Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę

Bing walczy o użytkowników sieci!

Wyszukiwarka Bing to druga po Google, największa wyszukiwarka. Jest to produkt Microsoftu. Pierwowzorem tej wyszukiwarki istniejącej od 2009 roku był MSN Search wprowadzony w 2005. Na pierwszy rzut oka charakteryzuje ją zmieniające się tło przedstawiające ciekawe miejsca na świecie. Ponieważ Microsoft blisko współpracuje z Facebookiem i Twitterem, Bing ma bezpośredni dostęp do zasobów tych ogromnych serwisów. Ma też lepsze indeksowanie filmów. Z kolei Google ma o wiele lepsze mapy i nawigację. Podstawowe wyniki wyszukiwania są jednak w obu przypadkach takie same. Oczywiście Bing jest domyślną zintegrowaną wyszukiwarką na wszystkich telefonach Nokii/Microsoftu. Niestety nie wszystkie wyróżniające się funkcjonalności Binga są dostępne w Polsce.

Ostatnio wyszukiwarka Bing ma coraz więcej odbiorców reklam na wszystkich rynkach. Warto wziąć ją pod uwagę w swojej kampanii, szczególnie kierując ofertę na rynki Europy Zachodniej.

Udział w rynku Unikalni Użytkownicy Miesięcznie ilość wyszukiwań
Wielka Brytania 18% 29 mln 769 mln
Francja 12.1% 18 mln 550 mln
Niemcy 7.8% 19 mln 333 mln
Włochy 7.8% 9 mln 210 mln
Hiszpania 9% 8 mln 181 mln
Holandia 8.5% 8.5 mln 118 mln
Europa Zachodnia 7.9% 21 mln 385 mln

 

Żródło: comScore Explicit Core Search
*Europa Zachodnia to wyszukiwania w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Belgii, Luksemburgu

Wyszukiwarka Bing sukcesywnie zwiększa swoje funkcjonalności, wprowadzając między innymi edytor na Maca, aplikację do reklam na platformę IOS i Android. Reklamy w Bing mogą zawierać m.in. obrazki oraz recenzje. Całość jest kompatybilna z Google Expanded Text Ads – jest możliwość importowania kampanii.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Komentarze

  1. Prewitt

    Bardzo ciekawe informacje 🙂 Mam tylko jedno pytanie. Korzystając z bingowej wyszukiwarki nie uświadczyłem jeszcze reklamy. Wiecie może z czego to wynika? To jest właśnie ta funkcjonalność, która nie jest dostępna w Polsce? Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam

    • Krzysztof Masłowski

      Witam,
      Tak niestety Bing nie obsługuje jeszcze reklam w języku polskim.
      Ew. można testować angielski z kierowaniem na PL, w niektórych branżach się to przydaje.
      pozdrawiamy

podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Podstawy marketingu w mediach społecznościowych
Adam Kubaszewski

Media społecznościowe już od wielu lat stanowią nieodłączny element internetu, a dla sporej części populacji także zawodowego i osobistego życia. […]

Reklama sklepu z dewocjonaliami
Reklama sklepu z dewocjonaliami
Izabela Pirańska

Dewocjonalia to specjalna kategoria produktów, powiązana bezpośrednio z wyznawaniem określonej religii. Różańce, modlitewniki, obrazy i figurki przedstawiające świętych, medaliki z […]

kampania reklamowa w internecie
Kampania reklamowa w internecie – jaka cena?
Maciej Popiołek

Promowanie się w internecie to dziś podstawa strategii marketingowej w zdecydowanej większości branż. Dlaczego? Odpowiedź jest prosta: ponieważ większość konsumentów […]

Co to jest landing page? Poznaj najlepsze wskazówki!
Maciej Popiołek

Co to jest Landing Page?  Co odróżnia landing page od „zwykłej” strony www? Cel, dla którego powstaje. Kluczowym zadaniem takiej […]

Ecommerce Power szkolenie online: Krzysztof Masłowski wśród prelegentów
Artykuł gościnny

Ecommerce Power to bezpłatne szkolenie dla właścicieli sklepów internetowych oraz początkujących e-przedsiębiorców. Nie może zabraknąć tu reprezentanta Verseo. 27 września […]

reklama salonu jubilerskiego
Reklama salonu jubilerskiego
Maciej Popiołek

Branża jubilerska jest bardzo specyficzna. To rynek produktów luksusowych, których z pewnością nie kupuje się codziennie, a jednocześnie bardzo podatnych […]