Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Google AdWords – opinie i rekomendacje klientów

Google AdWords – opinie i rekomendacje klientów

Przeznaczanie środków na reklamę zazwyczaj kojarzone jest z brakiem konkretnej mierzalności efektów. Niejednokrotnie nie jesteśmy bowiem w stanie stwierdzić, czy dana reklama telewizyjna, radiowa czy prasowa przyniosła konkretne efekty krótko i długofalowo. Większość kanałów reklamowych nie oferuje bowiem przedstawienia konkretnej ścieżki Twojego konsumenta – od rozważenia zakupu – po jego dokonanie. Ponadto inwestycja w reklamę prawie zawsze dokonywana jest awansem – dopiero po spożytkowaniu budżetu możemy dostrzec ogólne efekty. Reklama internetowa – w szczególności Google AdWords – jest jednak wolna od tego typu wad! Google AdWords oferuje doskonałą analitykę ruchu oraz targetowanie przekazów do grup, które mają szansę w pierwszej kolejności skorzystać z danej oferty produktowej czy usługowej.

Zalety Google AdWords szczegółowo opisaliśmy w tym wpisie. Dla wielu jednak kluczowe są opinie i rekomendacje osób, które już korzystają z danego narzędzia i które mogą się wypowiedzieć na temat skuteczności danego narzędzia będąc „na zewnątrz” całego procesu. Przygotowaliśmy zatem kilka rekomendacji od naszych klientów, gdzie wyrażają swoją opinię na temat kampanii Google AdWords prowadzonej przez naszą firmę, jak również o zastosowanych przez nas technologiach i sposobie w jakim budujemy relacje. Jeżeli również Ciebie interesuje efektywne łączenie Twojego biznesu z potencjalnymi klientami – napisz do nas! Za darmo wycenimy działania, które będą odpowiednie dla specyfiki Twojego biznesu!

Tymczasem zapraszamy do obejrzenia trzech materiałów – Google AdWords – opinie i rekomendacje!

Chemex – dystrybutor wysokich jakościowo dywanów + sklep internetowy:

Szopi.pl – portal oferujący dokonywanie zakupów spożywczych przez Internet z szybką dostawą do domu:

Mastersport.pl – ogólnopolska sieć salonów obuwia i odzieży sportowej + sklep internetowy:

 

Klienci szczególnie zatem cenią sobie naszą elastyczność w podejściu do tematu marketingu online oraz budowanie relacji opartych na zaufaniu. W codziennej pracy nasi specjaliści wykorzystują również naszą platformę do optymalizacji kampanii Google AdWords – Verseo Campaign Manager. To zaawansowany system oparty na uczeniu maszynowym, który zbierając dane rynkowe dostosowuje kampanię tak, by wydawała budżet możliwie najefektywniej. VCM potrafi dokonać w jednej tylko kampanii nawet kilka tysięcy mikro zmian na dobę. Staramy się również edukować naszych klientów z dziedziny marketingu internetowego – cyklicznie udostępniamy poradniki, e-booki czy lekcje via e-mail w celu zmaksymalizowania wiedzy naszych klientów w wybranych obszarach.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Verseo Campaign Manager – skuteczne kampanie AdWords
Paweł Dalecki

Verseo Campaign Manager – czyli skuteczne kampanie AdWords Od premiery naszej autorskiej platformy Verseo Campaign Manager do zaawansowanej optymalizacji kampanii […]

Listy remarketingowe Google Analytics – krok po kroku
Tomek Łuczak

Listy remarketingowe Google Analytics – coś dla zwiększenia konwersji! Użytkownicy bardzo często poszukują różnych usług wchodząc na kilka, a nawet […]

Wyszukiwanie filmów i aplikacji jako miejsca docelowe na podstawie słów kluczowych
Wiktor Cegłowski

Nowa, przydatna funkcja w planerze kampanii w sieci reklamowej Google! Google dodało bardzo przydatną funkcję do Planera kampanii w sieci […]

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce!
Jakub Perkowski

Jesteśmy oficjalnym i jedynym partnerem Kenshoo w Polsce! Verseo lubi machine learning. Korzystamy z VCM i DoubleClick od kilku lat, […]

Google testuje nowy sposób wyświetlania wyników wyszukiwania
Artykuł gościnny

Zmian i eksperymentów w wyszukiwarce Google ciąg dalszy. Tym razem testowane jest wyświetlanie wyników w wyszukiwarce upodabniające je do wyników […]

case study branża fmcg
Case study – branża FMCG (Programmatic)
Magdalena Walczak

Reklama Programmatic to nowoczesny sposób docierania do odbiorców w internecie, za pomocą którego można osiągnąć wynik nawet trzykrotnie lepszy, niż […]