Ten tekst przeczytasz poniżej 1 minuty

Certyfikowany Trener AdWords – koniec programu

Certyfikowany Trener AdWords – zakończenie programu!

Google oficjalnie potwierdził zakończenie programu Certyfikowanych Trenerów AdWords. Wraz z nadejściem września nie będzie już można posługiwać się mianem Certyfikowanego Trenera AdWords, a ze stron informujących o działalności szkoleniowej – które dotychczas posiadały takie logo – należy usunąć wszelkie znaki świadczące o przynależności do tego programu.

certyfikowany trener adwords

Google na razie nie zdradził czy wprowadzi nowy program, który pozwoli grupować osoby najlepiej zaznajomione z Google Ads (stare Google AdWords) i mogące szkolić w tym zakresie posługując się jednocześnie rekomendacją Google.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Grupowanie słów kluczowych
Artykuł gościnny

Wygodne zarządzanie kampanią Google AdWords wiąże się z pogrupowaniem słów kluczowych. Sposobów na pogrupowanie haseł jest sporo. Przedstawimy kilka często […]

Marketing internetowy a tradycyjny – wady i zalety
Artykuł gościnny

Czym jest marketing tradycyjny? Mówi się, że marketing istnieje od zawsze. Pierwsza wymiana handlowa między ludźmi była już wynikiem wykorzystania […]

Profile i wybór płatności na koncie Google AdWords
Agnieszka Talarska

Opcje płatności i ich konfiguracja w Google Adwords. Aby reklamować się w Google AdWords należy ustawić płatności tj. w jaki […]

Planer słów kluczowych Google Adwords – nowy wygląd
Maksymilian Melion

Nowa wersja Planera Słów Kluczowych – co musisz wiedzieć? Od kilku tygodni Google testowało nową wersję Keyword Plannera. Początkowo na […]

case study google ads saketos
Case study Saketos (Google Ads)
Dominika Słomka

Dziś o kliencie doskonałym – czyli o Saketos! Współpracujemy razem już od 2018 roku, a w ciągu tych kilku lat […]

Rozwój biznesu dzięki Google Ads – przykład kampanii Verseo
Maciej Popiołek

Rozwój biznesu a Google Ads (stare Google AdWords) – statystyki dla niedowiarków. Cyklicznie udostępniamy Państwu materiały od naszych klientów, w […]