Spis treści
Czytasz teraz:
Verseo Campaign Manager – skuteczne kampanie AdWords
Zamknij
Verseo Campaign Manager – czyli skuteczne kampanie AdWords
Od premiery naszej autorskiej platformy Verseo Campaign Manager do zaawansowanej optymalizacji kampanii reklamowych minęło już trochę czasu. Przez cały ten okres bardzo często pojawiały się pytania o sposób działania platformy – czym ona właściwie jest? W jakim celu ją wykorzystujemy? VCM jest nieoceniony, by prowadzić skuteczne kampanie AdWords dlatego warto poznać to narzędzie bliżej!
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Platforma Verseo Campaign Manager to system oparty na algorytmach samouczących – brzmi skomplikowanie, jednak w praktyce zasada działania opiera się na jednej ważnej funkcji, którą narzędzie spełnia – zwiększać zyski/kliknięcia/konwersje w ramach założonego budżetu kampanii.
Działanie systemu można porównać do ogromnego działu marketingu, który analizuje codziennie wyniki kampanii oraz inne dane, które napływają do konta AdWords. Przykładowe dane, które rozpatruje system:
- informacje o wyświetleniach, klikalności, cenie kliknięcia
- informacje o godzinie kliknięć, transakcji, wartości transakcji
- system jest w stanie obliczyć dochód wygenerowany z reklam i dzięki odpowiedniej dystrybucji budżetu alokuje go tam, gdzie dochód jest największy (przy zachowaniu optymalnego kosztu)
Zadaniem platformy jest badanie wszystkich zależności między kliknięciami i konwersjami, w pierwszej kolejności budżet przeznaczany jest na najlepsze jakościowo produkty/słowa kluczowe, które wykazały najwyższą skuteczność. Ponadto platforma optymalizuje parametry emisji reklamy w taki sposób, aby wygenerować najlepszy jakościowo ruch, jak najmniejszym kosztem.
System VCM nie potrzebuje żadnych zewnętrznych integracji – oznacza to, że prowadzona do tej pory ręcznie kampania od razu może zostać włączona do automatycznej strategii.
Efekty pracy z Verseo Campaign Manager
Kampania optymalizowana przy pomocy Verseo Campaign Manager zazwyczaj przynosi lepsze rezultaty. Dzieje się tak w dużej mierze dzięki mikrooszczędnościom na poziomie słów kluczowych i produktów – oszczędność nawet 0,02 zł dla pojedynczego słowa kluczowego w skali miesiąca pozwala wygenerować więcej konwersji przy zachowaniu tego samego budżetu.
Załóżmy, że średnia stawka za kliknięcie wynosi 0,20 zł – reklamodawca posiada 1000 produktów, a średnia ilość kliknięć w skali miesiąca to około 10 000. Reklamodawca przeznacza 2000 zł na reklamę produktową. Zmniejszenie średniego kosztu kliknięcia do 0,18 zł w skali konta, pozwoli na oszczędność 200 zł, które może przeznaczyć na kolejne kliknięcia. Zmaksymalizowanie ruchu na stronie reklamodawcy zazwyczaj przyczynia się do zwiększenia konwersji. Jest to jedna z najprostszych zautomatyzowanych strategii.
Optymalizacja stawek w czasie rzeczywistym przebiega więc dwutorowo. Dzięki minimalizowaniu stawki za kliknięcie, platforma maksymalizuje ilość ruchu na stronie.
Platforma dzięki umiejętności oceny skuteczności poszczególnych słów kluczowych wyodrębnia i promuje te, które historycznie przynosiły najlepsze efekty.
Brzmi dobrze? Masz więcej pytań? Zapraszamy do kontaktu!
W przypadku wątpliwości zachęcamy do obejrzenia filmu, w którym jeden z naszych klientów opowiada o skuteczności naszych działań:
Bądź pierwszym który napisze komentarz.