Skutecznie wdrażamy Google Analytics 4 dla Twojej witryny.
Zyskaj wgląd w dane marketingowe, jak konwersje czy ścieżki użytkowników. Podejmuj lepsze decyzje w oparciu o precyzyjne dane.
870 PLN
(niezależnie od platformy)
Zakres godzinowy pracy ~5h
Pakiet wdrożeniowy Google Analytics 4 dla małych firm z podstawowymi potrzebami analitycznymi
1 500 PLN
(niezależnie od platformy)
Zakres godzinowy pracy ~8h
Pakiet Starter wzbogacony o konfigurację 3-5 zdarzeń, dla precyzyjnego zbierania danych
2 800 PLN
(niezależnie od platformy)
Zakres godzinowy pracy ~12h
Zaawansowana konfiguracja z raportami oraz pełną konfiguracją ścieżki zdarzeń zakupowej dla E-commerce
4 100 PLN
(niezależnie od platformy)
Zakres godzinowy pracy ~18h
Zaawansowany pakiet obejmujący dedykowane raporty czy wdrożenia User ID
Wszystkie kwoty są kwotami netto w PLN.
Starter
Starter Plus
Advanced
Pro
Zakres działań
Implementacja GA4: Utworzenie i konfiguracja w panelu Google Analytics.
Włączenie Google Signals: Aktywacja śledzenia między urządzeniami.
Wykluczenie ruchu wewnętrznego: Filtr wykluczający dane z ruchu wewnętrznego.
Podstawowa konfiguracja ustawień: Wydłużenie przechowywania danych oraz plików cookie’s.
Wykluczenie witryn odsyłających: Eliminacja niepożądanych danych.
Konfiguracja podstawowych segmentów i list odbiorców.
Konfiguracja jednego zdarzenia: Do wyboru np.: zakup, formularz, klik tel.
Sprawdzenie poprawności: Test konfiguracji w DebugView.
Dodatkowa konfiguracja 3-5 zdarzeń:
E-commerce: View item, Add to cart, Begin Checkout, Purchase
Usługi: click mail, click tel, copy mail, copy tel.
Pełna konfiguracja ścieżki zdarzeń zakupowej dla E-commerce.
Konfiguracja niestandardowych segmentów i list odbiorców.
Zaawansowana konfiguracja całej ścieżki zdarzeń: Pełna personalizacja.
Dostosowanie do indywidualnych potrzeb klienta.
Wdrożenie User ID dla GA4.
Wdrożenie remarketingu dynamicznego.
Dedykowane raporty Looker Studio: GA4, Google Ads, Facebook Ads.
Koszt
Zakres działań
Starter
Starter Plus
Advanced
Pro
Implementacja GA4: Utworzenie i konfiguracja w panelu Google Analytics.
Włączenie Google Signals: Aktywacja śledzenia między urządzeniami.
Wykluczenie ruchu wewnętrznego: Filtr wykluczający dane z ruchu wewnętrznego.
Podstawowa konfiguracja ustawień: Wydłużenie przechowywania danych oraz plików cookie’s.
Wykluczenie witryn odsyłających: Eliminacja niepożądanych danych.
Konfiguracja podstawowych segmentów i list odbiorców.
Konfiguracja jednego zdarzenia: Do wyboru np.: zakup, formularz, klik tel.
Sprawdzenie poprawności: Test konfiguracji w DebugView.
Dodatkowa konfiguracja 3-5 zdarzeń:
E-commerce: View item, Add to cart, Begin Checkout, Purchase
Usługi: click mail, click tel, copy mail, copy tel.
Pełna konfiguracja ścieżki zdarzeń zakupowej dla E-commerce.
Konfiguracja niestandardowych segmentów i list odbiorców.
Zaawansowana konfiguracja całej ścieżki zdarzeń: Pełna personalizacja.
Dostosowanie do indywidualnych potrzeb klienta.
Wdrożenie User ID dla GA4.
Wdrożenie remarketingu dynamicznego.
Dedykowane raporty Looker Studio: GA4, Google Ads, Facebook Ads.
Koszt
Krzysztof Borzymowski
Strategic Customer Development Manager
Z Verseo czujemy się bezpiecznie
Z Verseo czujemy się bezpiecznie
"Plan działania jest dopasowany do naszych możliwości i to jest najważniejsze, z tym czujemy się komfortowo. Jesteśmy laikami, dlatego możemy oczekiwać różnych rzeczy, ale ludzie, którzy są profesjonalni w tym, co robią i którym my zaufaliśmy, dają nam wskazówki i wtedy czujemy się bezpiecznie"
Paulina Branecka-Giec
Właścicielka marki Galea