Spis treści
Czytasz teraz:
Jak sprzedawać więcej dzięki Amazon i Google? PORADNIK
Zamknij
Pandemia zrewolucjonizowała branżę e-commerce. Wprowadzone restrykcje, konieczność zrewidowania planów budżetowych i celów biznesowych oraz szeroko pojęta niepewność wymusiły na przedsiębiorcach praktycznie natychmiastowe reakcje. Ci, którzy do tej pory działali jedynie w realu, zmuszeni byli przenieść biznesy do sieci. W ekspresowym tempie! A tendencja ta utrzyma się także w postpandemicznej rzeczywistości.
Czy wiesz, że…
Jak wynika z raportu Gemius „E-commerce w Polsce 2020”, aż 73% respondentów potwierdza, że w wyniku pandemii stali się e-konsumentami i chociaż raz dokonali zakupu online. To wzrost o 11 punktów procentowych w ujęciu rok do roku. Konsekwencje wzmożonego kupowania w sieci to przede wszystkim jeszcze większa konkurencyjność i bardziej zacięta walka o klienta, którego koszt pozyskania nieustannie rośnie. Według prognoz tendencja ta w najbliższych latach przybierze na sile. Firma analityczna Statista ocenia, że w 2024 roku sprzedaż detaliczna online na świecie osiągnie wartość 6,4 bln dolarów.
Dalszy rozrost rynku e-commerce to konieczność rozwijania marketplace’ów, w których klienci najchętniej dokonują transakcji na zachodnich rynkach. Jednym z nich jest na przykład Amazon, który wzmacnia swoją pozycję także w Polsce.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Co to jest Amazon?
Amazon to największy na świecie, wielobranżowy sklep internetowy. Założony w 1994 roku przez Jeff’a Bezos’a, z początku był pierwszą księgarnią internetową. Obecnie na Amazon kupimy praktycznie wszystko, w tym także książki. Oprócz sprzedaży własnych produktów witryna udostępnia zasoby innym sprzedawcom.
Jak sprzedawać na Amazon?
Platforma Amazon Marketplace to świetny sposób na rozszerzenie swojej działalności o rynki międzynarodowe. Dzięki temu Twoją grupą docelową stają się klienci praktycznie ze wszystkich zakątków świata!
Czy wiesz, że…
Jak wynika z badań przeprowadzonych przez Pattern.com, Amazon jest głównym beneficjentem wzrostu sprzedaży internetowej w Niemczech. Aż 46% e-klientów przyznało, że w 2020 roku kupiło więcej produktów online niż w latach poprzednich, a 32% respondentów nabyło konkretny towar na Amazon.de, rezygnując z zakupów w sklepach stacjonarnych. Wzrost ruchu i sprzedaży w tym największym sklepie internetowym na świecie ma tendencję stałą. Specjaliści sugerują, że w najbliższych latach możemy spodziewać się umocnienia (już i tak silnej) pozycji Amazon między innymi na niemieckim rynku.
Konkurencja jest tu ogromna. Jak sprzedawać na Amazon, by robić to z zyskiem? Jak zmienić zasady działania, by zoptymalizować procesy, skalować biznes, zwiększyć sprzedaż i zaistnieć na arenie międzynarodowej?
Nethansa x Verseo
Odpowiedzi na te i wiele innych pytań, zebrane zostały w materiale, który Verseo współtworzyło z firmą Nethansa.
Pobierz darmowy Whitepaper Nethansa & Verseo Jak zwiększyć marże na Amazon i w Google!
Dowiesz się z niego między innymi:
- jak radzić sobie z rosnącą konkurencją i zmiennością otoczenia rynkowego,
- jak maksymalizować marżę na Amazon i Google,
- jak kalkulować ceny i stosować dynamiczny repricing,
- jak wykorzystywać reklamy Google PLA i porównywarkę cen CSS.
Mało? Gwarantujemy, że w tym obszernym i wartościowym merytorycznie wydawnictwie znajdziesz zdecydowanie więcej! Publikacja to nasza sprawdzona recepta na biznesowe działania w nowej e-rzeczywistości, podana w przystępnej formie. Sprawdź dane i przykłady, a zdobytą wiedzę przekładaj na śmiałe działania w swoim środowisku biznesowym! To się po prostu opłaca 🙂
Bądź pierwszym który napisze komentarz.