Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Poradnik Facebook Ads – pobierz teraz!

    Prowadzisz fanpage na Facebooku lub profil na Instagramie i chcesz zwiększyć aktywność swoich odbiorców, pozyskać dodatkowy ruch na stronę internetową lub zwiększyć sprzedaż dzięki reklamom dostępnym w środowisku Facebooka? Lepiej trafić nie mogłeś! Pobierz Poradnik Facebook Ads i poznaj wszystkie dostępne rozwiązania reklamowe. 

    Kilka słów o autorze Poradnika Facebook Ads – gdyż pominąć Go nie możemy 🙂

    Poradnik Facebook Ads został przygotowany przez Jakuba Michalaka, Social Media Ads Managera w Verseo, obecnie zarządzającego budżetem reklamowym naszych klientów o wartości 150 000 zł w skali miesiąca. W swoim portfolio posiada aż dwa certyfikaty Facebooka: Facebook Certified Media Buying Professional i  Facebook Certified Ads Product Developer I. Wszystko więc wskazuje na to, że na lepszego specjalistę od reklamy social media trafić nie można było!

    Dla kogo został stworzony Poradnik Facebook Ads?

    Ten poradnik został stworzony z myślą o osobach które zaczynają swoją przygodę z reklamami na Facebook’u. Jest również ugruntowaniem i sprawdzeniem wiedzy dla osób które system ten już znają. Omówione w nim zostały najważniejsze opcje, ustawienia i narzędzia menedżera reklam Facebooka oraz wskazówki jak z nich skutecznie korzystać. Po przeczytaniu tej publikacji, będziesz w stanie uruchomić konto reklamowe Facebook Ads i stworzyć swoją pierwszą, efektywną reklamę! 

    Do dzieła! Pobierz Poradnik Facebook Ads już teraz! 

    Co znajdziesz w Poradniku Facebook Ads?

    Poradnik Facebook Ads przeprowadzi Cię od najbardziej podstawowych zagadnień, jak te związane z zakładaniem i konfiguracją konta reklamowego Facebook Ads, po bardziej zaawansowane kwestie dotyczące instalacji pixela Facebooka, przeprowadzania testów A/B i wykorzystywania reklam dynamicznych. 

    Znajdziesz tutaj też wskazówki odnośnie tworzenia reklam, w tym zastosowania odpowiednich struktur przy ich budowie oraz określania grupy odbiorców tak aby jak najlepiej mierzyć efekty z kampanii reklamowej na Facebooku oraz przeprowadzać testy i optymalizować budżet reklamowy.

    Pamiętaj, że nie nauczysz się obsługiwać tej złożonej maszyny, nie dotykając jej, dlatego pobierz poradnik i nie zwlekaj dłużej z utworzeniem swojej pierwszej kampanii.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Google Trips wystartowało!
    Redakcja

    Google Trips jest już dostępne w sklepach Google i Apple. Czas go zainstalować, ruszyć w drogę i testować! O korzyściach […]

    Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level
    Jakub Nowak

    Poradnik Google Analytics dla początkujących Realia nowoczesnego biznesu są bezwzględne. Kto nie działa w internecie, ten szybko zostanie zmieciony z […]

    marketing wielopoziomowy
    Marketing wielopoziomowy – co to jest i na czym polega?
    Dominika Mączka

    Z założenia oparty na relacjach, całkowicie pomijając reklamę, w tym tradycyjne media, takie jak prasa, bannery outdoorowe, telewizja czy radio, […]

    KALENDARZ MARKETINGOWY 2020
    Dominika Mączka

    W Verseo kierujemy się filozofią planowania pracy, a następnie pracą nad planem! (modyfikacją, optymalizacją i analizą) 🙂 Kalendarz marketingowy na […]

    Jak tworzyć raporty niestandardowe w Google Analytics?
    Wiktor Cegłowski

    Raporty z kampanii są szczególnie oczekiwane przez klientów. Doskonałym rozwiązaniem są raporty niestandardowe, które pozwalają na wyselekcjonowanie najbardziej interesujących dla […]

    Marketing dla hoteli
    Redakcja

    Marketing dla hoteli – metody działania Kampanie marketingowe przeznaczone dla hoteli winny być prowadzone wielotorowo. Hotel nie jest wirtualnym biznesem, […]