Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Podgląd i diagnostyka reklam w wyszukiwarce

Podgląd i diagnostyka reklam w wyszukiwarce - zdjęcie nr 1

Podgląd i diagnostyka reklam w wyszukiwarce - zdjęcie nr 2
Podgląd i diagnostyka reklam w wyszukiwarce - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Podgląd i diagnostyka reklam w wyszukiwarce

Zamknij

Diagnostyka reklam w wyszukiwarce – jak sprawdzić, czy reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania dla danego miasta?

Jeśli chcesz sprawdzić czy Twoje reklamy wyświetlają się np. w innym mieście, państwie, wystarczy użyć narzędzia do podglądu reklam. Diagnostyka reklam w wyszukiwarce to pierwszy krok, by sprawnie kontrolować i optymalizować swoje płatne działania w sieci wyszukiwania.

Jak to zrobić?

Zaloguj się na konto Google AdWords. kliknij w menu Narzędzia, dalej Podgląd i diagnostyka reklam. System przekieruje Cię do narzędzia podglądu reklam. Przykład: jestem w Poznaniu, a chcę zobaczyć, czy reklama wyświetla się we Wrocławiu. Po lewej stronie ustawiam lokalizacja: Wrocław, u góry wpisuję słowo kluczowe, które chcę sprawdzić: Podgląd i diagnostyka reklam w wyszukiwarce - zdjęcie nr 4 Przy użyciu tego narzędzia zobaczysz dokładnie te same wyniki, co w wyszukiwarce Google, ale, co ważne, nie wpłynie to na statystyki Twojej kampanii.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany