Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Reklama firmy budowlanej – skuteczne pomysły!

Reklama firmy budowlanej – co zrobić, by była skuteczna?!

Nie istnieje firma będąca jedyną na rynku w całym kraju lub większym obszarze (województwie). Biorąc pod uwagę, że zawsze mamy okazję do konkurowania, należy zadać sobie pytanie, jakie działania należy podjąć, aby wyróżnić się na tle innych. Kluczem do sukcesu jest umiejętność „sprzedania się”, ale nie chodzi tu wcale o sprzedaż produktów czy usług, a o pozyskanie klienta wykorzystując techniki reklamy oraz budowanie własnej renomy wśród innych.

Od czego zacząć reklamę firmy budowlanej?

Usługi oferowane przez firmę budowlaną mogą tak naprawdę same dla siebie stanowić reklamę – solidnie i porządnie wykonana praca będzie sama przyciągać klientów poprzez chociażby prostą i wszystkim znaną „pocztę pantoflową”, czyli przekazywanie sobie informacji między klientami. Jednak nawet najmniejsza firma potrzebuje reklamy profesjonalnej, pozwalającej na dotarcie do jak największej liczy klientów i utrzymanie ich przy swoich usługach. Największym plusem reklamy jest fakt, że dzięki niej możemy doprowadzić do stabilnego rozwoju naszej firmy – co oznacza regularnie przyjmowane zlecenia, brak martwych okresów lub konieczności obniżania ceny usługi przy braku zainteresowania ze strony konsumenta.

Pierwszym krokiem ku dobrej reklamie Twojej firmy jest ustalenie planu marketingowego. Musisz dokładnie wiedzieć, ile pieniędzy możesz i chcesz przeznaczyć na rozwój Twojej firmy w tym kierunku. Przy tym musisz pamiętać, że koszty reklamy będą generować w przyszłości Twoje dochody. Im bardziej profesjonalnie podejdziesz do tematu, tym więcej możesz zyskać. Inaczej klient patrzył będzie na firmę bez podstaw jak nazwa, logo czy siedziba, a inaczej na firmę posiadającą kompletny wizerunek na rynku.

Wyróżniki

Kolejnym aspektem jest świadomość własnej wartości, co w kontekście firmy oznacza po prostu to, co wykonuje najlepiej. Wracając do tematu wielu podobnych firm na rynku nie trudno zauważyć, że chodzi po prostu o wyróżnienie się na ich tle jakąś szczególną cechą. Być może jest to nieprawdopodobna szybkość wykonywania zleceń, wielkość ekipy, konkurencyjna cena – musisz znaleźć jak najwięcej plusów swojego przedsiębiorstwa i stale je dopracowywać.

Przechodząc do właściwych technik reklamy. Masz już nazwę, logo, siedzibę i  znasz swoją wartość – co dalej? Po pierwsze zainwestuj w zwykłe wizytówki – umieść na nich najważniejsze informacje i być może wymyśl hasło reklamowe! Nie bój się zostawiać ich w marketach budowlanych, rozdawać znajomym. Warto także iść z duchem czasu i założyć stronę internetową Twojej firmy budowlanej. Oprócz tego nie bój się korzystać z social mediów – bez nich teraz nie istniejesz! Załóż stronę na Facebooku i wstawiaj zdjęcia wykonanych przez siebie prac.

Możesz także jeszcze bardziej iść z duchem czasu i użyć usługi AdWords od Google. Jest to platforma reklamy online, gdzie możesz stworzyć reklamę swojej firmy i zdecydować, kiedy ma się ona wyświetlać w Google. Zasada działania jest bardzo prosta – Ty wpisujesz słowa i tematy powiązane z Twoją firmą, a AdWords wyświetla Twoją reklamę użytkownikom, którzy wpiszą je w wyszukiwarce. Google przeszukuje miliony stron internetowych, aby znaleźć wyniki najlepiej odpowiadające wpisanemu hasłu. Dzięki AdWords nawet, jeżeli Twoja firma odpowiada w mniejszym stopniu wyszukiwanemu hasłu niż pozostałe wyniki wyszukiwania (bo. np Twoja strona jest gorzej wypozycjonowana), będzie się wyświetlać ponad nimi, na samej górze listy wyników. Klienci poszukujący odpowiedniej firmy w Internecie z reguły sprawdzają pierwsze wyniki podane przed Google. Zwiększa się więc prawdopodobieństwo, że ktoś zauważy Twoją firmę i zostanie Twoim klientem. Opisany mechanizm jest oczywiście uproszczony dla potrzeb niniejszego artykułu. By dowiedzieć się więcej – napisz do nas – za darmo wycenimy działania dla Ciebie! 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Słowa kluczowe Google – jak dobrać?
Maksymilian Melion

Słowa kluczowe Google AdWords – klucz udanej kampanii! Od doboru skutecznych dla naszej branży słów kluczowych w dużej mierze zależy […]

Reklama sklepu w internecie – dlaczego warto?
Maciej Popiołek

Prowadzisz sklep i ofertą chcesz dotrzeć do jak najszerszego grona klientów? W dobie ogromnej konkurencji nie jest to łatwe, ale […]

kampania reklamowa w internecie
Kampania reklamowa w internecie
Magdalena Walczak

Nawet najlepszy produkt czy usługa nie sprzedają się na masową skalę bez choćby odrobiny działań marketingowych. Kiedyś marki inwestowały głównie […]

marketing sklepu GSM
Marketing sklepu GSM
Barbara Oleszek

Prowadzisz sklep GSM? Ta nisza rynku rozwija się niezwykle dynamicznie, a klienci nieustannie potrzebują nowych produktów z mobilnego świata. To […]

Verseo nominowane do Premier Partner Performance Awards 2016
Joanna Michalska

Z radością możemy poinformować, że Verseo otrzymało nominację w konkursie Premier Partner Performance Awards 2016 organizowanym przez Google. O główną […]

Gdzie najlepiej reklamować sklep internetowy
Gdzie najlepiej reklamować sklep internetowy?
Dominika Słomka

Pomysł na sklep internetowy jest. Platforma e-commerce wybrana. Produkty wprowadzone do systemu. Wszystko działa, tylko… klientów brak? Aby w e-sklepie […]