Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Rynek podróży zmienia się w rynek doświadczeń? Co na to Google?

Rynek podróży zmienia się w rynek doświadczeń? Co na to Google? - zdjęcie nr 1

Rynek podróży zmienia się w rynek doświadczeń? Co na to Google? - zdjęcie nr 2

Poszukiwacze przygód dyktują warunki branży turystycznej. Jak znaleźć z nimi wspólny język?

Można wyróżnić dwa rodzaje turystów. Pierwszą grupę tworzą osoby, które można określić mianem wczasowiczów. Po wyczerpującym roku pragną po prostu poleniuchować w jakimś urokliwym miejscu. Tym samym koncentrują się na zarezerwowaniu biletów lotniczych i zakwaterowania. Do szczęścia wystarczy im hotelowy basen, leżak, smaczne jedzenie i orzeźwiające drinki.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Całkowicie odmienne podejście wykazują osoby z zacięciem podróżniczym. Absolutnym priorytetem jest dla nich odwiedzenie jak największej liczby okolicznych atrakcji. Po dotarciu na miejsce zazwyczaj wynajmują auto, ale nie stronią również od autostopu bądź wycieczek pieszych i rowerowych. Z roku na rok liczba aktywnych turystów zaczyna się powiększać. Zaspokojenie ich wymagań stanowi nie lada wyzwanie.

Jak sprostać oczekiwaniom?

Fundamentem skutecznych działań marketingowych jest poznanie metod działania użytkowników. Greenberg podaje, że okres największej aktywności wczasowiczów przypada na sześć tygodni przed urlopem. Z kolei aktywni turyści zaczynają poszukiwania aż dwanaście tygodni przed wyjazdem. Trzykrotnie bardziej skupiają uwagę na atrakcjach niż na hotelach. Co więcej, aż ośmiokrotnie większe znaczenie odgrywa dla nich zapewnienie sobie niezapomnianych wrażeń niż miejsca w samolocie.

Rynek podróży zmienia się w rynek doświadczeń? Co na to Google? - zdjęcie nr 4

Powyższa wiedza jest bezcenna. Na jej podstawie można stwierdzić, że korzystna oferta nie wystarczy, aby zyskać przychylność potencjalnych klientów. Rozwiązania nie trzeba jednak szukać zbyt daleko. Warto wzbogacić treść ogłoszenia o wzmianki dotyczące najciekawszych atrakcji, które znajdują się w pobliżu. Garść informacji potrafi zdziałać cuda.

Odpowiedzialnie czy spontanicznie?

Każdy ma inny przepis na udane wakacje. Jedni wolą zaplanować każdy szczegół, natomiast inni idą na żywioł. Przekaz reklamowy musi być dostosowany do preferencji odbiorców. Z pomocą przychodzi Greenberg przedstawiając kolejną porcję wartościowych statystyk. Osoby planujące wakacje poświęcają 47% więcej czasu na znalezienie hotelu i 81% więcej czasu na wybranie transportu niż użytkownicy, którzy działają bardziej spontanicznie. Co ciekawe, wspomniane dane mają niewielkie przełożenie na zachowania odbiorców w kontekście rozmaitych form aktywności. Aż 48% turystów organizuje sobie dodatkowe atrakcje dopiero po przybyciu na miejsce. Warto również dodać, że większość z nich dokonuje rezerwacji przy użyciu urządzeń mobilnych.

Rynek podróży zmienia się w rynek doświadczeń? Co na to Google? - zdjęcie nr 5Moc wrażeń w zasięgu ręki

Zdobycie nowych doświadczeń wcale nie wymaga podróży do odległych krajów. Użytkownicy doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego rozglądają się za ciekawymi miejscami w pobliżu swojego domu. Liczba wyszukiwań lokalnych atrakcji wzrosła sześciokrotnie w ciągu ostatnich dwóch lat. W związku z tym marketerzy nie powinni skupiać się wyłącznie na turystach podczas promowania muzeów, zabytków bądź restauracji z regionalną kuchnią. Mieszkańcy danej miejscowości również mogą okazać się bardzo zaangażowaną grupą odbiorców.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany