Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

2 komentarze

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę

New call-to-action
New call-to-action

Bing walczy o użytkowników sieci!

Wyszukiwarka Bing to druga po Google, największa wyszukiwarka. Jest to produkt Microsoftu. Pierwowzorem tej wyszukiwarki istniejącej od 2009 roku był MSN Search wprowadzony w 2005. Na pierwszy rzut oka charakteryzuje ją zmieniające się tło przedstawiające ciekawe miejsca na świecie. Ponieważ Microsoft blisko współpracuje z Facebookiem i Twitterem, Bing ma bezpośredni dostęp do zasobów tych ogromnych serwisów. Ma też lepsze indeksowanie filmów. Z kolei Google ma o wiele lepsze mapy i nawigację. Podstawowe wyniki wyszukiwania są jednak w obu przypadkach takie same. Oczywiście Bing jest domyślną zintegrowaną wyszukiwarką na wszystkich telefonach Nokii/Microsoftu. Niestety nie wszystkie wyróżniające się funkcjonalności Binga są dostępne w Polsce.

Ostatnio wyszukiwarka Bing ma coraz więcej odbiorców reklam na wszystkich rynkach. Warto wziąć ją pod uwagę w swojej kampanii, szczególnie kierując ofertę na rynki Europy Zachodniej.

New call-to-action
New call-to-action
Udział w rynku Unikalni Użytkownicy Miesięcznie ilość wyszukiwań
Wielka Brytania 18% 29 mln 769 mln
Francja 12.1% 18 mln 550 mln
Niemcy 7.8% 19 mln 333 mln
Włochy 7.8% 9 mln 210 mln
Hiszpania 9% 8 mln 181 mln
Holandia 8.5% 8.5 mln 118 mln
Europa Zachodnia 7.9% 21 mln 385 mln

 

Żródło: comScore Explicit Core Search
*Europa Zachodnia to wyszukiwania w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Belgii, Luksemburgu

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Wyszukiwarka Bing sukcesywnie zwiększa swoje funkcjonalności, wprowadzając między innymi edytor na Maca, aplikację do reklam na platformę IOS i Android. Reklamy w Bing mogą zawierać m.in. obrazki oraz recenzje. Całość jest kompatybilna z Google Expanded Text Ads – jest możliwość importowania kampanii.

Komentarze (2)

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany
  • Prewitt

    18 lis 2016, 12:12

    Bardzo ciekawe informacje 🙂 Mam tylko jedno pytanie. Korzystając z bingowej wyszukiwarki nie uświadczyłem jeszcze reklamy. Wiecie może z czego to wynika? To jest właśnie ta funkcjonalność, która nie jest dostępna w Polsce? Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam

    • Krzysztof Masłowski

      18 lis 2016, 12:18

      Witam,
      Tak niestety Bing nie obsługuje jeszcze reklam w języku polskim.
      Ew. można testować angielski z kierowaniem na PL, w niektórych branżach się to przydaje.
      pozdrawiamy