Zmian w Google AdWords ciąg dalszy. Linki sponsorowane upodabniają się coraz bardziej do organicznych wyników wyszukiwania, także kolorystycznie. Wyróżnia je tylko dopisek „Ad”. O testach z kolorem zielonym w Google AdWords pisaliśmy już w połowie kwietnia.
Przeczytasz poniżej 1 minuty
Brak komentarzy
Nowy sposób wyświetlania Google AdWords


Powiązane artykuły
-


Gdzie wyświetlają się reklamy Google Ads w wyszukiwarce? Formaty reklamowe w Google
Reklamy wyświetlane w Google są dziś jednym z najprecyzyjniej dopasowanych narzędzi promocji w internecie. System pozwala prezentować ofertę dokładnie tam, […]
-


Kosmetyczna receptura sukcesu: Verseo i Mokosh ustanawiają nowy standard e-commerce
Czy Twoja agencja marketingowa rozumie Twoje produkty tak dobrze, jak Ty? W Verseo to podstawa! Wzrost sprzedaży o ponad 49% […]
-


Marketing internetowy: SEO i Google Ads to nie wszystko
Twój główny cel to pozycja lidera w wyszukiwarce? Koncentruj się na SEO i Google Ads, jednak wiedz, że kawa nie […]
-


Wskaźnik ROE - co to jest i jaki jest wzór? Ocena rentowności kapitału własnego
Rentowność przedsiębiorstwa jest jednym z najważniejszych aspektów oceny jego sytuacji finansowej. Czy zastanawiałeś się jednak, co decyduje o atrakcyjności danej […]




Bądź pierwszym który napisze komentarz.