Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

2 komentarze

Rozwój biznesu dzięki Google Ads – przykład kampanii Verseo

Rozwój biznesu dzięki Google Ads – przykład kampanii Verseo - zdjęcie nr 1

Rozwój biznesu dzięki Google Ads – przykład kampanii Verseo - zdjęcie nr 2

Rozwój biznesu dzięki Google Ads – przykład kampanii Verseo - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Rozwój biznesu dzięki Google Ads – przykład kampanii Verseo

Zamknij

Rozwój biznesu a Google Ads (stare Google AdWords) – statystyki dla niedowiarków.

Cyklicznie udostępniamy Państwu materiały od naszych klientów, w których rekomendują Oni obsługę kampanii Google Ads (stare Google AdWords) przez naszą agencję. Najnowsze tego typu materiały znajdą Państwo w tym wpisie. Rozwój biznesu jest szczególnie ważny, kiedy uzyskujemy już pewien stopień zaawansowania i pojawia się konieczność wprowadzania procesów i procedur. Niemniej skalowanie biznesu to także uruchomienie nowych kanałów sprzedażowych i reklamowych w celu pozyskania większej ilości klientów. Google AdWords jest doskonałe zarówno na etapie rozkręcania firmy – kiedy szukamy pierwszych klientów, jak i później, jeżeli możemy wydatkować więcej pieniędzy. Google AdWords pozwala bowiem na ścisłą kontrolę budżetu i skala działania (w wielu, ale nie wszystkich branżach) nie jest kluczowa. Oznacza to, że tak przy tysiącu złotych, jak i 10.000, nasza kampania – przy poprawnej architekturze – będzie odnosić sukcesy.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Ale…

Czasami rekomendacje klientów to za mało. Klienci naturalnie nie chcą opowiadać o konkretnych liczbach i nie wiemy do końca jakiej relacji kosztów do przychodów możemy się spodziewać. Zatem w dzisiejszym wpisie prezentujemy wyniki, jakie zapewniła nam kampania Google AdWords wykonana przez nas i jednocześnie dla nas. 🙂

rozwój biznesu google adwords

> 1.000.000 PLN wydanych
> 15.000.000 PLN przychodów
> 7500 konwersji (wybrana forma kontaktu -np. telefon lub wypełnienie formularza)
> średni koszt kliknięcia: 21,43 PLN
> średni koszt konwersji: 160 PLN
> Najdroższy klik w historii kampanii: 132 PLN (i się opłacał!)
> Najtańszy klik w historii kampanii: 3 gr
> 1.000.000 obejrzeń na YT (Dowód, że YT również sprzedaje – koszt konwersji w tym kanale był średnio 50% tańszy!)
> 5 krotny wzrost zapytań brandowych w trakcie trwania kampanii

Zastosowanie naszej platformy VCM i strategii:
> maksymalizacja ruchu
> utrzymanie pozycji najniższym możliwym kosztem
> maksymalizacja konwersji przy określonym CPA
> maksymalizacja konwersji w ramach określonego budżetu

Najpopularniejsza fraza? Pozycjonowanie stron

Naszą kampanią przetestowaliśmy w zasadzie wszystkie rozwiązania, które następnie zaoferowaliśmy naszym klientom. Należy również podkreślić, że przy kampaniach korzystamy z zaawansowanej platformy optymalizacyjnej Verseo Campaign Manager, która zbierając dane rynkowe sprawia, że budżety reklamowe w środowisku Google Ads (stare Google AdWords), wydają się maksymalnie efektywnie.

W przypadku naszej kampanii należy pamiętać, że prowadzimy ją w bardzo konkurencyjnym środowisku. Po pierwsze, inni reklamodawcy również prowadzą zawodowo różne kampanie w środowisku Google Ads (Adwords) co sprawia, ze ich wiedza na temat tego systemu reklamowego jest większa od przeciętnego użytkownika. Po drugie, pozyskanie klienta na tym rynku usług marketingu internetowego, zwyczajowo kosztuje więcej, ponieważ i współpraca może trwać dłużej. Stawki zatem są wyższe niż w przypadku większości biznesów z branż b2c. Generalnie bowiem zasada jest jasna – kliki w B2B są zdecydowanie droższe niż w przypadku B2C. Oczywiście nie zawsze, ale taką zasadę można przyjąć.

Dlatego prezentowane wskaźniki – dla akurat naszej branży – są bardzo satysfakcjonujące i świadczą o tym, że znamy się na swojej pracy. 🙂

Rozwój biznesu – podsumowanie

By Twój interes mógł stale rosnąć należy mu zapewnić ciągły dopływ klientów – zarówno tych powracających, jak i zupełnie nowych. Google Ads (stare Google AdWords) pozwalają na precyzyjne określenie grupy, do której chcesz dotrzeć, a także estymować optymalny budżet by to zrobić.

 

Komentarze (2)

Wymagany, ale nie będzie opublikowany