Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Status Produktu GMC teraz widoczny w Google AdWords

Status Produktu GMC teraz widoczny w Google AdWords - zdjęcie nr 1

Status Produktu GMC teraz widoczny w Google AdWords - zdjęcie nr 2

Status Produktu GMC teraz widoczny w Google AdWords - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Status Produktu GMC teraz widoczny w Google AdWords

Zamknij

Kolejna funkcjonalność w panelu AdWords!

Na początku bieżącego roku Google dodało kolumnę w panelu AdWords, która pozwala określić informacje o stanach produktów na karcie Produkty w kampaniach produktowych.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

W ostatnim czasie dodano kolejną funkcjonalność do karty Produkty, z możliwością wyświetlania szczegółów dotyczących zasad, dlaczego produkty są odrzucone lub nieaktywne.
Po dodaniu kolumny „stan produktu” na karcie Produkty na pasku stanu tekstu pojawi się ikona. Kliknij ikonę, aby znaleźć przyczyny, dla których określony produkt nie jest w stanie się wyświetlać w kampanii.
Odrzucenia mogą mieć wpływ na sukces kampanii. Istnieje możliwość określenia które z produktów są odrzucone lub nieaktywne.
W takim przypadku trzeba dokładnie sprawdzić przyczynę i jak najszybciej rozwiązać problem:

  • Dodaj kolumnę Zakupy „Stan produktu” i kolumnę „Konwersje” na karcie Produkty w kampanii produktowej.
  • Zobacz najlepsze produkty, sortując według kolumny konwersji.
  • Zobacz, które produkty najczęściej sprzedawane są odrzucone lub nieprawidłowe, a następnie użyj szczegółów zasad, aby zobaczyć przyczynę i jak rozwiązać problem.

Fot. 1 Przykład poprawnego stanu produktu.
poprawny stan produktu google adwords

 

Fot.2 Przykład odrzuconego produktu oraz przyczyna odrzucenia.
przyczyna odrzucenia produktu google adwords

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany