Poradnik Facebook Ads
Dodany 5 marca 2020

Jak zdobyć klientów dzięki reklamom na Facebooku, Instagramie czy Messengerze?
Środowisko Facebooka oferuje masę możliwości reklamowych dla Twojego biznesu. Nie ma co zwlekać dalej, czas zacząć je wykorzystywać. Ten poradnik na pewno w tym pomoże!
Reklama na Facebooku – jakie są tu możliwości?
Reklama na Facebooku to nie tylko generowanie lajków na fanpage czy komentarzy pod postami. Jeśli odpowiednio dopracujesz swoje umiejętności, dzięki Facebook Ads możesz zacząć sprzedawać produkty, pozyskiwać leady, zapełniać koszyki, pozyskiwać rejestracje itp. – właściwie każdy rodzaj konwersji na stronie czy aplikacji, możesz uzyskać w wyniku niebieskiego systemu reklamowego.
Facebook jako jeden z elementów multikanałowego marketingu.
Reklamy Facebook Ads to również świetny element cross channel marketingu, który charakteryzuje się docieraniem do pojedynczego użytkownika z wielu kanałów reklamowych jednocześnie.
W końcu ścieżka klienta nie wygląda obecnie w następujący sposób:
Reklama → zakup
Często jest to złożony proces oparty o kilka, lub kilkanaście punktów styku – punktów, w których odbiorca ma styczność z marką i jej ofertą. Tak więc ścieżka klienta może wyglądać tak:
Google Search → Facebook Remarketing → Google display → Zakup
Instagram feed → Google display → Facebook remarketing → wejście bezpośrednie → Zakup
Środowisko Facebooka (czyli nie tylko sam Facebook ale też Instagram i Messenger) pomoże Ci dotrzeć do osób, które mogą być Twoimi potencjalnymi klientami, choć jeszcze o tym nie wiedzą, oraz tych, którzy mieli już kontakt z Twoją marką (remarketing ze strony www ale i z innych źródeł).
Dla kogo jest ten poradnik?
- przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy prowadzą fanpage na Facebooku lub profil na Instagramie i pragną rozbudować swoją rzeszę odbiorców oraz przyciągnąć potencjalnych klientów np. na swoją stronę lub sklep internetowy.
- dla specjalistów marketingu, którym wiedza na temat tworzenia i działania reklam na Facebooku pomoże podejmować decyzje w innych obszarach marketingu internetowego.
- dla specjalistów od reklam na Facebooku, którzy chcą wdrożyć bardziej zaawansowane rozwiązania w swoich reklamach oraz skorzystać ze wskazówek certyfikowanego specjalisty Facebook Ads.
Co znajdziesz w poradniku Facebook Ads?
Od podstawowych po bardziej zaawansowane wskazówki, m.in:
- jak stworzyć konto reklamowe na Facebooku?
- jak usystematyzować kampanię i wprowadzić strukturę konta przyjazną późniejszej optymalizacji?
- zakładka Audience Insights – czyli jak stworzyć odpowiednią grupę docelową dla Twojej reklamy?
- formaty reklam na Facebooku, Instagramie i Messangerze,
- jak zainstalować piksela Facebooka i dzięki niemu mierzyć konwersję?
- przeprowadzanie testów A/B – czyli zaawansowana optymalizacja,
- reklamy dynamiczne.
- i wiele więcej :).
Poradnik stworzony został przez certyfikowanego specjalistę Facebook Ads – Jakuba Michalaka, który w swoim portfolio ma aż dwa certyfikaty potwierdzone końcowym egzaminem przeprowadzonym przez pracownika Facebooka. A mianowicie: Facebook Certified Media Buying Professional i Facebook Certified Ads Product Developer I. Nie pozostaje więc nic tylko pobrać poradnik!
Wypełnij fomularz i pobierz darmowy poradnik
Więcej o ochronie danych osobowych
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ogólna ocena czytelników poradnika:
Anka
21 paź 2020, 13:34
Dziękuję za wspaniałe wskazówki i za ebook. Bardzo mi pomaga
Julka
26 paź 2020, 10:50
Sama prowadzę fanpage mojej firmy na FB i w tej dziedzinie jestem samoukiem. Nigdy nie korzystałam z reklam, bo nie wiedziałam jak to działa, ale po przeczytaniu Waszego poradnika napewno spróbuję.
Wdzięczny
28 paź 2020, 10:55
To jest bardzo przyszłościowy temat! Dzieki za pomoc!