Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Remarketing w sieci wyszukiwania – wyciągnij z niego korzyści dla siebie

Remarketing w sieci wyszukiwania – wyciągnij z niego korzyści dla siebie - zdjęcie nr 1

Remarketing w sieci wyszukiwania – wyciągnij z niego korzyści dla siebie - zdjęcie nr 2

Remarketing w sieci wyszukiwania – wyciągnij z niego korzyści dla siebie - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Remarketing w sieci wyszukiwania – wyciągnij z niego korzyści dla siebie

Zamknij

Remarketing w sieci wyszukiwania

Remarketing w sieci wyszukiwania to potężne narzędzie w rękach doświadczonego specjalisty. Dla klientów, powinien pozostać transparentny i nienachalny, a dla reklamodawcy – przynosić wymierne korzyści.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Jednym z rodzajów remarketingu, częstokroć pomijanym w przypadku kampanii AdWords jest remarketing w sieci wyszukiwania (tzw. RLSA). W odróżnieniu do standardowego remarketingu nie mamy tutaj do czynienia z wyświetlaniem reklam graficznych w oparciu o ustalone wcześniej listy remarketingowe. W przypadku RLSA wykorzystujemy wspomniane listy w bardziej niekonwencjonalny i dyskretny sposób – zmieniając stawki za kliknięcie, teksty reklamowe i inne elementy reklamy dla użytkowników, którzy już odwiedzili naszą witrynę.

Ustawienie RLSA w Google AdWords

Klasycznym przykładem wykorzystania RLSA w kampanii jest zwiększanie stawek, dla klientów konwertujących w przeszłości (kupujących, realizujących cele marketingowe). Jak ustawić to w Google AdWords? Oto sposób:

1

    • Wybieramy grupę reklam lub kampanię, do której chcemy zastosować RLSA, a następnie w rubryce Kierowanie wybieramy Zainteresowania i remarketing – tutaj wybieramy kategorię Listy remarketingowe i klikamy na naszą listę remarketingową (np. Konwertujący 30 dni).

23

    • Po zapisaniu ustawień konfigurujemy kwotę w rubryce Dostosowanie stawek i ustalamy o ile zwiększyć należy stawkę dla osób znajdujących się na liście remarketingowej, którą wybraliśmy.

4

RLSA to narzędzie umożliwiające dyskretne, acz znaczące zmiany w kampanii, które przekładają się na zwiększenie prawdopodobieństwa konwersji. W końcu potencjał sprzedaży produktu/usługi osobie, która w przeszłości dokonała transakcji jest większy niż w przypadku kompletnie nowego użytkownika.

Remarketing w sieci wyszukiwania szczególnie dobrze sprawdza się w kampaniach produktowych oraz kampaniach w sieci wyszukiwania dla branż usługowych (usługi cykliczne, duża ilość stałych i powracających klientów).

RLSA stanowi doskonałą odpowiedź na potrzeby personalizacji reklam przy dużych kampaniach. Dzięki niemu, możemy wyświetlać inne treści reklam klientom, którzy już byli na naszej stronie. Istnieją jednak pewne ograniczenia, które powodują, iż RLSA nie jest dla wszystkich. Chodzi mianowicie o wymaganą ilość członków należących do listy remarketingowej. Na RLSA mogą pozwolić sobie reklamodawcy, którzy zebrali minimum 1000 użytkowników na liście, którą chcą wykorzystać w sieci wyszukiwania.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany