Audyt analityki (Google Analytics + GTM)

Zyskaj pewność, że odpowiednio zbierasz i analizujesz dane swojej firmy.

Standard

od 1 000 PLN

(jednorazowo)

Dla niewielkich e-commerce
i stron usług.

  • Badanie poprawności zbierania danych
  • Weryfikacja danych w raportach e-commerce
  • Ocena celów pod kątem ich wyboru i mierzalności
Najczęściej wybierany

Extended

od 2 500 PLN

(jednorazowo)

Dla średnich e-commerce
i stron usług.

  • Sprawdzanie poprawności wdrożenia e-commerce
  • Weryfikacja ustawień lejka konwersji
  • Zaawansowane sprawdzenie konfiguracji grupowania kanałów

Twój indywidualny pakiet

Dla nowych stron www i serwisów – na etapie projektowania

Nie wiesz, który plan jest dla Ciebie najlepszy? Skonsultuj się z nami!

Potrzebujesz więcej informacji?

Napisz lub zadzwoń do nas!

kontakt@verseo.pl61 307 13 28

Wszystkie kwoty są kwotami netto w PLN.

Zobacz porównanie planów

Standard

Extended

Weryfikacja poprawności podstawowych ustawień Google Analytics

Badanie poprawności implementacji kodu Google Analytics Universal lub/oraz GA4

Zbierania danych w utworzonej usłudze

Widoków filtrowanych

Listy wykluczeń witryn odsyłających

Sprawdzanie połączenia z kontem Google Search Console

Ustawień śledzenia wyszukiwania w witryn

Standard

Extended

Sprawdzenie ustawień związanych z konwersjami

Aktywności zdarzeń w panelu Google Analytics

Uruchamiania i aktywności zdarzeń związanych z rozszerzonym e-commerce

Aktywności obecnie ustawionych celów. Ocena celów pod kątem ich wyboru i mierzalności.

Poprawności konfiguracji celów na podstawie analizy parametrów technicznych (adres URL miejsca docelowego, parametry zdarzenia) oraz testów w czasie rzeczywistym.

Występowania konfiguracji lejka konwersji oraz podstawowe sprawdzenie poprawności ustawień poszczególnych jego kroków.

Danych w raportach e-commerce – sprawdzenie widoczności przychodów generowanych przez sklep internetowy oraz konkretny produkt.

Przeprowadzanie konwersji testowych, celem weryfikacji, czy transakcje liczą się ze wszystkich metod płatności oraz czy wartości transakcji i przychody z produktu pokrywają się z dokonywanym zakupem testowym.

Zaawansowana weryfikacja poprawności ustawień poszczególnych kroków lejka konwersji i ustawień wirtualnych podstron.

Standard

Extended

Sprawdzenie ustawień związanych z kontem Google Ads i remarketingiem

Połączenia z kontem Google Ads

Istniejących na koncie Google Analytics list remarketingowych – ocena poprawności doboru list w zależności od branży i wolumenu ruchu na stronie.

Poprawności konfiguracji niestandardowych list remarketingowych

Standard

Extended

Sprawdzenie ustawień związanych z pozyskiwaniem i zaangażowaniem uczestników

Niestandardowych segmentów istniejących na koncie Google Analytics – weryfikacji ustawień oraz poprawności ich doboru.

Dokładnej konfiguracji niestandardowych segmentów

Występowania grupowania kanałów wraz ze wstępną oceną poprawności działania.

Zaawansowane sprawdzenie niestandardowej grupy kanałów pod kątem poprawności przypisywania wymiaru źródło/medium. Ocena konieczności ponownego przeprowadzenia grupowania kanałów.

Występowania grupowania treści wraz ze wstępną oceną poprawności działania.

Zaawansowane sprawdzanie niestandardowej grupy kanałów pod kątem poprawności przypisywania podstron serwisu. Ocena aktualności zmiennych, na podstawie których dokonywane było grupowanie treści.

Monika Dudek-Nowicka
International Business Development Manager

Nie wiesz, który plan jest dla Ciebie?
Napisz do nas

Darmowa wycena

Wyzwania? Nie ma problemu!

„Presja cenowa konkurencji i odpływ klientów do innych platform? Rozwiązujemy również wyzwania najwyższej wagi.”

Sławomir Bielenia
COO At MasterSport