla fotografa może przełożyć się na zwiększenie popularności […]

    Ile kosztuje jedno kliknięcie w AdWords?
    Krzysztof Masłowski

    Choć w odniesieniu do kampanii AdWords często mówi się o licytacji stawek, to na końcowy koszt za kliknięcie wpływa nie […]

    Zalety Google AdWords
    Redakcja

    Zalety Google AdWords – poznaj je z najlepszych stron! Najpopularniejszą wyszukiwarką w Internecie jest Google. To z niej każdego dnia […]

    Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu!
    Maciej Popiołek

    Jak pozyskać klienta – 7 przykładów z Internetu Dlaczego warto bezustannie pozyskiwać klientów? Budowanie własnej działalności wiąże się z poszukiwaniem […]