Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

AdWords API Workshop

    Spotkanie z osobami odpowiedzialnymi za tworzenie oraz utrzymanie API w Londynie cieszyło się dużym zainteresowaniem o czym świadczyła pełna sala gości z różnych zakątków Europy. Oczywiście nie mogło tam zabraknąć również VERSEO! 🙂

    Warsztaty AdWords API to idealne miejsce, by dowiedzieć się jak osiągnąć pożądane cele zarówno techniczne i biznesowe oraz jak w łatwy sposób zautomatyzować pewne procesy, dzięki wykorzystaniu interfejsu API, w który wyposażony jest AdWords. Na tegorocznych warsztatach mieliśmy okazję dowiedzieć się wielu  informacji, między innymi na temat optymalizacji słów kluczowych, eksperymentach, jakie można przeprowadzać w Google AdWords, zaawansowanego zarządzania stawkami oraz targetowania i wielu innych.  Naszą szczególną uwagę przykuły open sourcowe rozwiązania AwReporting czy Alerting Framework for AdWords.

    Audyt Google Ads

    Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

    Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

    Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

    Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Jak przygotować sklep internetowy na święta?
    Jakub Nowak

    Jak przygotować sklep internetowy na święta? Ostatni kwartał roku stanowi najgorętszy okres sprzedażowy dla wielu firm. Wedle statystyk, niektóre sklepy […]

    dlaczego warto łączyć kanały reklamowe
    Dlaczego warto łączyć kanały reklamowe? Case study
    Maciej Popiołek

    Dzisiaj na tapecie sklep, który powierzył nam reklamę od swoich narodzin, które nastąpiły rok temu – czyli całkiem niedawno. Taka […]

    google ads za 5000
    Google Ads za 5000 zł dla sklepu internetowego
    Martyna Mikołajczak

    Reklama w Google produktów dostępnych w sklepie internetowym to jedno z głównych źródeł pozyskiwania klientów. Jako właściciel e-sklepu na pewno […]

    Wyniki wyszukiwania – rodzaje
    Joanna Michalska

    Wyniki wyszukiwania – płatne, bezpłatne, lokalne zakupy, hotele, loty… czyli co widać w wyszukiwarce Google.  Wyniki wyszukiwania widoczne w wyszukiwarce […]

    Ile kosztuje jedno kliknięcie w AdWords?
    Krzysztof Masłowski

    Choć w odniesieniu do kampanii AdWords często mówi się o licytacji stawek, to na końcowy koszt za kliknięcie wpływa nie […]

    Reklamy elastyczne w Google Adwords
    Joanna Hałaszkiewicz

    Ostatnio na naszych kontach AdWords (przy utworzeniu kampanii na Sieć Reklamową) pojawiła się nowa możliwość tworzenia REKLAM tzw. „reklamy elastyczne” […]