Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Hojna konkurencja? Nie przeszkadzaj jej!

Hojna konkurencja? Nie przeszkadzaj jej! - zdjęcie nr 1

Hojna konkurencja? Nie przeszkadzaj jej! - zdjęcie nr 2
Hojna konkurencja? Nie przeszkadzaj jej! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Hojna konkurencja? Nie przeszkadzaj jej!

Zamknij

Przełom roku to świetny czas na to, żeby przystanąć i zastanowić się co dalej. Biznesy zwalniają, rozpalone do czerwoności kampanie wreszcie mogą złapać oddech, siadamy przy stole i uginamy się pod ciężarem życzeń.

Verseo też odpoczywało snem sprawiedliwych, ale powodowani statystyczną intuicją, postanowiliśmy policzyć co, jak i dlaczego działa. Lubimy dane (niedawno opublikowaliśmy ciekawy przypadek) i mamy zamiar dzielić się nimi w tym roku nieco intensywniej, niż to miało miejsce do tej pory. Zaczniemy od końca, czyli od fragmentu naszych własnych biznesowych wyników, które mogą być też biznesową lekcją dla innych firm.

Zmiana – najtrudniejsza rzecz w biznesie?

Czytając o różnych historiach sukcesu, można dojść do wniosku, że o wielu z nich zdecydowała zmiana. W zarządzaniu, w modelu dystrybucji, w produkcie. Brzmi jak banał, ale każdy doświadczony manager czy przedsiębiorca przyzna, że większość spotkań w firmach dotyczy zmian, które…. nigdy nie nadchodzą. Polska byłaby drugim Palo Alto, gdyby nie fakt, że wdrażanie zmian jest tak bardzo trudne. 🙂

W Verseo bardzo nas to martwi, bowiem umiejętność dokonywania zmian w łonie innych firm jest tym, na co liczymy przy pozyskiwaniu klientów. Przez długi czas bazowaliśmy na tym, by przekonać rynek, że optymalizacja kampanii reklamowych, przy użyciu naszych algorytmów opartych na uczeniu maszynowym, zwyczajnie się opłaca. Wszak prowadzenie możliwie skutecznych kampanii, przy racjonalnych budżetach, powinno być tym, czym kierują się przedsiębiorcy w pierwszej kolejności. Zaakceptowanie tego, że środowisko reklamowe staje się coraz bardziej złożone i wymaga wsparcia technologii jest trudne. Wymaga zmiany metodologii wyboru swoich partnerów biznesowych – także agencji. Trzeba zerwać z przyzwyczajeniami i wybiegać w przyszłość. I wiecie co? Coś się chyba zmienia w tym zakresie:

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Hojna konkurencja? Nie przeszkadzaj jej! - zdjęcie nr 4
Tyle pozyskaliśmy budżetów reklamowych, które wcześniej obsługiwane były przez inne agencje.

Zmiana się opłaca

Jesteśmy optymistami. Z roku na rok coraz więcej klientów zauważa, że nasze podejście jest uzasadnione biznesowo. Mimo, że jeszcze nie policzyliśmy Q4, to możemy wnioskować, że w zeszłym roku klienci innych agencji przenieśli do nas 12 mln złotych budżetu. To prawie 2x więcej niż w roku 2018. Godzi się jednocześnie wspomnieć, że unikamy „podbierania” klientów np. uderzając w renomę innych agencji. Takich działań się wystrzegamy, uważając jednocześnie, że ma to krótkie nogi. Osobiście nie spotkałem zresztą jeszcze nikogo, kto pozyskując klientów „nieetycznie”, robiłby jednocześnie „dobrą robotę”. Solidna praca zawsze się broni, a specjaliści i tak mają pełne ręce roboty.

To co jednak robimy, to edukujemy w różnych obszarach oraz uwypuklamy fakt, że środowisko Google Ads oferuje coraz więcej możliwości optymalizacyjnych, za czym człowiek niejednokrotnie nie nadąża – nowe targetowania, formaty, strategie. Wsparcie algorytmów samouczących się, pozwala na optymalną pracę z dużymi zbiorami danych, na co człowiek zwyczajnie nie ma czasu. Zdarzają się jednak kampanie, które prowadzone „ręcznie” będą miały lepsze wyniki. To wszystko sprawia, że warto wybierać agencje z dużym doświadczeniem i wieloma specjalistami / pasjonatami. Dzięki temu Twoja firma może zyskać przewagę konkurencyjną w obszarze reklamy.

Czego zatem życzymy w 2020? 🙂

Czego zatem chcielibyśmy życzyć wszystkim marketerom i przedsiębiorcom? Na pewno elastyczności biznesowej i umiejętności wykorzystywania okazji, jakie tworzą nowe technologie. Nie trzeba mieć sztabu programistów, by korzystać z uczenia maszynowego, botów na Facebooku czy sterowania ruchem floty aut. Można korzystać z gotowych rozwiązań i tym samym upraszczać swoje procesy biznesowe. Będzie taniej i efektywniej. 🙂

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany