Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Google AdWords – opinie i rekomendacje klientów

Google AdWords – opinie i rekomendacje klientów

Przeznaczanie środków na reklamę zazwyczaj kojarzone jest z brakiem konkretnej mierzalności efektów. Niejednokrotnie nie jesteśmy bowiem w stanie stwierdzić, czy dana reklama telewizyjna, radiowa czy prasowa przyniosła konkretne efekty krótko i długofalowo. Większość kanałów reklamowych nie oferuje bowiem przedstawienia konkretnej ścieżki Twojego konsumenta – od rozważenia zakupu – po jego dokonanie. Ponadto inwestycja w reklamę prawie zawsze dokonywana jest awansem – dopiero po spożytkowaniu budżetu możemy dostrzec ogólne efekty. Reklama internetowa – w szczególności Google AdWords – jest jednak wolna od tego typu wad! Google AdWords oferuje doskonałą analitykę ruchu oraz targetowanie przekazów do grup, które mają szansę w pierwszej kolejności skorzystać z danej oferty produktowej czy usługowej.

Zalety Google AdWords szczegółowo opisaliśmy w tym wpisie. Dla wielu jednak kluczowe są opinie i rekomendacje osób, które już korzystają z danego narzędzia i które mogą się wypowiedzieć na temat skuteczności danego narzędzia będąc „na zewnątrz” całego procesu. Przygotowaliśmy zatem kilka rekomendacji od naszych klientów, gdzie wyrażają swoją opinię na temat kampanii Google AdWords prowadzonej przez naszą firmę, jak również o zastosowanych przez nas technologiach i sposobie w jakim budujemy relacje. Jeżeli również Ciebie interesuje efektywne łączenie Twojego biznesu z potencjalnymi klientami – napisz do nas! Za darmo wycenimy działania, które będą odpowiednie dla specyfiki Twojego biznesu!

Tymczasem zapraszamy do obejrzenia trzech materiałów – Google AdWords – opinie i rekomendacje!

Chemex – dystrybutor wysokich jakościowo dywanów + sklep internetowy:

Szopi.pl – portal oferujący dokonywanie zakupów spożywczych przez Internet z szybką dostawą do domu:

Mastersport.pl – ogólnopolska sieć salonów obuwia i odzieży sportowej + sklep internetowy:

 

Klienci szczególnie zatem cenią sobie naszą elastyczność w podejściu do tematu marketingu online oraz budowanie relacji opartych na zaufaniu. W codziennej pracy nasi specjaliści wykorzystują również naszą platformę do optymalizacji kampanii Google AdWords – Verseo Campaign Manager. To zaawansowany system oparty na uczeniu maszynowym, który zbierając dane rynkowe dostosowuje kampanię tak, by wydawała budżet możliwie najefektywniej. VCM potrafi dokonać w jednej tylko kampanii nawet kilka tysięcy mikro zmian na dobę. Staramy się również edukować naszych klientów z dziedziny marketingu internetowego – cyklicznie udostępniamy poradniki, e-booki czy lekcje via e-mail w celu zmaksymalizowania wiedzy naszych klientów w wybranych obszarach.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Co robiliśmy w wakacje – i jak wykorzystaliśmy Google aby to robić.
Redakcja

Wakacje a wykorzystanie wyszukiwarki Google Wakacje może i się skończyły, ale to nie znaczy, że jest już za późno, by […]

Podręczniki Google Ads – polecane tytuły
Martyna Mikołajczak

Podręczniki Google Ads – skąd czerpać wiedzę o środowisku Google? Google Ads, to potężne narzędzie reklamowe, wykorzystywane przez coraz więcej […]

Wyniki wyszukiwania – rodzaje
Joanna Michalska

Wyniki wyszukiwania – płatne, bezpłatne, lokalne zakupy, hotele, loty… czyli co widać w wyszukiwarce Google.  Wyniki wyszukiwania widoczne w wyszukiwarce […]

Kampania AdWords – 80 Najważniejszych Ustawień – czy Twoja agencja to robi?
Martyna Mikołajczak

Kampania AdWords – 80 kluczowych ustawień Poniżej przedstawiamy listę 80-ciu najważniejszych ustawień kampanii Google AdWords. Lista została podzielona na kilka […]

AdWords API Workshop
Michał Lipiński

Spotkanie z osobami odpowiedzialnymi za tworzenie oraz utrzymanie API w Londynie cieszyło się dużym zainteresowaniem o czym świadczyła pełna sala […]

Marketing – co to jest i podstawowe typy
Maciej Popiołek

Marketing to nieodłączny element funkcjonowania firmy na rynku. Bez względu na to, w jakiej branży działasz, nie istniejesz w próżni. […]