Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Poradnik Facebook Ads – pobierz teraz!

    Prowadzisz fanpage na Facebooku lub profil na Instagramie i chcesz zwiększyć aktywność swoich odbiorców, pozyskać dodatkowy ruch na stronę internetową lub zwiększyć sprzedaż dzięki reklamom dostępnym w środowisku Facebooka? Lepiej trafić nie mogłeś! Pobierz Poradnik Facebook Ads i poznaj wszystkie dostępne rozwiązania reklamowe. 

    Kilka słów o autorze Poradnika Facebook Ads – gdyż pominąć Go nie możemy 🙂

    Poradnik Facebook Ads został przygotowany przez Jakuba Michalaka, Social Media Ads Managera w Verseo, obecnie zarządzającego budżetem reklamowym naszych klientów o wartości 150 000 zł w skali miesiąca. W swoim portfolio posiada aż dwa certyfikaty Facebooka: Facebook Certified Media Buying Professional i  Facebook Certified Ads Product Developer I. Wszystko więc wskazuje na to, że na lepszego specjalistę od reklamy social media trafić nie można było!

    Dla kogo został stworzony Poradnik Facebook Ads?

    Ten poradnik został stworzony z myślą o osobach które zaczynają swoją przygodę z reklamami na Facebook’u. Jest również ugruntowaniem i sprawdzeniem wiedzy dla osób które system ten już znają. Omówione w nim zostały najważniejsze opcje, ustawienia i narzędzia menedżera reklam Facebooka oraz wskazówki jak z nich skutecznie korzystać. Po przeczytaniu tej publikacji, będziesz w stanie uruchomić konto reklamowe Facebook Ads i stworzyć swoją pierwszą, efektywną reklamę! 

    Do dzieła! Pobierz Poradnik Facebook Ads już teraz! 

    Co znajdziesz w Poradniku Facebook Ads?

    Poradnik Facebook Ads przeprowadzi Cię od najbardziej podstawowych zagadnień, jak te związane z zakładaniem i konfiguracją konta reklamowego Facebook Ads, po bardziej zaawansowane kwestie dotyczące instalacji pixela Facebooka, przeprowadzania testów A/B i wykorzystywania reklam dynamicznych. 

    Znajdziesz tutaj też wskazówki odnośnie tworzenia reklam, w tym zastosowania odpowiednich struktur przy ich budowie oraz określania grupy odbiorców tak aby jak najlepiej mierzyć efekty z kampanii reklamowej na Facebooku oraz przeprowadzać testy i optymalizować budżet reklamowy.

    Pamiętaj, że nie nauczysz się obsługiwać tej złożonej maszyny, nie dotykając jej, dlatego pobierz poradnik i nie zwlekaj dłużej z utworzeniem swojej pierwszej kampanii.

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Verseo na Sycylii
    Redakcja

    Mini reprezentacja Verseo na Sycylii dzięki konkursowi Google! Wyprawa na Sycylię nie oznacza (jeszcze) założenia tam nowego oddziału Verseo. Choć […]

    Google Sponsored Promotions, czyli reklama na Gmail’u
    Krzysztof Masłowski

    Ponad pół roku temu została uruchomiona nowa usługa Google pozwalająca na kierowanie reklam do użytkowników poczty Gmail (po betach testach […]

    statyczna strona internetowa
    Statyczna strona internetowa
    Magdalena Walczak

    Decydując się na stworzenie strony internetowej, stajemy przed wyborem, który może nie dorównuje ważkością rozterkom Hamleta, ale jest istotny z […]

    Black Friday, Google Ads i mobile – trójkąt doskonały!
    Maciej Popiołek

    Black Friday, Google Ads i mobile – triumwirat gigantów Black Friday – święto handlu i pustych portfeli w tym roku […]

    reklama apteki
    Reklama apteki
    Dominika Słomka

    Jeśli prowadzisz aptekę, doskonale wiesz, że jej reklama jest zakazana. Takie prawo ma za zadanie chronić pacjentów, a niestosowanie się […]

    reklama drogerii
    Reklama drogerii
    Dominika Słomka

    Branża kosmetyczna w ostatnich latach bardzo się rozwinęła – zarówno w skali światowej, jak i w Polsce. Cały czas zwiększa […]