Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Verseo Campaign Manager – skuteczne kampanie AdWords

Verseo Campaign Manager – skuteczne kampanie AdWords - zdjęcie nr 1

Verseo Campaign Manager – skuteczne kampanie AdWords - zdjęcie nr 2

Verseo Campaign Manager – skuteczne kampanie AdWords - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Verseo Campaign Manager – skuteczne kampanie AdWords

Zamknij

Verseo Campaign Manager – czyli skuteczne kampanie AdWords

Od premiery naszej autorskiej platformy Verseo Campaign Manager do zaawansowanej optymalizacji kampanii reklamowych minęło już trochę czasu. Przez cały ten okres bardzo często pojawiały się pytania o sposób działania platformy – czym ona właściwie jest? W jakim celu ją wykorzystujemy? VCM jest nieoceniony, by prowadzić skuteczne kampanie AdWords dlatego warto poznać to narzędzie bliżej! 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Platforma Verseo Campaign Manager to system oparty na algorytmach samouczących – brzmi skomplikowanie, jednak w praktyce zasada działania opiera się na jednej ważnej funkcji, którą narzędzie spełnia – zwiększać zyski/kliknięcia/konwersje w ramach założonego budżetu kampanii.

Działanie systemu można porównać do ogromnego działu marketingu, który analizuje codziennie wyniki kampanii oraz inne dane, które napływają do konta AdWords. Przykładowe dane, które rozpatruje system:

  • informacje o wyświetleniach, klikalności, cenie kliknięcia
  • informacje o godzinie kliknięć, transakcji, wartości transakcji
  • system jest w stanie obliczyć dochód wygenerowany z reklam i dzięki odpowiedniej dystrybucji budżetu alokuje go tam, gdzie dochód jest największy (przy zachowaniu optymalnego kosztu)

Zadaniem platformy jest badanie wszystkich zależności między kliknięciami i konwersjami, w pierwszej kolejności budżet przeznaczany jest na najlepsze jakościowo produkty/słowa kluczowe, które wykazały najwyższą skuteczność. Ponadto platforma optymalizuje parametry emisji reklamy w taki sposób, aby wygenerować najlepszy jakościowo ruch, jak najmniejszym kosztem.

System VCM nie potrzebuje żadnych zewnętrznych integracji – oznacza to, że prowadzona do tej pory ręcznie kampania od razu może zostać włączona do automatycznej strategii.

skuteczne kampanie AdWords vcm

Efekty pracy z Verseo Campaign Manager

Kampania optymalizowana przy pomocy Verseo Campaign Manager zazwyczaj przynosi lepsze rezultaty. Dzieje się tak w dużej mierze dzięki mikrooszczędnościom na poziomie słów kluczowych i produktów – oszczędność nawet 0,02 zł dla pojedynczego słowa kluczowego w skali miesiąca pozwala wygenerować więcej konwersji przy zachowaniu tego samego budżetu.

Załóżmy, że średnia stawka za kliknięcie wynosi 0,20 zł – reklamodawca posiada 1000 produktów, a średnia ilość kliknięć w skali miesiąca to około 10 000. Reklamodawca przeznacza 2000 zł na reklamę produktową. Zmniejszenie średniego kosztu kliknięcia do 0,18 zł w skali konta, pozwoli na oszczędność 200 zł, które może przeznaczyć na kolejne kliknięcia. Zmaksymalizowanie ruchu na stronie reklamodawcy zazwyczaj przyczynia się do zwiększenia konwersji. Jest to jedna z najprostszych zautomatyzowanych strategii.

Optymalizacja stawek w czasie rzeczywistym przebiega więc dwutorowo. Dzięki minimalizowaniu stawki za kliknięcie, platforma maksymalizuje ilość ruchu na stronie.

Platforma dzięki umiejętności oceny skuteczności poszczególnych słów kluczowych wyodrębnia i promuje te, które historycznie przynosiły najlepsze efekty.

Brzmi dobrze? Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu! 

W przypadku wątpliwości zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym jeden z naszych klientów opowiada o skuteczności naszych działań:

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany