Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Status Produktu GMC teraz widoczny w Google AdWords

Kolejna funkcjonalność w panelu AdWords!

Na początku bieżącego roku Google dodało kolumnę w panelu AdWords, która pozwala określić informacje o stanach produktów na karcie Produkty w kampaniach produktowych.

W ostatnim czasie dodano kolejną funkcjonalność do karty Produkty, z możliwością wyświetlania szczegółów dotyczących zasad, dlaczego produkty są odrzucone lub nieaktywne.
Po dodaniu kolumny „stan produktu” na karcie Produkty na pasku stanu tekstu pojawi się ikona. Kliknij ikonę, aby znaleźć przyczyny, dla których określony produkt nie jest w stanie się wyświetlać w kampanii.
Odrzucenia mogą mieć wpływ na sukces kampanii. Istnieje możliwość określenia które z produktów są odrzucone lub nieaktywne.
W takim przypadku trzeba dokładnie sprawdzić przyczynę i jak najszybciej rozwiązać problem:

  • Dodaj kolumnę Zakupy „Stan produktu” i kolumnę „Konwersje” na karcie Produkty w kampanii produktowej.
  • Zobacz najlepsze produkty, sortując według kolumny konwersji.
  • Zobacz, które produkty najczęściej sprzedawane są odrzucone lub nieprawidłowe, a następnie użyj szczegółów zasad, aby zobaczyć przyczynę i jak rozwiązać problem.

Fot. 1 Przykład poprawnego stanu produktu.
poprawny stan produktu google adwords

 

Fot.2 Przykład odrzuconego produktu oraz przyczyna odrzucenia.
przyczyna odrzucenia produktu google adwords

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Jak napisać atrakcyjną reklamę Google AdWords?
Artykuł gościnny

Reklama tekstowa w Google AdWords to tylko cztery linijki. Warto zadbać o to, by jak najlepiej zaprezentowały naszą firmę lub […]

Specjalista Google AdWords – kto to i jak wybrać?
Martyna Mikołajczak

Certyfikowany Specjalista Google AdWords – jak wybrać tego jedynego? 🙂 W dobie tak ogromnej popularności Internetu – z którego korzysta […]

Black Friday, Google Ads i mobile – trójkąt doskonały!
Maciej Popiołek

Black Friday, Google Ads i mobile – triumwirat gigantów Black Friday – święto handlu i pustych portfeli w tym roku […]

Pomoc Google Adwords – metody kontaktu
Agnieszka Talarska

Jak skontaktować się z Google? To proste! Zespół Verseo zawsze pomaga swoim klientom w rozwiązywaniu problemów. Pomoc Google w konkretnych […]

Case study: Kampanie Google AdWords – średni i duży budżet.
Artykuł gościnny

Kampanie AdWords a średni i duży budżet reklamowy – analiza W przypadku kampanii AdWords znaczenie ma każda złotówka. Dlatego tak […]

Trendy Google Ads 2019
Maksymilian Melion

Trendy Google Ads – wyjęliśmy szklaną kulę! 2018 był rokiem obfitym w zmiany w systemie reklamowym Google’a. Po pierwsze, zmianie […]