Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Reklama gabinetu kosmetycznego – 3 pomysły!

Reklama gabinetu kosmetycznego

Konkurencja na rynku usług kosmetycznych jest ogromna, dlatego nie można czekać aż nas zmiecie z rynku. Należy być zawsze o jeden krok do przodu i poświęcić trochę wysiłku na odpowiednie działania reklamowe. Nie odkładaj tego na jutro, nie szukaj wymówek i nie narzekaj na ceny reklam, ponieważ dobra skuteczna reklama zwróci się z nawiązką. Reklama małego biznesu rządzi się swoimi prawami i nie ma sensu wyrzucać pieniędzy na reklamę w prasie czy na telebimach lub banery i plakaty powieszone  w mieście, ponieważ są to narzędzia reklamowe, które sprawdzają się w przypadku większych firm, które chcą zainwestować w rozpoznawalność marki, pracują nad zbudowaniem pozytywnego wizerunku firmy. A zatem – reklama gabinetu kosmetycznego – jak to zmalować?!

Ulotki reklamowe

Wydrukowanie oraz kolportaż ulotek reklamowych jest bardzo starym i nadal sprawdzonym sposobem na reklamę małego biznesu.

Ulotka ma być zaprojektowana, w taki sposób, żeby:

  • forma była przejrzysta, czytelna;
  • nie zabrakło na niej danych teleadresowych oraz adresu strony internetowej;
  • nie była przeładowana informacjami, dlatego zastanów się jaką chcesz wypromować usługę lub wydarzenie i skoncentruj się na tym;
  • miała dobre zdjęcie lub kilka zdjęć, zastanów się co będzie lepiej się prezentować;
  • była dopracowana w każdym szczególe, bez błędów, literówek;
  • zawierała kupon rabatowy, który pozwoli na przyciągnięcie klientek.

Do kolportażu ulotek warto zatrudnić kogoś, kto po odpowiednim przeszkoleniu z tego co możemy zaoferować w gabinecie dostarczy ulotki do osób wyłowionych z tłumu (zadbane kobiety) w rejonie w którym znajduje się gabinet kosmetyczny.

Reklama gabinetu kosmetycznego w Internecie

Mamy XXI wiek i wiele osób korzysta z Internetu, jeżeli szuka konkretnej usługi, dlatego nie może zabraknąć naszej obecności w Internecie.

  • powinieneś mieć swoją stroną internetową, na której informuje o swoje ofercie, o promocjach, programach lojalnościowych;
  • Świetne byłoby prowadzenie swojego bloga, na którym można umieścić artykuły o zabiegach, które wykonuje gabinet, o sprzęcie, czy o nowinkach rynkowych;
  • witryna powinna być w odpowiedni sposób pozycjonowana, żeby znajdowała się na wysokiej pozycji w wyszukiwarce;
  • na Facebooku i Instagramie, gdzie kobiety szukają inspiracji do swoich stylizacji;
  • świetną formą reklamy, która przynosi szybkie efekty i można ją śmiało polecić firmie, która startuje na rynku jest płatna reklama w wyszukiwarce Google tj. Google Adwords; reklama jest bardzo skuteczna i polega na tym, że płatne wyniki wyszukiwania pojawią się w specjalnym miejscu na stronie wyszukiwarki obok zwykłych wyników wyszukiwania, które są uzyskiwane na podstawie algorytmów wyszukiwarki;
  • mailing i newslettery, to także bardzo dobra forma reklamy, dlatego od klientów warto uzyskać adres e-mail, dzięki czemu będziemy mogli na bieżąco informować o obecnych promocjach, nowych usługach itd.
  • można także rozważyć ogłoszenia na lokalnych portalach, co się zwykle sprawdza w niewielkich miejscowościach.

Programy lojalnościowe, polecenia

W promocji i reklamie gabinety kosmetycznego doskonale sprawdzą się wszelkiego typu programy lojalnościowe. Można w zależności od ceny oferowanego zabiegu, zaproponować co piąty lub co dziesiąty zabieg gratis, albo na przykład po piątym zabiegu zaoferować gratis inny zabieg, co pozwoli na zapoznanie się klientce z inną ofertą gabinetu.

Każdy, który prowadzi gabinet zdaje sobie sprawę, że najlepszą formą reklamy jest polecenie przez zadowolonego klienta. Można wspierać system poleceń i zaproponować zadowolonej klientce, że za polecenie kolejnym osobowym naszego gabinetu sama uzyska rabat. Usatysfakcjonowany klient zwykle sam poleca zakład swoim znajomy, a wsparcie tego systemu spowoduje, że do naszego gabinetu trafi więcej nowych klientek.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

1 osób uznało ten artykuł za przydatny

Loading...

Czy ten artykuł był przydatny?

TAK NIE

Autor artykułu

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Promowanie sklepu internetowego – 4 przykłady
Monika Dudek

Zastanawiasz się, jak wypromować sklep internetowy? Oczywistym jest, że powinieneś to zrobić właśnie w Sieci. Pytanie jednak: gdzie i jak? […]

Marketing internetowy a tradycyjny – wady i zalety
Artykuł gościnny

Czym jest marketing tradycyjny? Mówi się, że marketing istnieje od zawsze. Pierwsza wymiana handlowa między ludźmi była już wynikiem wykorzystania […]

Gdzie najlepiej reklamować sklep internetowy
Gdzie najlepiej reklamować sklep internetowy?
Dominika Słomka

Pomysł na sklep internetowy jest. Platforma e-commerce wybrana. Produkty wprowadzone do systemu. Wszystko działa, tylko… klientów brak? Aby w e-sklepie […]

Co to jest Google Ads i jak wykorzystać to w biznesie
Dominika Słomka

Co to jest Google Ads? Rozważając podjęcie działań marketingowych i wybór kanałów promocji naszej strony internetowej na pewno spotkamy się […]

Why not make your campaign smart? – inteligentne kampanie w sieci reklamowej Google
Kasia Nowakowska

Smart Display Campaigns – nowa funkcjonalność, by lepiej projektować kampanie w sieci reklamowej Google! Niezależnie od tego, jaką strategię marketingową […]

Jak machine learning wpływa na marketing internetowy?
Artykuł gościnny

Marketing internetowy a nowe technologie – co decyduje o Twojej przewadze? Interesuje Cię marketing internetowy i wykorzystanie w nim nowych […]