Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Rodzaje remarketingu Google Adwords

Remarketing z Google AdWords

Re-Marketing jest to narzędzie Google Adwords, które umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które wcześniej były na Twojej stronie internetowej. Mogły również korzystać z aplikacji mobilnej lub podały Ci swój adres e-mail. W zależności od zawartości Twojej witryny, czy jest to strona poświęcona informacją o Twoich usługach, czy jest to sklep internetowy, gdzie klient oglądał produkty, a nie dokonał zakupu, możesz skorzystać z innego rodzaju Re-Marketingu w Google AdWords.

Re-Marketing ze względu na swoje bardzo szerokie zastosowanie posiada wiele zalet. Główną zaletą jest fakt, że umożliwia zwiększenie zwrotu z inwestycji. Dzięki niemu masz możliwość wejść w interakcje oraz nawiązać więź z użytkownikami internetu, którzy wcześniej mieli kontakt z Twoją stroną internetową. Najistotniejszym elementem kontaktu z klientem jest fakt, że możesz docierać do niego na każdym urządzeniu z jakiego on właśnie korzysta. Większość użytkowników jest zalogowany do tej samej przeglądarki na telefonie, tablecie oraz na komputerze, a dzięki temu ktoś wchodząc na telefonie na Twoją stronę wracając np. z pracy, przypomnisz mu się, że miał dokończyć robić zakupy na komputerze.

Podstawy Google AdWords remarketingu

Bardzo istotną zaletą Re-Marketingu jest to, że ponad dwa miliony witryn na całym świecie korzysta z sieci reklamowej Google, co daje praktycznie nieograniczone możliwości w docieraniu do klienta.
Dzięki możliwości ustawienia odpowiednich list do Twoich celów reklamowych możesz dostosować listy Re-Marketingowe pod konkretne cele. Możesz utworzyć listę dla wszystkich użytkowników, którzy odwiedzili Twoją stronę w przeciągu ostatnich 30 dni lub w przypadku sklepu, gdy ktoś nie dokończył zakupów, a dodał produkty do koszyka, może znaleźć się w liście ‘opuszczony koszyk’.
Bardzo dużą zaletą Re-Marketingu jest ich format. Szeroki wachlarz Galerii reklam daje możliwość tworzenia samodzielnego tworzenia banerów reklamowych.

Osoby, które chcą się jeszcze bardziej wyróżniać z tłumu mogą samodzielnie stworzyć grafiki i dodać do kampanii Re-Marketingowej. Verseo dla swoich klientów proponuje banery reklamowe projektowane przez grafika, ponieważ jeżeli inwestujemy w reklamę i chcemy tworzyć wizerunek naszej firmy warto myśleć na wielką skalę.

Rozpoczynając działania Re-Marketingowe warto wziąć pod uwagę to, że nie każda strona może korzystać z takich działań. Bardzo szeroko omówiono ten temat w Pomocy AdWords, z którą warto się zapoznać przed rozpoczęciem przygody z Google AdWords – https://support.google.com/adwordspolicy/topic/1626336?hl=pl&ref_topic=2996750

Uwaga! Do tworzenia list Re-Marketingowych nie możesz używać informacji poufnych o użytkownikach.

Posiadamy różne rodzaje Re-Marketingu :

Re-Marketing Standardowy: wyświetlanie reklam dla osób, które już odwiedziły Twoją stronę internetową, a obecnie poruszają się po sieci reklamowej.
Remarketing Google AdWords

Re-Marketing Dynamiczny: bardziej zaawansowana reklama, która pozwala na pokazanie konkretnych produktów, które wcześniej dana osoba oglądała w Twoim sklepie.
Remarketing Google AdWords

Re-Marketing w aplikacjach mobilnych: wyświetlanie reklam osobom, które korzystały z Twojej aplikacji mobilnej lub witryny komórkowej, w czasie, gdy używają innych aplikacji mobilnych lub przeglądają inne witryny komórkowe.
Remarketing Google AdWords

Listy Re-Marketingowe dla reklam w wyszukiwarce (RLSA): polega na pokazaniu reklam osobom, które odwiedziły Twoją stronę, opuściły ją, a następnie w Sieci Wyszukiwania Google ponownie wyszukują produktów z Twojej branży.

Re-Marketing video: wyświetlanie reklam osobom, które obejrzały Twój film lub były na kanale w YouTube, w czasie, gdy korzystają z YouTube oraz przeglądają filmy, witryny lub aplikacje w sieci reklamowej.
Remarketing Google AdWords

Remarketingowe listy adresów e-mail: dzięki funkcji kierowania na listę klientów możesz przesłać listę adresów e-mail otrzymanych od klientów. Kiedy osoby te zalogują się w wyszukiwarce Google, YouTube czy Gmailu, możesz wyświetlić im reklamy.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Reklama firmy budowlanej – skuteczne pomysły!
Artykuł gościnny

Reklama firmy budowlanej – co zrobić, by była skuteczna?! Nie istnieje firma będąca jedyną na rynku w całym kraju lub […]

Google Zakupy – co to jest?
Paweł Dalecki

Google Zakupy – co to i dlaczego warto. Porównywarka Google Zakupy to dostępna z poziomu wyszukiwarki wygodna forma reklamy dostępna […]

dlaczego warto łączyć kanały reklamowe
Dlaczego warto łączyć kanały reklamowe? Case study
Maciej Popiołek

Dzisiaj na tapecie sklep, który powierzył nam reklamę od swoich narodzin, które nastąpiły rok temu – czyli całkiem niedawno. Taka […]

case study reklamy branża meblowa
Case study – branża meblowa
Magdalena Walczak

Google Ads i pozycjonowanie stron internetowych to dwa działania promocyjne, które egzystują w pełnej harmonii – wspierając sprzedaż krótko- i […]

reklama sklepu zoologicznego
Reklama sklepu zoologicznego
Dominika Słomka

Branża zoologiczna jest bardzo specyficzna, skierowana do konkretnego typu klienta. Prowadząc sklep z artykułami dla zwierząt, niekiedy trudno wyróżnić się […]

Video content marketing – czy warto go wdrożyć do promocji biznesu?
Dominika Słomka

Video content marketing to wciąż nowy sposób na to, żeby zdywersyfikować swoje działania promocyjne i wyjść naprzeciw zmieniającym się trendom […]