Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Google AdWords – opinie i rekomendacje klientów

Google AdWords – opinie i rekomendacje klientów

Przeznaczanie środków na reklamę zazwyczaj kojarzone jest z brakiem konkretnej mierzalności efektów. Niejednokrotnie nie jesteśmy bowiem w stanie stwierdzić, czy dana reklama telewizyjna, radiowa czy prasowa przyniosła konkretne efekty krótko i długofalowo. Większość kanałów reklamowych nie oferuje bowiem przedstawienia konkretnej ścieżki Twojego konsumenta – od rozważenia zakupu – po jego dokonanie. Ponadto inwestycja w reklamę prawie zawsze dokonywana jest awansem – dopiero po spożytkowaniu budżetu możemy dostrzec ogólne efekty. Reklama internetowa – w szczególności Google AdWords – jest jednak wolna od tego typu wad! Google AdWords oferuje doskonałą analitykę ruchu oraz targetowanie przekazów do grup, które mają szansę w pierwszej kolejności skorzystać z danej oferty produktowej czy usługowej.

New call-to-action
New call-to-action

Zalety Google AdWords szczegółowo opisaliśmy w tym wpisie. Dla wielu jednak kluczowe są opinie i rekomendacje osób, które już korzystają z danego narzędzia i które mogą się wypowiedzieć na temat skuteczności danego narzędzia będąc „na zewnątrz” całego procesu. Przygotowaliśmy zatem kilka rekomendacji od naszych klientów, gdzie wyrażają swoją opinię na temat kampanii Google AdWords prowadzonej przez naszą firmę, jak również o zastosowanych przez nas technologiach i sposobie w jakim budujemy relacje. Jeżeli również Ciebie interesuje efektywne łączenie Twojego biznesu z potencjalnymi klientami – napisz do nas! Za darmo wycenimy działania, które będą odpowiednie dla specyfiki Twojego biznesu!

Tymczasem zapraszamy do obejrzenia trzech materiałów – Google AdWords – opinie i rekomendacje!

Chemex – dystrybutor wysokich jakościowo dywanów + sklep internetowy:

New call-to-action
New call-to-action

Szopi.pl – portal oferujący dokonywanie zakupów spożywczych przez Internet z szybką dostawą do domu:

Mastersport.pl – ogólnopolska sieć salonów obuwia i odzieży sportowej + sklep internetowy:

 

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Klienci szczególnie zatem cenią sobie naszą elastyczność w podejściu do tematu marketingu online oraz budowanie relacji opartych na zaufaniu. W codziennej pracy nasi specjaliści wykorzystują również naszą platformę do optymalizacji kampanii Google AdWords – Verseo Campaign Manager. To zaawansowany system oparty na uczeniu maszynowym, który zbierając dane rynkowe dostosowuje kampanię tak, by wydawała budżet możliwie najefektywniej. VCM potrafi dokonać w jednej tylko kampanii nawet kilka tysięcy mikro zmian na dobę. Staramy się również edukować naszych klientów z dziedziny marketingu internetowego – cyklicznie udostępniamy poradniki, e-booki czy lekcje via e-mail w celu zmaksymalizowania wiedzy naszych klientów w wybranych obszarach.

Oceń ten artykuł:

Średnia ocena: 5/5 ( na podstawie 4 ocen )

Autor artykułu

To już 8 lat, od kiedy postawił pierwsze kroki w świecie marketingu - szczególnie tego związanego z treściami. Dotychczas pracował dla polityków oraz branż b2b oraz b2c. Wyjątkowy fan content marketingu w strategii digital i tego jak wpływa na nawigowanie klientów oraz budowanie reputacji marek. Od 2 lat zainteresowany również kwestią Społecznej Odpowiedzialności Przedsiębiorstw i w tym upatrujący trampoliny dla rozwoju komunikacyjnego wielu firm. W Verseo odpowiedzialny za marketing. Prywatnie czyta reportaże ze świata i literaturę naukową + sci-fi. :)

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany