Spis treści
Czytasz teraz:
Rodzaje remarketingu Google Adwords
Zamknij
Remarketing z Google AdWords
Re-Marketing jest to narzędzie Google Adwords, które umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej były na Twojej stronie internetowej. Mogły również korzystać z aplikacji mobilnej lub podały Ci swój adres e-mail. W zależności od zawartości Twojej witryny, czy jest to strona poświęcona informacją o Twoich usługach, czy jest to sklep internetowy, gdzie klient oglądał produkty, a nie dokonał zakupu, możesz skorzystać z innego rodzaju Re-Marketingu w Google AdWords.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Re-Marketing ze względu na swoje bardzo szerokie zastosowanie posiada wiele zalet. Główną zaletą jest fakt, że umożliwia zwiększenie zwrotu z inwestycji. Dzięki niemu masz możliwość wejść w interakcje oraz nawiązać więź z użytkownikami internetu, którzy wcześniej mieli kontakt z Twoją stroną internetową. Najistotniejszym elementem kontaktu z klientem jest fakt, że możesz docierać do niego na każdym urządzeniu z jakiego on właśnie korzysta. Większość użytkowników jest zalogowany do tej samej przeglądarki na telefonie, tablecie oraz na komputerze, a dzięki temu ktoś wchodząc na telefonie na Twoją stronę wracając np. z pracy, przypomnisz mu się, że miał dokończyć robić zakupy na komputerze.
Podstawy Google AdWords remarketingu
Bardzo istotną zaletą Re-Marketingu jest to, że ponad dwa miliony witryn na całym świecie korzysta z sieci reklamowej Google, co daje praktycznie nieograniczone możliwości w docieraniu do klienta.
Dzięki możliwości ustawienia odpowiednich list do Twoich celów reklamowych możesz dostosować listy Re-Marketingowe pod konkretne cele. Możesz utworzyć listę dla wszystkich użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę w przeciągu ostatnich 30 dni lub w przypadku sklepu, gdy ktoś nie dokończył zakupów, a dodał produkty do koszyka, może znaleźć się w liście ‘opuszczony koszyk’.
Bardzo dużą zaletą Re-Marketingu jest ich format. Szeroki wachlarz Galerii reklam daje możliwość tworzenia samodzielnego tworzenia banerów reklamowych.
Osoby, które chcą się jeszcze bardziej wyróżniać z tłumu mogą samodzielnie stworzyć grafiki i dodać do kampanii Re-Marketingowej. Verseo dla swoich klientów proponuje banery reklamowe projektowane przez grafika, ponieważ jeżeli inwestujemy w reklamę i chcemy tworzyć wizerunek naszej firmy warto myśleć na wielką skalę.
Rozpoczynając działania Re-Marketingowe warto wziąć pod uwagę to, że nie każda strona może korzystać z takich działań. Bardzo szeroko omówiono ten temat w Pomocy AdWords, z którą warto się zapoznać przed rozpoczęciem przygody z Google AdWords – https://support.google.com/adwordspolicy/topic/1626336?hl=pl&ref_topic=2996750
Uwaga! Do tworzenia list Re-Marketingowych nie możesz używać informacji poufnych o użytkownikach.
Posiadamy różne rodzaje Re-Marketingu :
Re-Marketing Standardowy: wyświetlanie reklam dla osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową, a obecnie poruszają się po sieci reklamowej.
Re-Marketing Dynamiczny: bardziej zaawansowana reklama, która pozwala na pokazanie konkretnych produktów, które wcześniej dana osoba oglądała w Twoim sklepie.
Re-Marketing w aplikacjach mobilnych: wyświetlanie reklam osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub witryny komórkowej, w czasie, gdy używają innych aplikacji mobilnych lub przeglądają inne witryny komórkowe.
Listy Re-Marketingowe dla reklam w wyszukiwarce (RLSA): polega na pokazaniu reklam osobom, które odwiedziły Twoją stronę, opuściły ją, a następnie w Sieci Wyszukiwania Google ponownie wyszukują produktów z Twojej branży.
Re-Marketing video: wyświetlanie reklam osobom, które obejrzały Twój film lub były na kanale w YouTube, w czasie, gdy korzystają z YouTube oraz przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci reklamowej.
Remarketingowe listy adresów e-mail: dzięki funkcji kierowania na listę klientów możesz przesłać listę adresów e-mail otrzymanych od klientów. Kiedy osoby te zalogują się w wyszukiwarce Google, YouTube czy Gmailu, możesz wyświetlić im reklamy.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.