Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę

Bing walczy o użytkowników sieci!

Wyszukiwarka Bing to druga po Google, największa wyszukiwarka. Jest to produkt Microsoftu. Pierwowzorem tej wyszukiwarki istniejącej od 2009 roku był MSN Search wprowadzony w 2005. Na pierwszy rzut oka charakteryzuje ją zmieniające się tło przedstawiające ciekawe miejsca na świecie. Ponieważ Microsoft blisko współpracuje z Facebookiem i Twitterem, Bing ma bezpośredni dostęp do zasobów tych ogromnych serwisów. Ma też lepsze indeksowanie filmów. Z kolei Google ma o wiele lepsze mapy i nawigację. Podstawowe wyniki wyszukiwania są jednak w obu przypadkach takie same. Oczywiście Bing jest domyślną zintegrowaną wyszukiwarką na wszystkich telefonach Nokii/Microsoftu. Niestety nie wszystkie wyróżniające się funkcjonalności Binga są dostępne w Polsce.

Ostatnio wyszukiwarka Bing ma coraz więcej odbiorców reklam na wszystkich rynkach. Warto wziąć ją pod uwagę w swojej kampanii, szczególnie kierując ofertę na rynki Europy Zachodniej.

Udział w rynku Unikalni Użytkownicy Miesięcznie ilość wyszukiwań
Wielka Brytania 18% 29 mln 769 mln
Francja 12.1% 18 mln 550 mln
Niemcy 7.8% 19 mln 333 mln
Włochy 7.8% 9 mln 210 mln
Hiszpania 9% 8 mln 181 mln
Holandia 8.5% 8.5 mln 118 mln
Europa Zachodnia 7.9% 21 mln 385 mln

 

Żródło: comScore Explicit Core Search
*Europa Zachodnia to wyszukiwania w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Belgii, Luksemburgu

Wyszukiwarka Bing sukcesywnie zwiększa swoje funkcjonalności, wprowadzając między innymi edytor na Maca, aplikację do reklam na platformę IOS i Android. Reklamy w Bing mogą zawierać m.in. obrazki oraz recenzje. Całość jest kompatybilna z Google Expanded Text Ads – jest możliwość importowania kampanii.

Audyt Google Ads

Komentarze

  1. Prewitt

    Bardzo ciekawe informacje 🙂 Mam tylko jedno pytanie. Korzystając z bingowej wyszukiwarki nie uświadczyłem jeszcze reklamy. Wiecie może z czego to wynika? To jest właśnie ta funkcjonalność, która nie jest dostępna w Polsce? Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam

    • Krzysztof Masłowski

      Witam,
      Tak niestety Bing nie obsługuje jeszcze reklam w języku polskim.
      Ew. można testować angielski z kierowaniem na PL, w niektórych branżach się to przydaje.
      pozdrawiamy

Powiązane artykuły

Co to jest landing page? Poznaj najlepsze wskazówki!
Maciej Popiołek

Co to jest Landing Page?  Co odróżnia landing page od „zwykłej” strony www? Cel, dla którego powstaje. Kluczowym zadaniem takiej […]

powiadomienia push
Powiadomienia PUSH alternatywą dla newsletterów?
Dominika Słomka

Komunikaty marketingowe mają jeden podstawowy cel: zwrócić uwagę odbiorcy i zachęcić do podjęcia określonych działań. Mogą przybierać wiele form. Pytanie […]

Jak przygotować sklep internetowy na święta?
Jakub Nowak

Jak przygotować sklep internetowy na święta? Ostatni kwartał roku stanowi najgorętszy okres sprzedażowy dla wielu firm. Wedle statystyk, niektóre sklepy […]

Verseo oficjalnym partnerem Facebooka
Jakub Michalak

W ostatnim czasie Facebook uruchomił program skupiający ekspertów z całego świata, zajmujących się maksymalizowaniem efektywności reklam, właśnie na tej platformie, […]

Wizytówka Google – poradnik krok po kroku
Dominika Słomka

Wizytówka Google – sprawdź teraz jak założyć – krok po kroku – w darmowym poradniku Verseo! Prowadzisz firmę. Strona internetowa […]

marketing dla hoteli
Marketing dla hoteli
Redakcja

Kampanie marketingowe przeznaczone dla hoteli powinny być prowadzone wielotorowo. Hotel nie jest wirtualnym biznesem, więc zawsze należy zacząć od zapewnienia […]