Poradnik Google Ads dla usług
Dodany 5 lutego 2021
44 stron
Jak reklamować swoją firmę w Google Ads?
Ten poradnik to specjalna edycja dla firm, które świadczą usługi. Pobierz teraz i wykorzystaj potencjał reklamowy Google Ads!
Kanały reklamowe Google Ads służące do promocji usług
Podstawowe kanały reklamowe służące do promocji usług, to przede wszystkim wyszukiwarka oraz remarketing w sieci reklamowej Google. Są to najważniejsze typy kampanii, zalecane każdemu reklamodawcy, który chce dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych zainteresowanych.
Dodatkowymi kanałami, które dobiera się w zależności od celu marketingowego oraz możliwości/ preferencji budżetowych reklamodawcy, są: sieć reklamowa Google (często wykorzystywana do budowania świadomości marki), YouTube oraz Gmail.
Co znajdziesz w Poradniku Google Ads dla usług?
- Co to jest Google Ads?
- Jak i gdzie reklamować branże usługowe (typy kampanii)
- Jak przygotować skuteczną kampanię promującą usługi?
- Jakie wyrózniamy sposoby zakupu powierzchni reklamowych?
- Zalety kampanii Google Ads w przypadku reklamowania usług (względem reklam offline)
- Pomiar skuteczności kampanii – na jakie statystyki zwracać uwagę podczas kontroli i optymalizacji
Każda kampania oraz każda branża może być zupełnie inna, a sukces promocji będzie zależał od wielu różnych czynników. Należy pamiętać, że bardzo często na końcowy sukces kampanii ma wpływ nie tylko to, co umieszczone zostało w panelu Google Ads, ale także wygląd strony, ścieżka konwersji, osoba kontaktowa znajdująca się po stronie firmy, a nawet konkurencja. Warto zatem dbać nie tylko o kampanię, ale też o wszystkie inne czynniki, jakie mogą zaważyć na decyzjach zakupowych potencjalnego klienta.
Typy kampanii i reklam w Google Ads
W ramach Google Ads można wyróżnić kilka różnych typów kampanii oraz reklam. Każdy z typów posiada swoje charakterystyczne cechy, możliwości oraz miejsca kierowania i wyświetlania. Niektóre są na tyle uniwersalne, że można z nich korzystać w przypadku promocji praktycznie każdej branży.
Używa się ich niezwykle często. Inne natomiast przygotowane zostały tylko do określonych typów promocji (np. reklamy produktowe umożliwiają promowanie wyłącznie sklepów online, a uniwersalne kampanie promujące aplikacje wykorzystywane są jedynie do reklamowania aplikacji mobilnych).
O szczegółach dowiesz się w Poradniku Google Ads dla usług – Pobierz teraz!
Bądź pierwszym który napisze komentarz.