Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Reklama firmy budowlanej – skuteczne pomysły!

Reklama firmy budowlanej – skuteczne pomysły! - zdjęcie nr 1

Reklama firmy budowlanej – skuteczne pomysły! - zdjęcie nr 2

Reklama firmy budowlanej – co zrobić, by była skuteczna?!

Nie istnieje firma będąca jedyną na rynku w całym kraju lub większym obszarze (województwie). Biorąc pod uwagę, że zawsze mamy okazję do konkurowania, należy zadać sobie pytanie, jakie działania należy podjąć, aby wyróżnić się na tle innych. Kluczem do sukcesu jest umiejętność „sprzedania się”, ale nie chodzi tu wcale o sprzedaż produktów czy usług, a o pozyskanie klienta wykorzystując techniki reklamy oraz budowanie własnej renomy wśród innych.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Od czego zacząć reklamę firmy budowlanej?

Usługi oferowane przez firmę budowlaną mogą tak naprawdę same dla siebie stanowić reklamę – solidnie i porządnie wykonana praca będzie sama przyciągać klientów poprzez chociażby prostą i wszystkim znaną „pocztę pantoflową”, czyli przekazywanie sobie informacji między klientami. Jednak nawet najmniejsza firma potrzebuje reklamy profesjonalnej, pozwalającej na dotarcie do jak największej liczy klientów i utrzymanie ich przy swoich usługach. Największym plusem reklamy jest fakt, że dzięki niej możemy doprowadzić do stabilnego rozwoju naszej firmy – co oznacza regularnie przyjmowane zlecenia, brak martwych okresów lub konieczności obniżania ceny usługi przy braku zainteresowania ze strony konsumenta.

Pierwszym krokiem ku dobrej reklamie Twojej firmy jest ustalenie planu marketingowego. Musisz dokładnie wiedzieć, ile pieniędzy możesz i chcesz przeznaczyć na rozwój Twojej firmy w tym kierunku. Przy tym musisz pamiętać, że koszty reklamy będą generować w przyszłości Twoje dochody. Im bardziej profesjonalnie podejdziesz do tematu, tym więcej możesz zyskać. Inaczej klient patrzył będzie na firmę bez podstaw jak nazwa, logo czy siedziba, a inaczej na firmę posiadającą kompletny wizerunek na rynku.

Wyróżniki

Kolejnym aspektem jest świadomość własnej wartości, co w kontekście firmy oznacza po prostu to, co wykonuje najlepiej. Wracając do tematu wielu podobnych firm na rynku nie trudno zauważyć, że chodzi po prostu o wyróżnienie się na ich tle jakąś szczególną cechą. Być może jest to nieprawdopodobna szybkość wykonywania zleceń, wielkość ekipy, konkurencyjna cena – musisz znaleźć jak najwięcej plusów swojego przedsiębiorstwa i stale je dopracowywać.

Przechodząc do właściwych technik reklamy. Masz już nazwę, logo, siedzibę i  znasz swoją wartość – co dalej? Po pierwsze zainwestuj w zwykłe wizytówki – umieść na nich najważniejsze informacje i być może wymyśl hasło reklamowe! Nie bój się zostawiać ich w marketach budowlanych, rozdawać znajomym. Warto także iść z duchem czasu i założyć stronę internetową Twojej firmy budowlanej. Oprócz tego nie bój się korzystać z social mediów – bez nich teraz nie istniejesz! Załóż stronę na Facebooku i wstawiaj zdjęcia wykonanych przez siebie prac.

Możesz także jeszcze bardziej iść z duchem czasu i użyć usługi AdWords od Google. Jest to platforma reklamy online, gdzie możesz stworzyć reklamę swojej firmy i zdecydować, kiedy ma się ona wyświetlać w Google. Zasada działania jest bardzo prosta – Ty wpisujesz słowa i tematy powiązane z Twoją firmą, a AdWords wyświetla Twoją reklamę użytkownikom, którzy wpiszą je w wyszukiwarce. Google przeszukuje miliony stron internetowych, aby znaleźć wyniki najlepiej odpowiadające wpisanemu hasłu. Dzięki AdWords nawet, jeżeli Twoja firma odpowiada w mniejszym stopniu wyszukiwanemu hasłu niż pozostałe wyniki wyszukiwania (bo. np Twoja strona jest gorzej wypozycjonowana), będzie się wyświetlać ponad nimi, na samej górze listy wyników. Klienci poszukujący odpowiedniej firmy w Internecie z reguły sprawdzają pierwsze wyniki podane przed Google. Zwiększa się więc prawdopodobieństwo, że ktoś zauważy Twoją firmę i zostanie Twoim klientem. Opisany mechanizm jest oczywiście uproszczony dla potrzeb niniejszego artykułu. By dowiedzieć się więcej – napisz do nas – za darmo wycenimy działania dla Ciebie! 

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany