Spis treści
Czytasz teraz:
Reklama gabinetu kosmetycznego – 3 pomysły!
Zamknij
Reklama gabinetu kosmetycznego
Konkurencja na rynku usług kosmetycznych jest ogromna, dlatego nie można czekać aż nas zmiecie z rynku. Należy być zawsze o jeden krok do przodu i poświęcić trochę wysiłku na odpowiednie działania reklamowe. Nie odkładaj tego na jutro, nie szukaj wymówek i nie narzekaj na ceny reklam, ponieważ dobra skuteczna reklama zwróci się z nawiązką. Reklama małego biznesu rządzi się swoimi prawami i nie ma sensu wyrzucać pieniędzy na reklamę w prasie czy na telebimach lub banery i plakaty powieszone w mieście, ponieważ są to narzędzia reklamowe, które sprawdzają się w przypadku większych firm, które chcą zainwestować w rozpoznawalność marki, pracują nad zbudowaniem pozytywnego wizerunku firmy. A zatem – reklama gabinetu kosmetycznego – jak to zmalować?!
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ulotki reklamowe
Wydrukowanie oraz kolportaż ulotek reklamowych jest bardzo starym i nadal sprawdzonym sposobem na reklamę małego biznesu.
Ulotka ma być zaprojektowana, w taki sposób, żeby:
- forma była przejrzysta, czytelna;
- nie zabrakło na niej danych teleadresowych oraz adresu strony internetowej;
- nie była przeładowana informacjami, dlatego zastanów się jaką chcesz wypromować usługę lub wydarzenie i skoncentruj się na tym;
- miała dobre zdjęcie lub kilka zdjęć, zastanów się co będzie lepiej się prezentować;
- była dopracowana w każdym szczególe, bez błędów, literówek;
- zawierała kupon rabatowy, który pozwoli na przyciągnięcie klientek.
Do kolportażu ulotek warto zatrudnić kogoś, kto po odpowiednim przeszkoleniu z tego co możemy zaoferować w gabinecie dostarczy ulotki do osób wyłowionych z tłumu (zadbane kobiety) w rejonie w którym znajduje się gabinet kosmetyczny.
Reklama gabinetu kosmetycznego w Internecie
Mamy XXI wiek i wiele osób korzysta z Internetu, jeżeli szuka konkretnej usługi, dlatego nie może zabraknąć naszej obecności w Internecie.
- powinieneś mieć swoją stroną internetową, na której informuje o swoje ofercie, o promocjach, programach lojalnościowych;
- Świetne byłoby prowadzenie swojego bloga, na którym można umieścić artykuły o zabiegach, które wykonuje gabinet, o sprzęcie, czy o nowinkach rynkowych;
- witryna powinna być w odpowiedni sposób pozycjonowana, żeby znajdowała się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce;
- na Facebooku i Instagramie, gdzie kobiety szukają inspiracji do swoich stylizacji;
- świetną formą reklamy, która przynosi szybkie efekty i można ją śmiało polecić firmie, która startuje na rynku jest płatna reklama w wyszukiwarce Google tj. Google Adwords; reklama jest bardzo skuteczna i polega na tym, że płatne wyniki wyszukiwania pojawią się w specjalnym miejscu na stronie wyszukiwarki obok zwykłych wyników wyszukiwania, które są uzyskiwane na podstawie algorytmów wyszukiwarki;
- mailing i newslettery, to także bardzo dobra forma reklamy, dlatego od klientów warto uzyskać adres e-mail, dzięki czemu będziemy mogli na bieżąco informować o obecnych promocjach, nowych usługach itd.
- można także rozważyć ogłoszenia na lokalnych portalach, co się zwykle sprawdza w niewielkich miejscowościach.
Programy lojalnościowe, polecenia
W promocji i reklamie gabinety kosmetycznego doskonale sprawdzą się wszelkiego typu programy lojalnościowe. Można w zależności od ceny oferowanego zabiegu, zaproponować co piąty lub co dziesiąty zabieg gratis, albo na przykład po piątym zabiegu zaoferować gratis inny zabieg, co pozwoli na zapoznanie się klientce z inną ofertą gabinetu.
Każdy, który prowadzi gabinet zdaje sobie sprawę, że najlepszą formą reklamy jest polecenie przez zadowolonego klienta. Można wspierać system poleceń i zaproponować zadowolonej klientce, że za polecenie kolejnym osobowym naszego gabinetu sama uzyska rabat. Usatysfakcjonowany klient zwykle sam poleca zakład swoim znajomy, a wsparcie tego systemu spowoduje, że do naszego gabinetu trafi więcej nowych klientek.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.