7 lekcji Google Ads

Dodany 3 grudnia 2019

7 lekcji Google Ads - zdjęcie nr 1

Z tym poradnikiem reklama w Google Ads już nigdy nie będzie dla Ciebie niewiadomą!

To tylko 7 lekcji, które pozwolą Ci odpalić swoją własną kampanię lub omówić jej budowę ze specjalistą!

Dzięki poradnikowi Google Ads dowiesz się, w jaki sposób buduje się kampanie, jak określa się ich budżet oraz na czym polega ich optymalizacja.

Dla kogo jest Poradnik Google Ads podstawy?

Choć mówimy tu o podstawach, to poradnik 7 lekcji Google Ads jest zarówno dla laików jak i znawców systemu reklamowego Google! Prezentujemy w nim bowiem tak zwany “core” każdej kampanii, bez znania którego, żaden nawet najlepszy specjalista nie da rady stworzyć kampanii, która będzie realizować biznesowe cele i wydawać budżet tak, aby realizował zamierzone cele.

Co znajdziesz w Poradniku Google Ads?

  • Dokładnie 7 lekcji!
  • Lekcja 1 – Cel kampanii a budżet
  • Lekcja 2 – Dobór słów kluczowych
  • Lekcja 3 – Wykluczenia słów kluczowych
  • Lekcja 4 – Treści reklam
  • Lekcja 5 – Harmonogram, lokalizacja, typ urządzenia
  • Lekcja 6 – Mierzenie konwersji
  • Lekcja 7 – Dopasowanie budżetu do kampanii oraz jej udział w wyświetleniach

Poradnik Google Ads przyda Ci się więc jeśli jesteś:

  • właścicielem biznesu i chcesz poznać najbardziej popularny sposób reklamowania firmy w internecie,
  • specjalistą ds. marketingu w firmie, który wcześniej nie miał z Google Ads nic wspólnego i musi nadrobić zaległości (lub chce sobie odświeżyć wiedzę),
  • specjalistą ds. pozycjonowania stron, który pragnie poznać specyfikę płatnych rozwiązać aby lepiej zrozumieć ich wpływ na organiczne działania,
  • specjalistą Google Ads, który pragnie usystematyzować sobie wiedzę z jakże profesjonalnego źródła!

Prowadzisz kampanię w Google Ads? Wykonaj jej darmowy audyt tutaj!

Poradnik Google Ads – co warto wiedzieć?

Google Ads to system reklamowy Google, który służy do budowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. W naszym poradniku omawiamy ten system wskazując najważniejsze aspekty, które powinieneś uwzględnić przy budowie kampanii reklamowej w Google. Firmom, chcącym reklamować się w Google najczęściej przyświecają podobne cele, jak np. zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, wzrost ilości zamówień lub zapytań lub też budowanie świadomości marki.

Co ważne, przed rozpoczęciem kampanii warto określić cel jaki będzie miała ona realizować i na jego podstawie mierzyć wyniki!

Jeżeli już mowa o mierzeniu wyników, zachęcamy Cię do pobrania naszego poradnika o Google Analytics (są dwa! Poziom podstawowy i zaawansowany)

Warto wspomnieć, że szeroki wybór ustawień kampanii Google Ads pozwala dopasować harmonogram wyświetlania reklam oraz stawki za kliknięcie w zależności od dni, godzin, lokalizacji oraz urządzeń. Obecnie kampanie Google Ads stają się coraz bardziej skomplikowane i złożone, dlatego na potrzeby większych projektów obsługa kampanii to nie tylko specjalista Google Ads, ale także osoba odpowiedzialna za optymalizację oraz system, który w tym jej pomaga.

W Verseo opracowaliśmy własny system VCM – Verseo Campaign Manager, który znacznie ułatwia zarządzanie kampaniami i pomaga osiągnąć jeszcze lepsze wyniki. Na jego temat dowiesz się więcej tutaj!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 7 ocen )

Zobacz komentarze (6)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

mm mm

Martyna Mikołajczak

IT Project Manager

Powiedzieć o Niej, że jest Certyfikowaną Specjalistką Google Ads to zdecydowanie za mało! Połączyła swoją wiedzę z know how Verseo i stała się twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads.

Komentarze (6)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany