Bing walczy o użytkowników sieci!
Wyszukiwarka Bing to druga po Google, największa wyszukiwarka. Jest to produkt Microsoftu. Pierwowzorem tej wyszukiwarki istniejącej od 2009 roku był MSN Search wprowadzony w 2005. Na pierwszy rzut oka charakteryzuje ją zmieniające się tło przedstawiające ciekawe miejsca na świecie. Ponieważ Microsoft blisko współpracuje z Facebookiem i Twitterem, Bing ma bezpośredni dostęp do zasobów tych ogromnych serwisów. Ma też lepsze indeksowanie filmów. Z kolei Google ma o wiele lepsze mapy i nawigację. Podstawowe wyniki wyszukiwania są jednak w obu przypadkach takie same. Oczywiście Bing jest domyślną zintegrowaną wyszukiwarką na wszystkich telefonach Nokii/Microsoftu. Niestety nie wszystkie wyróżniające się funkcjonalności Binga są dostępne w Polsce.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Ostatnio wyszukiwarka Bing ma coraz więcej odbiorców reklam na wszystkich rynkach. Warto wziąć ją pod uwagę w swojej kampanii, szczególnie kierując ofertę na rynki Europy Zachodniej.
Udział w rynku | Unikalni Użytkownicy | Miesięcznie ilość wyszukiwań | |
---|---|---|---|
Wielka Brytania | 18% | 29 mln | 769 mln |
Francja | 12.1% | 18 mln | 550 mln |
Niemcy | 7.8% | 19 mln | 333 mln |
Włochy | 7.8% | 9 mln | 210 mln |
Hiszpania | 9% | 8 mln | 181 mln |
Holandia | 8.5% | 8.5 mln | 118 mln |
Europa Zachodnia | 7.9% | 21 mln | 385 mln |
Żródło: comScore Explicit Core Search
*Europa Zachodnia to wyszukiwania w Danii, Norwegii, Szwecji, Finlandii, Austrii, Szwajcarii, Irlandii, Belgii, Luksemburgu
Wyszukiwarka Bing sukcesywnie zwiększa swoje funkcjonalności, wprowadzając między innymi edytor na Maca, aplikację do reklam na platformę IOS i Android. Reklamy w Bing mogą zawierać m.in. obrazki oraz recenzje. Całość jest kompatybilna z Google Expanded Text Ads – jest możliwość importowania kampanii.
Prewitt
18 lis 2016, 12:12
Bardzo ciekawe informacje 🙂 Mam tylko jedno pytanie. Korzystając z bingowej wyszukiwarki nie uświadczyłem jeszcze reklamy. Wiecie może z czego to wynika? To jest właśnie ta funkcjonalność, która nie jest dostępna w Polsce? Z góry dzięki za odpowiedź! Pozdrawiam
Krzysztof Masłowski
18 lis 2016, 12:18
Witam,
Tak niestety Bing nie obsługuje jeszcze reklam w języku polskim.
Ew. można testować angielski z kierowaniem na PL, w niektórych branżach się to przydaje.
pozdrawiamy