Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

wskaźniki kpi
Wskaźniki KPI – co to jest?
Maciej Popiołek

Jak oceniasz efektywność prowadzonych działań marketingowych i sprzedażowych? Na jakiej podstawie poprawiasz swoje kampanie? Co robisz, aby sprawdzić, czy podjęte […]

marketing internetowy narzędzia
Marketing internetowy – najlepsze narzędzia
Maciej Popiołek

Znaczenie marketingu ciągle wzrasta. Nasycone rynki i ogromna konkurencja wymuszają na przedsiębiorstwach podejmowanie szeroko zakrojonych działań związanych z promowaniem swojego […]

Agencja performance – 3 wyzwania w świecie opartym na danych
Krzysztof Masłowski

Agencja performance i nowe drogi rozwoju Zarządzając Verseo często spotykam się z ludźmi ze świata performance marketingu – marketerami, handlowcami, […]

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions
Krystian Kubiak

Call to Action w Google Hotel Ads! Kampanie w Google Hotel Ads zyskują nową funkcjonalność w postaci możliwości umieszczenia przycisku […]

Reklama LinkedIn dla początkujących
Dominika Słomka

Reklama na LinkedIn dla początkujących – warto? LinkedIn staje się coraz ważniejszym narzędziem marketingowym. Badanie przeprowadzone przez Digiday wskazuje, że […]

marketing społecznie zaangażowany
Marketing społecznie zaangażowany
Maciej Popiołek

Zmiany klimatu, zanieczyszczenie środowiska, stosunek do zwierząt, pogłębianie ubóstwa przez nieświadome wybory konsumenckie, nieodpowiedzialne zachowania, czy dostęp do wody pitnej. […]