Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Poradnik Google Ads dla e-commerce

Poradnik Google Ads dla e-commerce - zdjęcie nr 1

poradnik google ads dla ecommerce
Poradnik Google Ads dla e-commerce - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Poradnik Google Ads dla e-commerce

Zamknij

W Polsce istnieje ponad 40 000 sklepów internetowych*. Prowadzisz jeden z nich? Zatem biorąc pod uwagę najświeższe dane z raportu Gemius E-commerce w Polsce 2020 uśmiechasz się pod nosem na wieści, że ponad 70% badanych internautów korzysta z zakupów online, a prognozy na kolejne lata są nadzwyczaj obiecujące. Wartość polskiego rynku e-commerce w 2020 roku wyniosła ponad 100 mld zł, a eksperci szacują, że w kolejnych latach, wartość ta będzie tylko rosnąć. 

Takie dane zachęcają do tego, by stworzyć własny sklep internetowy. Jesli takowy prowadzisz, lub planujesz w niedalekiej przyszłości, świetnie się składa, że tutaj trafiłeś! Branża e-commerce jest nam bardzo dobrze znana, od lat pomagamy naszym klientom zwiększyć sprzedaż produktów, wyżej wypozycjonować sklep internetowy i zadbać o jego funkcjonalność i łatwość w korzystaniu przez klientów. Jeśli chcesz wyróżnić swoje produkty na tle konkurencji i skutecznie promować je w dostępnych kanałach reklamowych – przygotowaliśmy dla Ciebie ten oto Poradnik!

W Poradniku Google Ads dla e-commerce postanowiliśmy przekazać wszystkie dobre praktyki dotyczące prowadzenia sklepu online oraz pokazać formaty reklam w Google, które sprawdzają się w przypadku branży e-commerce. 

Uwaga! Poradnik ten, to potężna dawka wiedzy licząca sobie aż 82 strony! Bazując na niej, z łatwością stworzysz strategię reklamową dla swojego sklepu i przyciągniesz rzeszę nowych klientów, wykorzystując nowoczesne rozwiązania reklamowe. Zapewniamy Cię, że warto!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

*dane na rok 2021

Co znajdziesz w Poradniku Google Ads dla e-commerce?

Poradnik ten, to kompletny przegląd przez możliwości reklamowe szczególnie uwzględniające specyfikę sklepów online oraz najlepsze praktyki promowania produktów. W środku znajdziesz praktyczne porady, wskazówki odnoszące się do rynku e-commerce oraz realne przykłady reklam wykorzystywanych przez znane sklepy internetowe. Co więcej, pokazujemy również case study: podajemy liczby i dane wskazujące na skuteczność danych kanałów Google Ads oraz formatów reklamowych. W Poradniku poruszamy więc takie kwestie jak: 

  • podstawowe typy kampanii wykorzystywanych do promocji sklepów online (m.in tradycyjne reklamy produktowe – PLA, inteligentne kampanie produktowe, remarketing w sieci reklamowej Google oraz remarketing tradycyjny i dynamiczny),
  • dodatkowe typy kampanii wykorzystywane do promocji sklepów (reklamy graficzne w sieci reklamowej, kampanie wideo w serwisie Youtube oraz DSA – dynamiczne reklamy w wyszukiwarce),
  • przygotowanie skutecznej kampanii promującej sklepy online (dobieranie celu marketingowego oraz odpowiednich kampanii i metod kierowania, plik produktowy, Google Merchant Center, ustawienia kampanii i moduł e-commerce oraz śledzenie wartości konwersji),
  • strategie optymalizacji stawek (CPC ustawiane samodzielnie, docelowy ROAS i CPA, maksymalizacja kliknięć, liczby konwersji oraz wartości konwersji i więcej),
  • zalety kampanii Google Ads w przypadku reklamowanie sklepów internetowych,
  • najważniejsze statystyki, które należy brać pod uwagę podczas optymalizacji i kontroli skuteczności kampanii (konwersje – transakcje, wartość konwersji – przychody z kampanii, konwersje po obejrzeniu, średnie CPC, kliknięcia, wyświetlenia, CTR, wynik jakości i więcej).

Uff.. udało się chociaż w skrócie opisać i wymienić, co dokładnie znajdziesz w poradniku Google Ads dla e-commerce
Nie wypada jednak nie wspomnieć, że poradnik ten napisany jest przez naszą certyfikowaną specjalistkę, obecnie zajmującą stanowisko Product Designer: Martynę Mikołajczak. Tak, tak, dobrze kojarzycie, jest też autorką poradnika Google Ads dla usług oraz 7 lekcji Google Ads. To specjalistka jakich mało! Zna się nie tylko na budowaniu kampanii i przygotowywaniu strategii odpowiadających celom i potrzebom biznesowym naszych klientów, ale również na naszym systemie do optymalizacji kampanii VCM – Verseo Campaign Manager.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany