Poradnik Google Ads dla usług

Dodany 5 lutego 2021

44 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 1 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Jak reklamować swoją firmę w Google Ads?

Ten poradnik to specjalna edycja dla firm, które świadczą usługi. Pobierz teraz i wykorzystaj potencjał reklamowy Google Ads!

Kanały reklamowe Google Ads służące do promocji usług

Podstawowe kanały reklamowe służące do promocji usług, to przede wszystkim wyszukiwarka oraz remarketing w sieci reklamowej Google. Są to najważniejsze typy kampanii, zalecane każdemu reklamodawcy, który chce dotrzeć ze swoją ofertą do potencjalnych zainteresowanych.

Dodatkowymi kanałami, które dobiera się w zależności od celu marketingowego oraz możliwości/ preferencji budżetowych reklamodawcy, są: sieć reklamowa Google (często wykorzystywana do budowania świadomości marki), YouTube oraz Gmail.

Co znajdziesz w Poradniku Google Ads dla usług?

  • Co to jest Google Ads?
  • Jak i gdzie reklamować branże usługowe (typy kampanii)
  • Jak przygotować skuteczną kampanię promującą usługi?
  • Jakie wyrózniamy sposoby zakupu powierzchni reklamowych?
  • Zalety kampanii Google Ads w przypadku reklamowania usług (względem reklam offline)
  • Pomiar skuteczności kampanii – na jakie statystyki zwracać uwagę podczas kontroli i optymalizacji

Każda kampania oraz każda branża może być zupełnie inna, a sukces promocji będzie zależał od wielu różnych czynników. Należy pamiętać, że bardzo często na końcowy sukces kampanii ma wpływ nie tylko to, co umieszczone zostało w panelu Google Ads, ale także wygląd strony, ścieżka konwersji, osoba kontaktowa znajdująca się po stronie firmy, a nawet konkurencja. Warto zatem dbać nie tylko o kampanię, ale też o wszystkie inne czynniki, jakie mogą zaważyć na decyzjach zakupowych potencjalnego klienta.

Typy kampanii i reklam w Google Ads

W ramach Google Ads można wyróżnić kilka różnych typów kampanii oraz reklam. Każdy z typów posiada swoje charakterystyczne cechy, możliwości oraz miejsca kierowania i wyświetlania. Niektóre są na tyle uniwersalne, że można z nich korzystać w przypadku promocji praktycznie każdej branży.

Używa się ich niezwykle często. Inne natomiast przygotowane zostały tylko do określonych typów promocji (np. reklamy produktowe umożliwiają promowanie wyłącznie sklepów online, a uniwersalne kampanie promujące aplikacje wykorzystywane są jedynie do reklamowania aplikacji mobilnych).

O szczegółach dowiesz się w Poradniku Google Ads dla usług – Pobierz teraz!

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 1 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.