7 lekcji Google Ads
Dodany 3 grudnia 2019
20 stron
Z tym poradnikiem reklama w Google Ads już nigdy nie będzie dla Ciebie niewiadomą!
To tylko 7 lekcji, które pozwolą Ci odpalić swoją własną kampanię lub omówić jej budowę ze specjalistą!
Dzięki poradnikowi Google Ads dowiesz się, w jaki sposób buduje się kampanie, jak określa się ich budżet oraz na czym polega ich optymalizacja.
Dla kogo jest Poradnik Google Ads podstawy?
Choć mówimy tu o podstawach, to poradnik 7 lekcji Google Ads jest zarówno dla laików jak i znawców systemu reklamowego Google! Prezentujemy w nim bowiem tak zwany “core” każdej kampanii, bez znania którego, żaden nawet najlepszy specjalista nie da rady stworzyć kampanii, która będzie realizować biznesowe cele i wydawać budżet tak, aby realizował zamierzone cele.
Co znajdziesz w Poradniku Google Ads?
- Dokładnie 7 lekcji!
- Lekcja 1 – Cel kampanii a budżet
- Lekcja 2 – Dobór słów kluczowych
- Lekcja 3 – Wykluczenia słów kluczowych
- Lekcja 4 – Treści reklam
- Lekcja 5 – Harmonogram, lokalizacja, typ urządzenia
- Lekcja 6 – Mierzenie konwersji
- Lekcja 7 – Dopasowanie budżetu do kampanii oraz jej udział w wyświetleniach
Poradnik Google Ads przyda Ci się więc jeśli jesteś:
- właścicielem biznesu i chcesz poznać najbardziej popularny sposób reklamowania firmy w internecie,
- specjalistą ds. marketingu w firmie, który wcześniej nie miał z Google Ads nic wspólnego i musi nadrobić zaległości (lub chce sobie odświeżyć wiedzę),
- specjalistą ds. pozycjonowania stron, który pragnie poznać specyfikę płatnych rozwiązać aby lepiej zrozumieć ich wpływ na organiczne działania,
- specjalistą Google Ads, który pragnie usystematyzować sobie wiedzę z jakże profesjonalnego źródła!
Prowadzisz kampanię w Google Ads? Wykonaj jej darmowy audyt tutaj!
Poradnik Google Ads – co warto wiedzieć?
Google Ads to system reklamowy Google, który służy do budowania i zarządzania kampaniami reklamowymi. W naszym poradniku omawiamy ten system wskazując najważniejsze aspekty, które powinieneś uwzględnić przy budowie kampanii reklamowej w Google. Firmom, chcącym reklamować się w Google najczęściej przyświecają podobne cele, jak np. zwiększenie sprzedaży w sklepie internetowym, wzrost ilości zamówień lub zapytań lub też budowanie świadomości marki.
Co ważne, przed rozpoczęciem kampanii warto określić cel jaki będzie miała ona realizować i na jego podstawie mierzyć wyniki!
Jeżeli już mowa o mierzeniu wyników, zachęcamy Cię do pobrania naszego poradnika o Google Analytics (są dwa! Poziom podstawowy i zaawansowany)
Warto wspomnieć, że szeroki wybór ustawień kampanii Google Ads pozwala dopasować harmonogram wyświetlania reklam oraz stawki za kliknięcie w zależności od dni, godzin, lokalizacji oraz urządzeń. Obecnie kampanie Google Ads stają się coraz bardziej skomplikowane i złożone, dlatego na potrzeby większych projektów obsługa kampanii to nie tylko specjalista Google Ads, ale także osoba odpowiedzialna za optymalizację oraz system, który w tym jej pomaga.
W Verseo opracowaliśmy własny system VCM – Verseo Campaign Manager, który znacznie ułatwia zarządzanie kampaniami i pomaga osiągnąć jeszcze lepsze wyniki. Na jego temat dowiesz się więcej tutaj!
Piotrek
21 paź 2020, 14:53
Macie rację po przeczytaniu Waszego materiału w końcu wiem o co chodzi z tymi reklamami. Dzięki
Adi
26 paź 2020, 14:52
Logiczne pokazane etapy. Bardzo dobry poradnik.
Zofia
29 paź 2020, 14:10
Mnie najbardziej spodobał się materiał z lekcji 4. Dzieki
Karol Jaszewski
14 sty 2021, 11:05
Bardzo pomocny materiał, szczególnie dla osób które chcą zainwestować pieniądze w Google Ads i robiąc to w przemyślany sposób.
Michal
03 kw. 2021, 21:54
chei to przydatny poradnik pewnie ale niechce sie sciagnac.
Darek
05 kw. 2021, 18:39
Przydałyby się bardzo wykłady dla reklamodawców Google. Zadbajcie w tych googlach a swoje miejsca na reklamę, bo jak tak dalej pójdzie to trzeba będzie się rozgladać za czyms innym