Ten tekst przeczytasz w 12 minut

Wymiary grafik FB, YT, LinkedIn, Twitter, Instagram, TikTok i Google Ads

wymiary grafik fb, yt, google ads, tik tok

Rozkwit mediów społecznościowych oraz platform takich jak Google Ads całkowicie zmienił marketing w sieci. Google, Facebook, Instagram, Twitter czy LinkedIn to dziś część ogromnego biznesowo-technologicznego ekosystemu. W dużej części branż nieobecność w social mediach i w sieciach reklamowych oznacza dla firmy pominięcie wspaniałej okazji na ekspozycję marki, kontakt z klientem i oczywiście zwiększenie sprzedaży. 

Chcąc osiągać w social mediach dobre efekty PR-owe, marketingowe i sprzedażowe, musimy dopasowywać się do ciągle modyfikowanego środowiska. Funkcje, wygląd i regulamin portali społecznościowych i usług reklamowych podlegają dynamicznym zmianom, a my musimy za nimi nadążać. Dobór grafiki czy filmu do posta może całkowicie zmienić jego zasięgi i odczucia odbiorców, dlatego – zwłaszcza w przypadku zdjęć i wideo – powinniśmy ściśle stosować się do technicznych zaleceń Facebooka i pozostałych serwisów.

Poniżej przedstawiamy czytelne zestawienie formatów grafik i filmów, które pozwolą każdemu marketerowi na osiąganie dobrych wyników. Jakie wymiary powinny mieć zdjęcia na Instagramie, Twitterze, LinkedInie lub Facebooku? A na jakie powinniśmy zdecydować się w Google Display Network i reklamach programmatic Display & Video 360?

Facebook – wymiary grafik

Zdjęcie profilowe

Aktualnie zdjęcie profilowe na Facebooku wyświetlane jest w kształcie koła o najczęściej spotykanych wymiarach:

  • na komputerach (desktop): 170 x 170 pikseli
  • na smartfonach i tabletach (mobile): 128 x 128
  • w wersji lekkiej (starsze telefony): 36 x 36 

Jeżeli korzystamy z Facebooka w przeglądarce, wymiary będą różnić się w zależności od urządzenia – na przykład na osi czasu w przeglądarce Safari na iPhone SE 2 avatar ma wymiar 80 x 80 pikseli, natomiast na komputerze z monitorem FullD 1920 x 1080 zdjęcie wyświetla się w rozdzielczości 40 x 40 pikseli.

Najważniejsze, by zdjęcie profilowe miało proporcje 1:1 (kwadrat), a kluczowe elementy znajdowały się w centrum – Facebook wyświetlając zdjęcie, utnie kanty. Zdjęcie powinno być znacznie większe, niż jego wyświetlane wymiary – nawet o proporcjach 1000 x 1000 – serwis odpowiednio je przeskaluje, a dzięki temu mamy pewność, że na żadnym urządzeniu avatar nie będzie “spikselizowany”.

wymiary zdjęcia profilowego fb

Zdjęcie w tle

Na większości desktopów zdjęcie wyświetla się w rozdzielczości 820 x 312 pikseli. Na smartfonach i tabletach (mobile) zdjęcie w tle zostanie przycięte do formatu 640 x 360, dobrze więc umieścić najważniejsze dla nas elementy w środkowym obszarze zdjęcia.

wymiary zdjęcie w tle facebook

Wideo w tle

Zalecany wymiar wideo w tle to 1250 x 463 piksele, najmniejszy: 820 x 312 pikseli. Na urządzeniach mobilnych wideo nie będzie odtwarzane – wtedy rolę zdjęcia w tle przejmie jedna ze stopklatek z filmu (mamy możliwość jej wyboru), która zostanie przycięta tak samo jak zdjęcie w tle. Pamiętaj, że aktualnie tylko niektóre profile mogą dodawać wideo jako zdjęcie w tle. Jeśli nie da się tego zrobić, możesz spróbować zmienić szablon – jeżeli to nie pomaga, funkcja jest niedostępna dla profilu.

wymiary wideo w tle fb

Zdjęcie w tle grupy

Zalecany rozmiar zdjęcia to 1640 x 856 pikseli. Jeżeli nasze zdjęcie jest większe, także będzie wyświetlane poprawnie, o ile zachowamy proporcje szerokości do wysokości 1,91:1.

wymiary grafik fb zdjęcie w tle grupy

Tło wydarzenia

Zalecany wymiar: 1200 x 628 pikseli – zdjęcie nie będzie centrowane i na różnych rozdzielczościach będzie wyglądać tak samo.

wymiary grafik fb tło wydarzenia

Zdjęcie w poście

  • zdjęcie poziome: 1200 x 900
  • zdjęcie pionowe: 800 x 1000
  • zdjęcie kwadratowe: 1080 x 1080 
wymiary grafik fb zdjęcie w poście

Post wideo

Wideo w poście powinno mieć proporcje 16:9 (wideo poziome) lub 9:16 (wideo pionowe) – najlepiej w rozdzielczości 1920 x 1080 lub 1080 x 1920 lub wyższej. System pozwoli nam na załadowanie filmu o długości do 240 minut i rozmiarze do 4 gigabajtów.

post wideo fb wymiary

Facebook Stories

Wymiary do Facebook Stories są takie same jak w przypadku Instagram Stories – pełnoekranowo wyświetlają się one w proporcji 9:16. Zalecane wymiary: 1080 x 1920 pikseli.

facebook stories wymiary fb

Kolekcja – materiał błyskawiczny

Mobilny format kanwy nie jest wykorzystywany zbyt często, jednak wielu marketerów docenia jego multimedialność i wysoki stopień interakcji z użytkownikiem. Kolekcja powinna mieć format kwadratowy (1:1) lub pionowy (9:16). 

kolekcja materiał błyskawiczny fb wymiary

Zdjęcie z linkiem (linkpost)

Najlepsze efekty osiągniemy przy wielkości 1200 x 628 pikseli (duża pozioma miniatura) lub 1080 x 1080 (format kwadratowy).

Karuzela 

Od 2 do 10 zdjęć lub filmów (można łączyć jedno z drugim). Zdjęcia i filmy będą wyświetlane w formacie kwadratowym i powinny mieć wymiary przynajmniej 1080 x 1080 pikseli. 

wymiary grafik do karuzeli fb

Pokaz slajdów 

Animowany format dający nam dużą dowolność, pozwalając na wybór od 3 do 10 zdjęć. Możesz wybrać proporcje 16:9 lub 1:1

pokaz slajdów wymiary fb

Kampania nakierowana na pozyskiwanie lajków 

W jej przypadku najpopularniejszym formatem są poziome zdjęcia o wymiarach 1200 x 444 pikseli lub kwadratowe o wymiarach 1080 x 1080 pikseli.

Messenger – wymiary grafik

Miniaturka ukaże się pomiędzy rozmowami na liście konwersacji i wyświetlana w proporcjach 1:1 (najlepiej wybrać obraz o rozdzielczości 1080 x 1080 lub większej). Po kliknięciu użytkownik zobaczy pełną reklamę.

W widoku rozszerzonym (czyli po kliknięciu) zostanie pokazany pełny obraz – może mieć on proporcje od 16:9 do 1:1, obrazy pionowe nie zostaną zaakceptowane przez system. Według oficjalnych wytycznych minimalne wymiary to 254 x 133 piksele, jednak w praktyce Facebook odrzuca tak małe obrazy w tym formacie reklamowym – wysłany obraz musi mieć rozdzielczość co najmniej 500 x 262 pikseli.

Maksymalny rozmiar pliku: 30 MB. Do obrazu trzeba dodać również tekst – do 150 znaków ze spacjami w treści i do 40 znaków ze spacjami w nagłówku.

proporcje grafik messenger

Messenger – relacje

Tak jak w przypadku innych formatów relacji, obraz powinien mieć proporcje 9:16 oraz wysoką rozdzielczość, optymalnie 1080 x 1920 lub wyższą.

wymiary grafik messenger

Instagram – wymiary i formaty grafik

W odróżnieniu od Facebooka, Instagram jako portal nie ma aż tylu różnorodnych formatów.

Standardowe posty:

  • Zdjęcie kwadratowe – wciąż najpopularniejszy format zdjęć na Instagramie, aż do 2015 roku zresztą jedyny. Zalecane wymiary: minimalnie 1080 x 1080 pikseli.
  • Zdjęcie poziome – zalecane proporcje to 1,91:1 z szerokością 1080 pikseli.
  • Zdjęcie pionowe – powinno mieć proporcje 4:5 (w ten sposób nie zostanie ucięte) z szerokością 1080 pikseli i wysokością 1350 pikseli.
wymiary grafik instagram posty
przykłady grafik instagram

InstaStories

Jako że zdecydowana większość użytkowników przegląda Instagrama na telefonach, najlepszymi proporcjami InstaStories będzie 9:16 z wymiarami 1080 na 1920.

wymiary grafik i filmów instastories

Posty Wideo

Nagrania wideo, które chcesz umieścić na Instagramie w formie postów, mogą mieć proporcje od 1,91:1 do 4:5.

wymiary wideo instagram

IGTV

Najlepsze efekty wizualne osiągniemy, stosując współczynnik 9:16 lub 4:5.

Twitter – wymiary i formaty grafik

Twitter to pod względem liczby realnych użytkowników trzeci portal społecznościowy w Polsce. Z uwagi na swoją specyfikę na Twitterze najbardziej widoczne są profile polityków, marketerów i dziennikarzy, jednak portal ten oferuje znacznie więcej. To wspaniałe miejsce do przeglądania wiadomości (wiele newsów pojawia się tam szybciej niż na portalach informacyjnych), komentowania, kreowania marki osobistej czy budowania eksperckiego wizerunku firmy.

By w pełni wykorzystać marketingowy potencjał Twittera, musimy nie tylko dostosować się do regulaminu, ale także wziąć pod uwagę aspekty techniczne. Posty i grafiki dopasowane do wymogów platformy będą nie tylko wyglądać bardziej estetycznie, ale zapewne także osiągną lepsze wyniki.

Link do badań Hubspot

Zdjęcie profilowe

Format 1:1, pola w kątach kwadratu zostaną przycięte, by Twitter mógł wyświetlać avatar w kształcie koła. Oficjalnie polecanym wymiarem jest 400 x 400 pikseli, a obrazek może zostać przesłany w formacie JPG, PNG lub GIF (maksymalnie 2 MB).

wymiary grafik twitter

Zdjęcie w tle – cover photo

Plik w formacie 3:1, zalecane przez Twittera wymiary to 1500 x 500 pikseli. Na każdym urządzeniu będzie wyglądać tak samo (poza oczywiście przeskalowaniem) – Twitter nie ucina fragmentów zdjęć w tle.

wymiary grafiki zdjęcie w tle twitter

Zdjęcia w postach

Twitter umożliwia także publikację zdjęć oraz animacji w formacie GIF. 

Maksymalny rozmiar plików to 5 MB przy publikacji z aplikacji mobilnej i 15 MB przy publikacji przez stronę. Obraz na osi czasu wyświetlany jest w proporcjach 16:9, a grafiki z większą wysokością zostaną przycięte. GIFy oraz filmy wideo mogą być kwadratowe.

wymiary zdjęcia w postach twitter

W tradycyjnym poście możesz opublikować do 4 zdjęć naraz. Wyświetlą się one w formie galerii.

  • 2 zdjęcia: obok siebie, proporcje 7:8
  • 3 zdjęcia: jedno zdjęcie 7:8, dwa pozostałe 4:7
  • 4 zdjęcia: siatka 2 x 2 z obrazami o wyświetlanych proporcjach 2:1

Relacje na Twitterze – Twitter Fleets

Format dostępny w Polsce i na całym świecie dopiero od listopada 2020 roku, wprowadzony na Twitterze na wzór takich portali jak Instagram czy Facebook. Relacje (Stories) nazywane są tutaj Fleetami i znikają po 24 godzinach od publikacji. W odróżnieniu od standardowych postów nie ma możliwości udostępnienia lub zostawienia “lajka” – jako odbiorca możemy jednak wybrać jedną z 7 reakcji przedstawionych za pomocą ikon emoji lub napisać z poziomu relacji wiadomość do jej autora, jeśli ten nie zablokował wcześniej funkcji DM (Direct Message).

Fleet może zawierać tekst (podobnie jak standardowy wpis, maksymalnie do 280 znaków), video, animowanego GIFa lub zdjęcie.

Fleet wyświetlany jest na urządzeniach mobilnych pionowo w wymiarach 1080 x 1920 pikseli. Taki jest też optymalny wymiar zdjęcia lub wideo przeznaczonego do publikacji w relacji Twitter. W wersji desktopowej aktualnie nie istnieje możliwość publikacji lub odczytana Fleeta.

wymiary fleet twitter

Twitter Cards

Twitter Cards to prosty modyfikator wyglądu linków na Twitterze. Po wklejeniu adresu w treść posta serwis szuka w kodzie strony odpowiednich metadanych, dzięki czemu zamiast standardowego tekstowego linka możemy wybrać jeden z poniższych typów.

Summary card – takie linki zawierają zdjęcie (minimalne wymiary to 120 x 120 pikseli, format kwadratowy, maksymalnie 1 MB), tytuł strony (do 70 znaków), krótki opis (do 200 znaków) oraz fragment adresu URL.

wymary kart twitter

Summary with large image card – format podobny do powyższego, jednak różni się on wymiarem zdjęcia. Jest ono większe i lepiej wyeksponowane, co w połączeniu z odpowiednim doborem grafiki może powodować większą liczbę kliknięć na odnośnik. Opis jest ucięty do 3 linijek w wersji desktopowej oraz nie jest wyświetlany, jeśli wyświetlamy kartę na urządzeniu mobilnym z iOS lub Androidem.

Obraz powinien być przycięty do proporcji 2:1 (minimalne wymiary: 300 x 157 pikseli, maksymalne: 4096 x 4096 pikseli). Dostępne formaty: JPG, PNG, WEBP oraz GIF (w tym ostatnim przypadku jako miniaturka zostanie użyta pierwsza klatka obrazu, jeżeli GIF jest animowany).

Player card – Summary Card z graficzną miniaturką pliku audio lub video, który można odtworzyć. W przypadku kliknięcia na link w karcie Player Card w aplikacji mobilnej, zostaniemy przeniesieni do symulowanej przeglądarki Twittera, gdzie będziemy mogli uruchomić odtwarzanie. Kliknięcie w wersji desktopowej pozwoli nam zobaczyć zawartość bezpośrednio na osi czasu.

Miniaturka w Player Card powinna mieć proporcje 1:1 lub 16:9 i wymiar minimum 640 x 360 pikseli, natomiast sam odtwarzalny plik nie powinien przekraczać 5 MB.

App Card – format przystosowany do promowania aplikacji. Kliknięcie w link przeniesie mobilnego użytkownika bezpośrednio na stronę danej aplikacji w sklepie Google Play lub Apple Store, gdzie można ją kupić lub bezpłatnie pobrać. Post w tym formacie zawiera tytuł, opis oraz ikonę aplikacji, a opcjonalnie także cenę i średnią ocen użytkowników. 

Podgląd wyświetlanego linka możemy zobaczyć dzięki narzędziu Twitter Card Validator: https://cards-dev.twitter.com/validator. W WordPressie w ustawieniu metadanych na podstronach mogą nam pomóc między innymi wtyczki Yoast SEO oraz JM Twitter Cards.

LinkedIn – wymiary i formaty grafik

LinkedIn swoją specyfiką zdecydowanie różni się od Facebooka czy Instagrama, jednak z uwagi na określone grupy docelowe w wielu branżach jest wspaniałym narzędziem reklamowym.

Zdjęcie profilowe: 400 x 400 pikseli, choć zdecydowanie lepiej wybrać nieco większe wymiary w proporcjach 1:1.

linkedin wymiary grafik zdjęcie profilowe

Zdjęcie w tle na Linkedin

Zdjęcie w tle 1584 x 396 (proporcje 4:1). W zależności od ekranu zdjęcie w tle na profilu LinkedIn może zostać przycięte przez serwis, dlatego lepiej ważne elementy umieścić bliżej środka i przetestować wyświetlanie na różnych urządzeniach.

wymiary grafik zdjęcie w tle linkedin

LinkedIn Stories

Podobnie jak w przypadku InstaStories i Facebook Stories, najlepszym wymiarem będzie 1080 x 1920 (proporcje 9:16)

wymiary linkedin stories

Strony firmowe:

  • Zdjęcie profilowe firmy (logo): 300 x 300 pikseli
  • Zdjęcie w tle strony: 1128 x 191 pikseli

  • Zakładka “kultura firmowa” – zdjęcie główne: 1128 x 376 pikseli
  • Zakładka “kultura firmowa” – moduły niestandardowe: 502 x 282 pikseli
  • Zakładka “kultura firmowa” – galeria firmy: 900 x 600 pikseli (rekomendowany rozmiar, minimalnie 264 x 176)

Zdjęcia w postach:

Grafika w poście: proporcje 1:1, wymiary 1200 x 1200 (w formie kwadratu wyświetli się na desktopie) oraz 1200×628 (tak wyświetli się na urządzeniach mobilnych)

Grafika linka: 1200 x 628

wymiary grafiki w poście linkedin

Wideo: od 256 x 144 pikseli do 4096 x 2304 pikseli

wymiary wideo w poście linkedin

Formaty reklamowe:

  • Reklama z pojedynczym zdjęciem: w proporcjach 1:1, maksymalny rozmiar obrazu to 7680 x 7680 pikseli
wymiary reklamy linkedin
  • Karuzela: maksymalny rozmiar obrazu to 6012 × 6012 pikseli, a zalecany rozmiar pojedynczego obrazu to 1080 × 1080 pikseli, w proporcji 1:1
karuzela wymiary linkedin
  • Reklamy wideo: szerokość: między 640 a 1920 pikseli, wysokość: między 360 a 1920 pikseli, proporcja obrazu: między 1,778 a 0,5652
  • Reklamy dynamiczne: 100 x 100 pikseli
  • Promowana treść: 1200 x 627 pikseli
  • Business Banner image: 646 x 220

TikTok – formaty reklamowe i wymiary grafik

TikTok to aplikacja, która w ostatnich latach zdobyła ogromną popularność, zwłaszcza w najmłodszej grupie wiekowej. 

Zdjęcie profilowe na Tik Toku

Zdjęcie profilowe: 200 x 200 pikseli, proporcje 1:1, format JPG lub PNG

wymiary zdjęcie profilowe tiktok

In Feed ads

Wideo od 5 do 60 sekund, które “udaje” organiczny content w karcie “for you”. Wideo z dźwiękiem.

Proporcje wideo: 1:1 lub najlepiej 9:16 – rozdzielczość 1080 x 1920

Formaty: MP4/MPEG/3GP/AVI/MOV

tiktok in feed ads wymoary grafik

Brand Takeover Ads

Reklamy pokazywane użytkownikom bezpośrednio po uruchomieniu aplikacji.

Proporcje wideo: najlepiej 9:16 – rozdzielczość 1080 x 1920

Długość wideo: 3-5 sekund bez dźwięku, może być .gif lub statyczny obraz .jpg. 

brand takeover ads wymiary grafik

TopView Ads

Reklamy pokazywane użytkownikom bezpośrednio po uruchomieniu aplikacji.

Proporcje wideo: najlepiej 9:16 – rozdzielczość 1080 x 1920

Długość wideo: 5-60 sekund

topview ads wymiary grafiki tiktok

TopView Lite

Format podobny do TopView, jednak odpala się bez dźwięku, a wyświetlanie reklamy trwa znacznie krócej – do 5 sekund.

Proporcje wideo: najlepiej 9:16 – rozdzielczość 1080 x 1920

Długość wideo: 3-5 sekund lub obraz w formacie JPG wyświetlany przez 3 sekundy

Oprócz tego dostępne są również formaty Branded Effects Ads / Branded Hashtag Challenge / Branded Hashtag Challenge Plus.

Warto pamiętać, że zazwyczaj w reklamach na TikToku sam content jest często delikatnie przykryty, na przykład przez przyciski po prawej stronie, logo czy opis. Dlatego dobrą praktyką jest wycentrowanie najważniejszych elementów, by mieć pewność, że będą one widoczne w każdej sytuacji i na każdym urządzeniu.

YouTube – wymiary grafik i formaty reklamowe

Wymiary banera na YT

Zalecane minimalne wymiary bannera na YouTube to 2048 x 1152 pikseli z proporcjami 16:9. Przy takich wymiarach “bezpieczna strefa”, w której możemy umieścić różne elementy i mieć pewność, że na różnych urządzeniach nie zostaną przycięte, ma wymiar 1235 x 338 pikseli. Maksymalny rozmiar pliku to 6 mb.

wymiar baneru yt kanał

Zdjęcie profilowe/zdjęcie kanału

Kwadratowy lub okrągły obraz o rekomendowanych wymiarach 800 x 800 pikseli.

wymiary banerów YT zdjęcie profilowe zdjęcie kanału

Miniaturka filmu

Rekomendowane wymiary miniaturki to 1280 x 720 pikseli (proporcje 16:9) z minimalną szerokością 640 pikseli – im wyższa rozdzielczość, tym lepiej.

wymiary miniaturka filmu youtube

Posty na karcie Społeczność

Proporcje obrazu 1:1, brak minimalnych wymiarów. W takich postach poza statycznymi obrazami możemy umieszczać także animowane obrazy w formacie .gif.

Reklamy displayowe

Rozdzielczość: 300 x 60 pikseli lub 300 x 250 pikseli.

reklamy display youtube wymiary

Nakładki reklamowe

Rozdzielczość: 468 x 60 lub 728 x 90 pikseli.

Reklamy wideo

Proporcje: najlepiej 16:9 lub 1:1, rozdzielczość FullHD – 1920 x 1080 pikseli w pierwszym przypadku, 1080 x 1080 w drugim lub wyższa.

Format: najlepiej MPEG-2, MPEG-4 lub .AVI.

Google Display Network i Display & Video 360 (programmatic) – wymiary grafik

Przesłane reklamy w Google Display Network – wymiary

Dostępne formaty to GIF, JPG, PNG, rozmiar pliku nie może przekraczać 150 KB. Takie same wymiary dotyczą przesłanych reklam displayowych HTML5.

Format kwadratowy i prostokątny

200 × 200 Mały kwadrat

240 × 400 Pionowy prostokąt

250 × 250 Kwadrat

250 × 360 Potrójny szeroki ekran

300 × 250 Baner śródtekstowy

336 × 280 Duży prostokąt

580 × 400 Netboard

wymiary grafik google display network

Wieżowiec (format pionowy)

120 × 600 Wieżowiec

160 × 600 Szeroki wieżowiec

300 × 600 Reklama na pół strony

300 × 1050 Pionowy

wieżowiec google wymiar grafiki

Długi baner (format poziomy)

468 × 60 Baner

728 × 90 Długi baner

930 × 180 Górny baner

970 × 90 Powiększony długi baner

długi baner google ads wymiary

970 × 250 Billboard

980 × 120 Panorama

Na urządzenia mobilne

300 × 50 Baner na urządzenia mobilne

320 × 50 Baner na urządzenia mobilne

320 × 100 Duży baner na urządzenia mobilne

Wybrane formaty Rich Media (programmatic)

Lightbox 

Logo: co najmniej 50 x 50 pikseli (maksymalnie: 1024 x 1050 pikseli), obraz do 200 kb

Galeria obrazów: proporcje 1,9:1 

Video: opublikowane na YouTube z publicznym dostępem

Flipbook (kineograf)

Logo: maksymalne wymiary to 170 x 65 pikseli, maksymalny rozmiar: 20 kb, plik JPG lub PNG

Film: proporcje 16:9, długość do 1 minuty, maksymalny rozmiar: 1 GB. Dostępne formaty: AVI, M4V, MOV, MP4, MPEG, MPG, OGV, WEBM i WMV

Formaty blank slate (pusta plansza), cuecard (karta wskazówek) i panorama

Mogą być wyświetlane w następujących wariantach:

160 x 600250 x 250300 x 50300 x 250300 x 600320 x 50320 x 320320 x 480336 x 280728 x 90
formaty blank slate

Dokładne wymiary i proporcje poszczególnych elementów (grafiki, czcionki, obrazy akcentujące itd.)  w reklamach tego typu najlepiej zobaczyć na stronie pomocy technicznej Google w zakładkach “lista kontrolna zasobów”: o tutaj.

Bannery elastyczne Google Ads

Logo marki:

Format poziomy: optymalnie 1200 x 300, minimalnie 512 x 128 pikseli (proporcje 4:1)

Format kwadratowy: optymalnie 1200 x 1200, minimalnie 128 x 128 pikseli

Obraz:

Format poziomy: optymalnie 1200 x 628, minimalnie 600 x 314 pikseli (proporcje 1,91:1)

Format kwadratowy: optymalnie 1200 x 1200, minimalnie 300 x 300 pikseli

Reklamy Discovery Ads

Logo marki:

Format kwadratowy: optymalnie 1200 x 1200, minimalnie 128 x 128 pikseli

Obraz:

Format prostokątny poziomy: optymalnie 1200 x 628, minimalnie 600 x 314 pikseli (proporcje 1,91:1)

Format prostokątny pionowy: optymalnie 960 x 1200, minimalnie 480 x 600 pikseli (proporcje 4:5)

Format kwadratowy: optymalnie 1200 x 1200, minimalnie 128 x 128 pikseli

Na zakończenie 

Platformy marketingu internetowego, w tym serwisy społecznościowe, dostarczają ogromnych możliwości. Oczywiście to tylko jeden z setek aspektów, na które marketer musi zwrócić uwagę przy planowaniu danej kampanii, niemniej dobre dopasowanie plików do wytycznych danego serwisu pozwoli – przynajmniej w pewnym stopniu – uniknąć przepalania budżetów. Miłego projektowania!

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Marketing mix – co to jest?
Dominika Słomka

Chcąc osiągnąć konkretne cele biznesowe, każda firma powinna prowadzić odpowiednie działania marketingowe. Chociaż sposobów realizowania założeń jest wiele, wiele przedsiębiorstw […]

Rodzaje targetowania na YouTube
Witold Chęciński

Dane dotyczące YouTube’a i jego użytkowników robią wrażenie. YouTube określany jest mianem największej platformy video na świecie, a liczbę jego […]

koszt założenia sklepu internetowego
Koszt założenia sklepu internetowego
Dominika Słomka

Zastanawiasz się nad założeniem sklepu internetowego? Dobry wybór – zwłaszcza, że rynek e-commerce rozwija się niemal z prędkością światła, a […]

3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce
Maciej Popiołek

Sprzedajesz w internecie? Sprawdź, jak aplikacje mobilne zmieniają zasady gry! Prawdopodobnie to kwestia miesięcy, kiedy ruch z urządzeń mobilnych zacznie […]

chatboty co to jest
Chatbot – co to jest i jak wspierają biznesy?
Dominika Słomka

Jeszcze lata temu nowymi trendami w marketingu internetowym były infografiki oraz treści video. Jednak w ostatnim czasie na rynku pojawił […]

Firma w Google Maps – jak założyć krok po kroku
Jakub Szperkowski

Moja firma w Google Maps – jak i po co? Google Moja Firma jest jednym z podstawowych narzędzi reklamowania firmy […]