Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Modyfikatory stawek Google AdWords

Modyfikatory stawek Google AdWords - zdjęcie nr 1

Modyfikatory stawek Google AdWords - zdjęcie nr 2

Modyfikatory stawek Google AdWords - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Modyfikatory stawek Google AdWords

Zamknij

Dzięki zaawansowanym funkcjom modyfikowania stawek, możemy trafniej kierować reklamę, mieć nad nią większą kontrolę i w efekcie lepiej optymalizować kampanie.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Podczas prowadzenia działań reklamowych przy wykorzystaniu Google AdWords, jednym z najważniejszych czynników wpływających na efektywność jest modyfikacja stawek. Dzięki temu mamy ogromny wpływ na to, w jaki sposób wyświetla się nasza reklama.

Dlaczego warto modyfikować stawki?

Dla przykładu, prowadząc lokal gastronomiczny w Warszawie, czynny w godz. 12:00 – 22:00 od poniedziałku do soboty, chcielibyśmy reklamować jedzenie na dowóz. Aby zwiększyć zainteresowanie naszą ofertą, możemy w tym przypadku zwiększyć stawki w godzinach popołudniowych, na telefonach komórkowych dla dzielnicy Mokotów.

Jakie typy dostosowań stawek wyróżniamy?

Przyjrzyjmy się nim:

    • Lokalizacja – Dla wybranych przez nas lokalizacji jesteśmy w stanie zwiększyć lub zmniejszyć stawki w na obszarze, który ma dla nas najważniejsze znaczenie pod względem reklamowym.

lokalizacja

    • Urządzenia – Mamy możliwość indywidualnego dostosowania stawek dla komputerów, telefonów komórkowych oraz tabletów.

urządzenia

    • Harmonogram – Harmonogram dotyczy wyświetlania się reklam w konkretnych dniach tygodnia lub/i godzinach. Dla tych właśnie parametrów możemy dostosowywać stawki.

harmonogram

    • Najlepsza treść – Określenie najlepsza treść dotyczy sieci reklamowej Google oraz YouTube. Dzięki tej funkcjonalności możemy dostosować stawki do najpopularniejszych według Google miejsc do wyświetlania reklamy. Jest to określane na podstawie większego niż zazwyczaj generowania interakcji oraz ruchu.

najlepsza treść

    • Metody kierowania – Możliwość ustalania stawek ze względu na miejsca docelowe, tematykę witryn, oraz pozostałych metod kierowania , które umożliwiają wyświetlanie w sieci reklamowej. Poniżej dla przykładu dostosowanie ze względu na tematy.
    • Listy remarketingowe wykorzystywane w sieci wyszukiwania – Dla wybranych list remarketingowych na poziomie kampanii lub grupy reklam istnieje możliwość dostosowania stawek użytkownikom, którzy w ostatnich dniach odwiedzili witrynę.

rlsa

Uwaga! Zakres modyfikacji stawek możemy regulować we wszystkich wspomnianych opcjach od -90% do +900%, oprócz pozycji Najlepsza treść, gdzie zakres zmian wynosi od 0% do 500%.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany