Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Podgląd i diagnostyka reklam w wyszukiwarce

New call-to-action
New call-to-action

Diagnostyka reklam w wyszukiwarce – czyli jak sprawdzić, czy moje reklamy wyświetlają się w wynikach wyszukiwania dla danego miasta?

Jeśli chcesz sprawdzić czy Twoje reklamy wyświetlają się np. w innym mieście, państwie, wystarczy użyć narzędzia do podglądu reklam. Diagnostyka reklam w wyszukiwarce to pierwszy krok, by sprawnie kontrolować i optymalizować swoje płatne działania w sieci wyszukiwania.

Jak to zrobić?

Zaloguj się na konto Google AdWords. kliknij w menu Narzędzia, dalej Podgląd i diagnostyka reklam. System przekieruje Cię do narzędzia podglądu reklam.

New call-to-action
New call-to-action

Przykład: jestem w Poznaniu, a chcę zobaczyć, czy reklama wyświetla się we Wrocławiu. Po lewej stronie ustawiam lokalizacja: Wrocław, u góry wpisuję słowo kluczowe, które chcę sprawdzić:

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Przy użyciu tego narzędzia zobaczysz dokładnie te same wyniki, co w wyszukiwarce Google, ale, co ważne, nie wpłynie to na statystyki Twojej kampanii.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany