Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Linki sponsorowane Google AdWords – co to jest?

Linki sponsorowane Google AdWords – co to jest? - zdjęcie nr 1

Linki sponsorowane Google AdWords – co to jest? - zdjęcie nr 2

Linki sponsorowane Google AdWords – co to jest? To piekielnie kaloryczne narzędzie reklamowe!

Klientów warto szukać tam, gdzie jest ich sporo. Kiedy jeszcze w miejscu tym szukają oni tego, co chce się im zaoferować, to warto tam być. Takim miejscem jest wyszukiwarka Google. Linki sponsorowane Google AdWords pozwolą na połączenie Twojego biznesu z klientami!.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Przy prowadzeniu działalności gospodarczej reklama jest nieodzowna. Decydują się na nią także osoby, które na różne sposoby zarabiają na swojej stronie internetowej. Reklamowanie się w wyszukiwarce traktowane jest priorytetowo, ponieważ może zapewnić duży ruch na stronie. Łatwo jest także sprawić, by napływ zainteresowanych osób był wartościowy dla strony. Dla promowania wybiera się zwykle wyszukiwarkę Google, ponieważ na polskim rynku w zasadzie nie ma ona konkurentów. Sukces firmy czy planów o zarabianiu na stronie będzie zależał od skuteczności reklamy. Dlatego właśnie warto dowiedzieć się, czym są linki sponsorowane Google AdWords. Są one bowiem świetnym narzędziem reklamowym zarówno dla istniejących, jak i nowych firm. Korzyści są tak atrakcyjne, że dla wielu osób oraz firm jest to pierwszy sposób reklamowania się w sieci.

Czym są linki sponsorowane i jak je rozpoznać

Po wpisaniu w pole do wyszukiwania określonego hasła pojawia się lista wyników. Są to wyniki organiczne oraz linki sponsorowane Google AdWords (zazwyczaj na samej górze). Linki te to płatne wyniki wyszukiwania. Klient Google zapłacił za pojawienie się swojej strony na wybrane przez siebie hasła. A dokładniej, zapłaci on dopiero wtedy, kiedy ktoś kliknie w ten link lub wyświetli reklamę (możemy wybrać optymalny dla siebie sposób rozliczenia). Jest to też najpopularniejsza forma reklamy w wyszukiwarce Google.

Jak wyglądają linki sponsorowane AdWords

Opłacone przez kogoś wyniki są podobne do organicznych. Wyróżnia je tylko umiejscowienie oraz znaczek ze słowem reklama. W ten sposób Google rozróżnia wykupioną u siebie reklamę od innych wyników. Opisanie wyników w taki sposób jest niezbędne, by osoba korzystająca z wyszukiwarki miała świadomość, co jest czym. Nie działa to jednak negatywnie, ponieważ jest to nienachalna forma reklamy. W dodatku dotyczy ona dokładnie tego, czego ktoś szuka. Ponadto warto odnotować, że większość użytkowników nie rozróżnia różnicy między wynikami organicznymi a sponsorowanymi.

zalety google adwords

Gdzie znajdują się opłacone wyniki

Reklama w Google umieszczana jest w różnych miejscach. Linki sponsorowane Google AdWords znajdują się nad wynikami organicznymi, pod nimi oraz z prawej strony wyników. Są to miejsca korzystne, ponieważ w naturalny sposób zwraca się na nie większą uwagę. Warto mieć świadomość nie tylko tego, czym są linki sponsorowane Google AdWords, ale i jakie to daje korzyści. Dzięki takiej możliwości nowa strona internetowa może szybko pojawić się na samej górze wyników wyszukiwania. Zanim naturalnie czy z pomocą SEO znajdzie się ona na górze, minie zapewne sporo czasu – o ile w ogóle – albowiem może się to okazać po prostu niemożliwe przy dużej konkurencji.

Linki sponsorowane Google AdWords – jak korzystać?

Skorzystanie z możliwości, jakie daje zakup linków sponsorowanych w Google, jest stosunkowo łatwe. Prostota to jedna z zalet tej metody reklamowania się w przypadku małych budżetów. Samo założenie konta nic nie kosztuje. Dopiero rozpoczęcie kampanii AdWords będzie oznaczać koszty. Najczęściej wybieraną formą płatności w przypadku linków sponsorowanych jest rozliczenie za każde kliknięcie użytkowników w wyświetlony link. Logując się na swoje konto, można dokonywać zmian w prowadzonej kampanii. Google AdWords razem z Google Analytics oferują świetne narzędzia analityczne, które warto wykorzystywać, by optymalizować kampanię i polepszać jej efektywność.

Wybór fraz w kampanii AdWords

Strona będzie pojawiać się użytkownikom na pewne frazy. Wybiera je osoba korzystająca z takiej reklamy tak, by dawało to maksymalne korzyści. Muszą być one dopasowane do Twojej oferty, by potencjalny klient w istocie trafiał na produkty lub usługi, których faktycznie poszukuje. Niekiedy dodaje się do nich dodatkowe określenia. Frazą mogą być słowa: tanie laptopy, laptopy do 1500, tanie laptopy Warszawa. To muszą być te słowa, które wpiszą potencjalni klienci do wyszukiwarki.

Korzyści z wyboru tej formy reklamy

Oto najważniejsze korzyści z wyboru takiego sposobu reklamowania się:

  • szybkie umieszczenie strony w konkretnych wynikach wyszukiwania,
  • zapewnienie jej dobrej widoczności,
  • możliwość dokonywania zmian,
  • dotarcie do potencjalnych klientów,
  • zdobycie wartościowego ruchu na stronę,
  • korzystny stosunek wydatków do przychodów.

Dokonywanie zmian służy nie tylko temu, by zwiększać opłacalność posługiwania się tą reklamą. Dzięki temu można reagować na zmieniającą się sytuację. Oferta firmy może się poszerzyć, więc trzeba dodać pewne hasła. Modyfikacji można dokonać w związku z jakimś zdarzeniem albo świętami. Warto też wspomnieć o zalecie, która sprawia, że korzystać z linków AdWords mogą duże i małe firmy. Kampanię AdWords można prowadzić bez względu na posiadany budżet. Na kampanię możesz przeznaczyć setki lub setki tysięcy złotych, a przy odpowiedniej architekturze kampanii będzie to bardzo opłacalna forma promocji i jedno z narzędzi skalowania biznesu.

W tym wpisie znajdziesz rekomendacje video od naszych klientów, którzy przekonali się do tej formy promocji! 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany