Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Poradnik Facebook Ads – pobierz teraz!

    Prowadzisz fanpage na Facebooku lub profil na Instagramie i chcesz zwiększyć aktywność swoich odbiorców, pozyskać dodatkowy ruch na stronę internetową lub zwiększyć sprzedaż dzięki reklamom dostępnym w środowisku Facebooka? Lepiej trafić nie mogłeś! Pobierz Poradnik Facebook Ads i poznaj wszystkie dostępne rozwiązania reklamowe. 

    Kilka słów o autorze Poradnika Facebook Ads – gdyż pominąć Go nie możemy 🙂

    Poradnik Facebook Ads został przygotowany przez Jakuba Michalaka, Social Media Ads Managera w Verseo, obecnie zarządzającego budżetem reklamowym naszych klientów o wartości 150 000 zł w skali miesiąca. W swoim portfolio posiada aż dwa certyfikaty Facebooka: Facebook Certified Media Buying Professional i  Facebook Certified Ads Product Developer I. Wszystko więc wskazuje na to, że na lepszego specjalistę od reklamy social media trafić nie można było!

    Dla kogo został stworzony Poradnik Facebook Ads?

    Ten poradnik został stworzony z myślą o osobach które zaczynają swoją przygodę z reklamami na Facebook’u. Jest również ugruntowaniem i sprawdzeniem wiedzy dla osób które system ten już znają. Omówione w nim zostały najważniejsze opcje, ustawienia i narzędzia menedżera reklam Facebooka oraz wskazówki jak z nich skutecznie korzystać. Po przeczytaniu tej publikacji, będziesz w stanie uruchomić konto reklamowe Facebook Ads i stworzyć swoją pierwszą, efektywną reklamę! 

    Do dzieła! Pobierz Poradnik Facebook Ads już teraz! 

    Co znajdziesz w Poradniku Facebook Ads?

    Poradnik Facebook Ads przeprowadzi Cię od najbardziej podstawowych zagadnień, jak te związane z zakładaniem i konfiguracją konta reklamowego Facebook Ads, po bardziej zaawansowane kwestie dotyczące instalacji pixela Facebooka, przeprowadzania testów A/B i wykorzystywania reklam dynamicznych. 

    Znajdziesz tutaj też wskazówki odnośnie tworzenia reklam, w tym zastosowania odpowiednich struktur przy ich budowie oraz określania grupy odbiorców tak aby jak najlepiej mierzyć efekty z kampanii reklamowej na Facebooku oraz przeprowadzać testy i optymalizować budżet reklamowy.

    Pamiętaj, że nie nauczysz się obsługiwać tej złożonej maszyny, nie dotykając jej, dlatego pobierz poradnik i nie zwlekaj dłużej z utworzeniem swojej pierwszej kampanii.

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Kampanie internetowe – na co postawić?
    Maciej Popiołek

    Marketing internetowy to narzędzie, dzięki któremu można poszerzyć grono potencjalnych klientów z wykorzystaniem nowoczesnych kanałów komunikacji. Jeśli chcesz zaistnieć w […]

    Model AIDA – jak wykorzystać podczas tworzenia treści?
    Maciej Popiołek

    Pomimo tego, że model AIDA opracowany został przeszło 90 lat temu, nadal stanowi jedną z najskuteczniejszych technik marketingowych. Przeprowadzenie klienta […]

    kalendarz marketingowy 2021
    Kalendarz marketingowy 2021
    Dominika Słomka

    Aby tradycji stało się zadość, i w tym roku przygotowaliśmy dla Ciebie Kalendarz marketingowy 2021! Oto lista świąt typowych, jak […]

    brand marketing
    Brand marketing – co to znaczy i czy ma sens?
    Maciej Popiołek

    Słowo „marka” można nazwać dość popularnym. Obecnie każda firma, specjalista czy nawet pracownik wkraczający na rynek mają świadomość konieczności budowania […]

    RELACJA Z CEE AGENCY DAY 2017 W PRADZE
    Dariusz Cichocki

    Relacja z imprezy dla agencji ze statusem Google Partner Premier! Piąta edycja imprezy CEE Agency Day 2017 odbyła się w […]

    narzędzia do tworzenia webinarów
    Narzędzia do tworzenia webinarów – 10 przykładów
    Magdalena Walczak

    Rozwój technologii sprawił, że dziś wiele szkoleń czy prezentacji nie wymaga dojazdu, wynajmowania sal, organizowania rzutnika czy mikrofonu. Często dużo […]