Poradnik Facebook Ads

Dodany 5 marca 2020

64 stron

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 10 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Jak zdobyć klientów dzięki reklamom na Facebooku, Instagramie czy Messengerze?

Środowisko Facebooka oferuje masę możliwości reklamowych dla Twojego biznesu. Nie ma co zwlekać dalej, czas zacząć je wykorzystywać. Ten poradnik na pewno w tym pomoże!

Reklama na Facebooku – jakie są tu możliwości?

Reklama na Facebooku to nie tylko generowanie lajków na fanpage czy komentarzy pod postami. Jeśli odpowiednio dopracujesz swoje umiejętności, dzięki Facebook Ads możesz zacząć sprzedawać produkty, pozyskiwać leady, zapełniać koszyki, pozyskiwać rejestracje itp. – właściwie każdy rodzaj konwersji na stronie czy aplikacji, możesz uzyskać w wyniku niebieskiego systemu reklamowego.
Facebook jako jeden z elementów multikanałowego marketingu.

Reklamy Facebook Ads to również świetny element cross channel marketingu, który charakteryzuje się docieraniem do pojedynczego użytkownika z wielu kanałów reklamowych jednocześnie.
W końcu ścieżka klienta nie wygląda obecnie w następujący sposób:

Reklama → zakup

Często jest to złożony proces oparty o kilka, lub kilkanaście punktów styku – punktów, w których odbiorca ma styczność z marką i jej ofertą. Tak więc ścieżka klienta może wyglądać tak:

Google Search → Facebook Remarketing → Google display → Zakup

Instagram feed → Google display → Facebook remarketing → wejście bezpośrednie → Zakup

Środowisko Facebooka (czyli nie tylko sam Facebook ale też Instagram i Messenger) pomoże Ci dotrzeć do osób, które mogą być Twoimi potencjalnymi klientami, choć jeszcze o tym nie wiedzą, oraz tych, którzy mieli już kontakt z Twoją marką (remarketing ze strony www ale i z innych źródeł).

Dla kogo jest ten poradnik?

  • przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy prowadzą fanpage na Facebooku lub profil na Instagramie i pragną rozbudować swoją rzeszę odbiorców oraz przyciągnąć potencjalnych klientów np. na swoją stronę lub sklep internetowy.
  • dla specjalistów marketingu, którym wiedza na temat tworzenia i działania reklam na Facebooku pomoże podejmować decyzje w innych obszarach marketingu internetowego.
  • dla specjalistów od reklam na Facebooku, którzy chcą wdrożyć bardziej zaawansowane rozwiązania w swoich reklamach oraz skorzystać ze wskazówek certyfikowanego specjalisty Facebook Ads.

Co znajdziesz w poradniku Facebook Ads?

Od podstawowych po bardziej zaawansowane wskazówki, m.in:

  • jak stworzyć konto reklamowe na Facebooku?
  • jak usystematyzować kampanię i wprowadzić strukturę konta przyjazną późniejszej optymalizacji?
  • zakładka Audience Insights – czyli jak stworzyć odpowiednią grupę docelową dla Twojej reklamy?
  • formaty reklam na Facebooku, Instagramie i Messangerze,
  • jak zainstalować piksela Facebooka i dzięki niemu mierzyć konwersję?
  • przeprowadzanie testów A/B – czyli zaawansowana optymalizacja,
  • reklamy dynamiczne.
  • i wiele więcej :).

Poradnik stworzony został przez certyfikowanego specjalistę Facebook Ads – Jakuba Michalaka, który w swoim portfolio ma aż dwa certyfikaty potwierdzone końcowym egzaminem przeprowadzonym przez pracownika Facebooka. A mianowicie: Facebook Certified Media Buying Professional i Facebook Certified Ads Product Developer I. Nie pozostaje więc nic tylko pobrać poradnik!

Pobierz teraz

Ogólna ocena czytelników poradnika:

( na podstawie 10 ocen )

Zobacz komentarze (0)

Autor

in

Jakub Michalak

Social Media Ads Manager

Przygodę z Facebook Ads rozpoczął od promocji lokalnej pizzerii, w Verseo rozwinął skrzydła i dziś zarządza budżetem przekraczającym 2 000 000 zł rocznie, współpracując z mniejszymi jak i większymi graczami na międzynarodowym rynku.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.