Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Poradnik Google Ads dla e-commerce

poradnik google ads dla ecommerce

W Polsce istnieje ponad 40 000 sklepów internetowych*. Prowadzisz jeden z nich? Zatem biorąc pod uwagę najświeższe dane z raportu Gemius E-commerce w Polsce 2020 uśmiechasz się pod nosem na wieści, że ponad 70% badanych internautów korzysta z zakupów online, a prognozy na kolejne lata są nadzwyczaj obiecujące. Wartość polskiego rynku e-commerce w 2020 roku wyniosła ponad 100 mld zł, a eksperci szacują, że w kolejnych latach, wartość ta będzie tylko rosnąć. 

Takie dane zachęcają do tego, by stworzyć własny sklep internetowy. Jesli takowy prowadzisz, lub planujesz w niedalekiej przyszłości, świetnie się składa, że tutaj trafiłeś! Branża e-commerce jest nam bardzo dobrze znana, od lat pomagamy naszym klientom zwiększyć sprzedaż produktów, wyżej wypozycjonować sklep internetowy i zadbać o jego funkcjonalność i łatwość w korzystaniu przez klientów. Jeśli chcesz wyróżnić swoje produkty na tle konkurencji i skutecznie promować je w dostępnych kanałach reklamowych – przygotowaliśmy dla Ciebie ten oto Poradnik!

New call-to-action
New call-to-action

W Poradniku Google Ads dla e-commerce postanowiliśmy przekazać wszystkie dobre praktyki dotyczące prowadzenia sklepu online oraz pokazać formaty reklam w Google, które sprawdzają się w przypadku branży e-commerce. 

Uwaga! Poradnik ten, to potężna dawka wiedzy licząca sobie aż 82 strony! Bazując na niej, z łatwością stworzysz strategię reklamową dla swojego sklepu i przyciągniesz rzeszę nowych klientów, wykorzystując nowoczesne rozwiązania reklamowe. Zapewniamy Cię, że warto!

New call-to-action
New call-to-action

*dane na rok 2021

Co znajdziesz w Poradniku Google Ads dla e-commerce?

Poradnik ten, to kompletny przegląd przez możliwości reklamowe szczególnie uwzględniające specyfikę sklepów online oraz najlepsze praktyki promowania produktów. W środku znajdziesz praktyczne porady, wskazówki odnoszące się do rynku e-commerce oraz realne przykłady reklam wykorzystywanych przez znane sklepy internetowe. Co więcej, pokazujemy również case study: podajemy liczby i dane wskazujące na skuteczność danych kanałów Google Ads oraz formatów reklamowych. W Poradniku poruszamy więc takie kwestie jak: 

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo
  • podstawowe typy kampanii wykorzystywanych do promocji sklepów online (m.in tradycyjne reklamy produktowe – PLA, inteligentne kampanie produktowe, remarketing w sieci reklamowej Google oraz remarketing tradycyjny i dynamiczny),
  • dodatkowe typy kampanii wykorzystywane do promocji sklepów (reklamy graficzne w sieci reklamowej, kampanie wideo w serwisie Youtube oraz DSA – dynamiczne reklamy w wyszukiwarce),
  • przygotowanie skutecznej kampanii promującej sklepy online (dobieranie celu marketingowego oraz odpowiednich kampanii i metod kierowania, plik produktowy, Google Merchant Center, ustawienia kampanii i moduł e-commerce oraz śledzenie wartości konwersji),
  • strategie optymalizacji stawek (CPC ustawiane samodzielnie, docelowy ROAS i CPA, maksymalizacja kliknięć, liczby konwersji oraz wartości konwersji i więcej),
  • zalety kampanii Google Ads w przypadku reklamowanie sklepów internetowych,
  • najważniejsze statystyki, które należy brać pod uwagę podczas optymalizacji i kontroli skuteczności kampanii (konwersje – transakcje, wartość konwersji – przychody z kampanii, konwersje po obejrzeniu, średnie CPC, kliknięcia, wyświetlenia, CTR, wynik jakości i więcej).

Uff.. udało się chociaż w skrócie opisać i wymienić, co dokładnie znajdziesz w poradniku Google Ads dla e-commerce
Nie wypada jednak nie wspomnieć, że poradnik ten napisany jest przez naszą certyfikowaną specjalistkę, obecnie zajmującą stanowisko Product Designer: Martynę Mikołajczak. Tak, tak, dobrze kojarzycie, jest też autorką poradnika Google Ads dla usług oraz 7 lekcji Google Ads. To specjalistka jakich mało! Zna się nie tylko na budowaniu kampanii i przygotowywaniu strategii odpowiadających celom i potrzebom biznesowym naszych klientów, ale również na naszym systemie do optymalizacji kampanii VCM – Verseo Campaign Manager.

Oceń ten artykuł:

Średnia ocena: 0/5 ( na podstawie 0 ocen )

Autor artykułu

Odpowiada za realizację celów komunikacyjnych Verseo i ich przełożenie na cele biznesowe. Specjalizuje się w strategii oraz inbound marketingu, gdzie efektywność pracy wyznaczają nowe leady i pukający do drzwi klienci. Tworzy angażujący content marketing (wpisy na blogu, poradniki, publikacje w social mediach, social selling na Linkedin, video marketing oraz działania seo). W pracy nie rozstaje się z HubSpotem, dzięki któremu automatyzuje działania, analizuje ich efektywność i testuje rozwiązania. Z chęcią przybliża ten system klientom Verseo.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany