Poradnik Google Ads dla usług
Dodany 5 lutego 2021

Jak reklamować swoją firmę w Google Ads?
Ten poradnik to specjalna edycja dla firm, które świadczą usługi. Pobierz teraz i wykorzystaj potencjał reklamowy Google Ads!
Kanały reklamowe Google Ads służące do promocji usług
Podstawowe kanały reklamowe służące do promocji usług, to przede wszystkim wyszukiwarka oraz remarketing w sieci reklamowej Google. Są to najważniejsze typy kampanii, zalecane każdemu reklamodawcy, który chce dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych zainteresowanych.
Dodatkowymi kanałami, które dobiera się w zależności od celu marketingowego oraz możliwości/ preferencji budżetowych reklamodawcy, są: sieć reklamowa Google (często wykorzystywana do budowania świadomości marki), YouTube oraz Gmail.
Co znajdziesz w Poradniku Google Ads dla usług?
- Co to jest Google Ads?
- Jak i gdzie reklamować branże usługowe (typy kampanii)
- Jak przygotować skuteczną kampanię promującą usługi?
- Jakie wyrózniamy sposoby zakupu powierzchni reklamowych?
- Zalety kampanii Google Ads w przypadku reklamowania usług (względem reklam offline)
- Pomiar skuteczności kampanii – na jakie statystyki zwracać uwagę podczas kontroli i optymalizacji
Każda kampania oraz każda branża może być zupełnie inna, a sukces promocji będzie zależał od wielu różnych czynników. Należy pamiętać, że bardzo często na końcowy sukces kampanii ma wpływ nie tylko to, co umieszczone zostało w panelu Google Ads, ale także wygląd strony, ścieżka konwersji, osoba kontaktowa znajdująca się po stronie firmy, a nawet konkurencja. Warto zatem dbać nie tylko o kampanię, ale też o wszystkie inne czynniki, jakie mogą zaważyć na decyzjach zakupowych potencjalnego klienta.
Typy kampanii i reklam w Google Ads
W ramach Google Ads można wyróżnić kilka różnych typów kampanii oraz reklam. Każdy z typów posiada swoje charakterystyczne cechy, możliwości oraz miejsca kierowania i wyświetlania. Niektóre są na tyle uniwersalne, że można z nich korzystać w przypadku promocji praktycznie każdej branży.
Używa się ich niezwykle często. Inne natomiast przygotowane zostały tylko do określonych typów promocji (np. reklamy produktowe umożliwiają promowanie wyłącznie sklepów online, a uniwersalne kampanie promujące aplikacje wykorzystywane są jedynie do reklamowania aplikacji mobilnych).
O szczegółach dowiesz się w Poradniku Google Ads dla usług – Pobierz teraz!
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Więcej o ochronie danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
Bądź pierwszym który napisze komentarz.