7 lekcji Google Ads

Dodany 3 grudnia 2019

7 lekcji Google Ads - zdjęcie nr 1

Z tym poradnikiem reklama w Google Ads już nigdy nie będzie dla Ciebie niewiadomą!

To tylko 7 lekcji, które pozwolą Ci odpalić swoją własną kampanię lub omówić jej budowę ze specjalistą!

Dzięki poradnikowi Google Ads dowiesz się, w jaki sposób buduje się kampanie, jak określa się ich budżet oraz na czym polega ich optymalizacja.

Dla kogo jest Poradnik Google Ads podstawy?

Choć mówimy tu o podstawach, to poradnik 7 lekcji Google Ads jest zarówno dla laików jak i znawców systemu reklamowego Google! Prezentujemy w nim bowiem tak zwany “core” każdej kampanii, bez znania którego, żaden nawet najlepszy specjalista nie da rady stworzyć kampanii, która będzie realizować biznesowe cele i wydawać budżet tak, aby realizował zamierzone cele.

Co znajdziesz w Poradniku Google Ads?

  • Dokładnie 7 lekcji!
  • Lekcja 1 – Cel kampanii a budżet
  • Lekcja 2 – Dobór słów kluczowych
  • Lekcja 3 – Wykluczenia słów kluczowych
  • Lekcja 4 – Treści reklam
  • Lekcja 5 – Harmonogram, lokalizacja, typ urządzenia
  • Lekcja 6 – Mierzenie konwersji
  • Lekcja 7 – Dopasowanie budżetu do kampanii oraz jej udział w wyświetleniach

Poradnik Google Ads przyda Ci się więc jeśli jesteś:

  • właścicielem biznesu i chcesz poznać najbardziej popularny sposób reklamowania firmy w internecie,
  • specjalistą ds. marketingu w firmie, który wcześniej nie miał z Google Ads nic wspólnego i musi nadrobić zaległości (lub chce sobie odświeżyć wiedzę),
  • specjalistą ds. pozycjonowania stron, który pragnie poznać specyfikę płatnych rozwiązać aby lepiej zrozumieć ich wpływ na organiczne działania,
  • specjalistą Google Ads, który pragnie usystematyzować sobie wiedzę z jakże profesjonalnego źródła!

Prowadzisz kampanię w Google Ads? Wykonaj jej darmowy audyt tutaj!

Poradnik Google Ads – co warto wiedzieć?

Google Ads to system reklamowy Google, który służy do budowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. W naszym poradniku omawiamy ten system wskazując najważniejsze aspekty, które powinieneś uwzględnić przy budowie kampanii reklamowej w Google. Firmom, chcącym reklamować się w Google najczęściej przyświecają podobne cele, jak np. zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, wzrost ilości zamówień lub zapytań lub też budowanie świadomości marki.

Co ważne, przed rozpoczęciem kampanii warto określić cel jaki będzie miała ona realizować i na jego podstawie mierzyć wyniki!

Jeżeli już mowa o mierzeniu wyników, zachęcamy Cię do pobrania naszego poradnika o Google Analytics (są dwa! Poziom podstawowy i zaawansowany)

Warto wspomnieć, że szeroki wybór ustawień kampanii Google Ads pozwala dopasować harmonogram wyświetlania reklam oraz stawki za kliknięcie w zależności od dni, godzin, lokalizacji oraz urządzeń. Obecnie kampanie Google Ads stają się coraz bardziej skomplikowane i złożone, dlatego na potrzeby większych projektów obsługa kampanii to nie tylko specjalista Google Ads, ale także osoba odpowiedzialna za optymalizację oraz system, który w tym jej pomaga.

W Verseo opracowaliśmy własny system VCM – Verseo Campaign Manager, który znacznie ułatwia zarządzanie kampaniami i pomaga osiągnąć jeszcze lepsze wyniki. Na jego temat dowiesz się więcej tutaj!

Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik

Możesz nie podawać danych do kontaktu handlowego i marketingowego i pozyskać poradnik w kwocie 99 zł. W tym celu napisz do nas na newsletter@verseo.pl.

Możesz wycofać je w dowolnym momencie, przykładowo kierując informację na ochronadanych@verseo.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem działań podjętych na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

Administratorem danych osobowych jest Verseo sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Węglowej 1/3 (60-122 Poznań). Z Administratorem można kontaktować się pisemnie na ww. adres lub elektronicznie na adres e-mail: ochronadanych@verseo.pl. Państwa dane osobowe są przetwarzane w celu nawiązywania relacji handlowych, w tym udzielenie odpowiedzi na zadawane pytania, podejmowania działań przed zawarciem umowy na Państwa wniosek oraz w przypadku wyrażenia zgody marketingowej w celu kierowania treści marketingowych i informacji handlowych, w związku z czym mają Państwo prawo do: dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, prawo do sprostowania danych, wycofania zgody, możliwość żądania ich usunięcia i ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych oraz wniesienia skargi do Prezesa UODO. Więcej informacji w Polityce prywatności i Regulaminie newslettera.

Więcej o ochronie danych osobowych

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 7 ocen )

Zobacz komentarze (6)

Podziel się artykułem ze znajomymi

Autor

mm mm

Martyna Mikołajczak

Project Manager

Powiedzieć o Niej, że jest Certyfikowaną Specjalistką Google Ads to zdecydowanie za mało! Połączyła swoją wiedzę z know how Verseo i stała się twórczynią niezwykle skutecznych reklam Google Ads.

Komentarze (6)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany