Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google

Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google - zdjęcie nr 1

Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google - zdjęcie nr 2

Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google

Zamknij

Planer Słów Kluczowych – must have marketera!

Rozwijając swój biznes, trafiamy do naszych klientów za pomocą różnych przekazów. Internet daje wiele możliwości oddziaływania za pomocą tekstu reklamowego, grafiki czy też wideo. Najważniejszą składową jest oczywiście tekst, a dokładniej frazy z którymi można zidentyfikować naszą działalność czy usługi. Słowa kluczowe to nadal bardzo ważna część efektywnego pozycjonowania. By efektywnie poszukiwać i zarządzać frazami przyda Ci się Planer Słów Kluczowych. 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Jeśli uda nam trafić się do klienta odpowiednio dobranymi frazami – osiągnęliśmy połowę sukcesu. Analogicznie kiedy frazy są złe, skutkuje to tym że nie trafiamy do naszej grupy docelowej i działamy po omacku. Tutaj pojawia się pytanie – jak znaleźć odpowiednie słowa kluczowe? Tutaj z pomocą przychodzi nam bezpłatne narzędzie Google czyli Keyword Planner (Planer Słów Kluczowych). Narzędzie to przydaje się nie tylko przy pozycjonowaniu, ale pomaga nam odpowiednio zaplanować naszą kampanie Google AdWords.

Dzięki planerowi możemy:

Żeby korzystać z Keyword Planera wystarczy posiadać konto Google AdWords.

Główny panel po wyszukaniu konkretnej frazy wygląda następująco:

planer słów kluczowych

Zaznaczyłem 4 ważne fragmenty, na które warto zwrócić uwagę:

  • Trendy liczby wyszukiwań – możemy przeanalizować jak kształtuje się ruch na przestrzeni roku.
  • Kierowanie – wprowadzimy tutaj szczegółowe informacje odnośnie regionu czy też kraju, w którym analizujemy dane.
  • Propozycje generowane automatycznie – ułatwia nam to znalezienie najbardziej wyszukiwanych fraz.
  • Filtry – możemy tutaj doprecyzować nasze poszukiwania.

Planer Słów Kluczowych to bezcenne narzędzie dzięki któremu możemy nie tylko znaleźć nie tylko podstawowe frazy kluczowe, ale również rozwinąć dotychczas prowadzone kampanie. Dlatego jest on przydatny w codziennych działaniach użytkowników indywidualnych jak i również Specjalistów SEM.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany