Spis treści
Czytasz teraz:
Podgląd i diagnostyka reklam w wyszukiwarce
Zamknij
Diagnostyka reklam w wyszukiwarce – czyli jak sprawdzić, czy moje reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania dla danego miasta?
Jeśli chcesz sprawdzić czy Twoje reklamy wyświetlają się np. w innym mieście, państwie, wystarczy użyć narzędzia do podglądu reklam. Diagnostyka reklam w wyszukiwarce to pierwszy krok, by sprawnie kontrolować i optymalizować swoje płatne działania w sieci wyszukiwania.
Jak to zrobić?
Zaloguj się na konto Google AdWords. kliknij w menu Narzędzia, dalej Podgląd i diagnostyka reklam. System przekieruje Cię do narzędzia podglądu reklam.
Przykład: jestem w Poznaniu, a chcę zobaczyć, czy reklama wyświetla się we Wrocławiu. Po lewej stronie ustawiam lokalizacja: Wrocław, u góry wpisuję słowo kluczowe, które chcę sprawdzić:
Przy użyciu tego narzędzia zobaczysz dokładnie te same wyniki, co w wyszukiwarce Google, ale, co ważne, nie wpłynie to na statystyki Twojej kampanii.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.