Spis treści
Kolejna funkcjonalność w panelu AdWords!
Na początku bieżącego roku Google dodało kolumnę w panelu AdWords, która pozwala określić informacje o stanach produktów na karcie Produkty w kampaniach produktowych.
W ostatnim czasie dodano kolejną funkcjonalność do karty Produkty, z możliwością wyświetlania szczegółów dotyczących zasad, dlaczego produkty są odrzucone lub nieaktywne.
Po dodaniu kolumny „stan produktu” na karcie Produkty na pasku stanu tekstu pojawi się ikona. Kliknij ikonę, aby znaleźć przyczyny, dla których określony produkt nie jest w stanie się wyświetlać w kampanii.
Odrzucenia mogą mieć wpływ na sukces kampanii. Istnieje możliwość określenia które z produktów są odrzucone lub nieaktywne.
W takim przypadku trzeba dokładnie sprawdzić przyczynę i jak najszybciej rozwiązać problem:
- Dodaj kolumnę Zakupy „Stan produktu” i kolumnę „Konwersje” na karcie Produkty w kampanii produktowej.
- Zobacz najlepsze produkty, sortując według kolumny konwersji.
- Zobacz, które produkty najczęściej sprzedawane są odrzucone lub nieprawidłowe, a następnie użyj szczegółów zasad, aby zobaczyć przyczynę i jak rozwiązać problem.
Fot. 1 Przykład poprawnego stanu produktu.
Fot.2 Przykład odrzuconego produktu oraz przyczyna odrzucenia.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.