Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Poradnik Facebook Ads – pobierz teraz!

    Prowadzisz fanpage na Facebooku lub profil na Instagramie i chcesz zwiększyć aktywność swoich odbiorców, pozyskać dodatkowy ruch na stronę internetową lub zwiększyć sprzedaż dzięki reklamom dostępnym w środowisku Facebooka? Lepiej trafić nie mogłeś! Pobierz Poradnik Facebook Ads i poznaj wszystkie dostępne rozwiązania reklamowe. 

    Kilka słów o autorze Poradnika Facebook Ads – gdyż pominąć Go nie możemy 🙂

    Poradnik Facebook Ads został przygotowany przez Jakuba Michalaka, Social Media Ads Managera w Verseo, obecnie zarządzającego budżetem reklamowym naszych klientów o wartości 150 000 zł w skali miesiąca. W swoim portfolio posiada aż dwa certyfikaty Facebooka: Facebook Certified Media Buying Professional i  Facebook Certified Ads Product Developer I. Wszystko więc wskazuje na to, że na lepszego specjalistę od reklamy social media trafić nie można było!

    Dla kogo został stworzony Poradnik Facebook Ads?

    Ten poradnik został stworzony z myślą o osobach które zaczynają swoją przygodę z reklamami na Facebook’u. Jest również ugruntowaniem i sprawdzeniem wiedzy dla osób które system ten już znają. Omówione w nim zostały najważniejsze opcje, ustawienia i narzędzia menedżera reklam Facebooka oraz wskazówki jak z nich skutecznie korzystać. Po przeczytaniu tej publikacji, będziesz w stanie uruchomić konto reklamowe Facebook Ads i stworzyć swoją pierwszą, efektywną reklamę! 

    Do dzieła! Pobierz Poradnik Facebook Ads już teraz! 

    Co znajdziesz w Poradniku Facebook Ads?

    Poradnik Facebook Ads przeprowadzi Cię od najbardziej podstawowych zagadnień, jak te związane z zakładaniem i konfiguracją konta reklamowego Facebook Ads, po bardziej zaawansowane kwestie dotyczące instalacji pixela Facebooka, przeprowadzania testów A/B i wykorzystywania reklam dynamicznych. 

    Znajdziesz tutaj też wskazówki odnośnie tworzenia reklam, w tym zastosowania odpowiednich struktur przy ich budowie oraz określania grupy odbiorców tak aby jak najlepiej mierzyć efekty z kampanii reklamowej na Facebooku oraz przeprowadzać testy i optymalizować budżet reklamowy.

    Pamiętaj, że nie nauczysz się obsługiwać tej złożonej maszyny, nie dotykając jej, dlatego pobierz poradnik i nie zwlekaj dłużej z utworzeniem swojej pierwszej kampanii.

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Skuteczny marketing – od czego zależy?
    Dominika Słomka

    Dobry produkt nie wystarcza, aby wyróżnić się na rynku. Choć jest podstawą sukcesu, musisz jeszcze efektywnie powiadomić o nim klientów […]

    Cena w marketingu i jej funkcje
    Maciej Popiołek

    Jednym z kluczowych elementów marketing mix jest cena produktu. To od niej w dużej mierze zależy to, czy klient wybierze […]

    Co to jest marketing afiliacyjny?
    Maciej Popiołek

    Marketing internetowy daje ogromne możliwości, które zwiększają szansę na osiągnięcie założonych celów biznesowych. Obejmuje wiele różnorodnych narzędzi, wśród których można […]

    3 statystyki, które przekonają Cię do aplikacji mobilnej e-commerce
    Maciej Popiołek

    Sprzedajesz w internecie? Sprawdź, jak aplikacje mobilne zmieniają zasady gry! Prawdopodobnie to kwestia miesięcy, kiedy ruch z urządzeń mobilnych zacznie […]

    Social media w 2017 roku
    Artykuł gościnny

    Social Media w 2017 – podsumowanie Koniec roku to tradycyjnie sezon rankingów, zestawień i podsumowań mijających 365 dni. Po prostu […]

    Przydzielanie dostępu do konta Google Analytics
    Agnieszka Talarska

    Przydzielanie dostępu do Google Analytics krok po kroku. Dostęp do Google Analytics jest bardzo ważny np. jeśli zależy nam na […]