Ten tekst przeczytasz w 2 minuty

Brak komentarzy

Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste

Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste - zdjęcie nr 1

Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste - zdjęcie nr 2

Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste

Zamknij

Reklamy w metawyszukiwarkach

Verseo łączy siły z Wihphotels wprowadzając na polski rynek platformę Meta I/O. Dla hotelarzy oznacza to szerszą ekspansję swojej placówki w kraju i na świecie. Już od dziś istnieje możliwość reklamowania się w najpopularniejszych metawyszukiwarkach czyli Google Hotel Ads, Trivago, Kayak, Hotelscombined i wielu innych. Łatwa integracja z wiodącymi na świecie CRS-ami, channel managerami, zawsze aktualne ceny i dostępność pokoi, proste zarządzanie stawkami w TripAdvisor- to tylko jedne z wielu cech Meta I/O opowiadające się za wyborem naszej platformy.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Przegląd możliwości platformy Meta I/O

Prosty i intuicyjny interfejs pozwala zarządzać stawkami oraz tym jak wydawane są środki na reklamy. Dzięki panelowi możesz zarządzać równie efektywnie jednym jak i setką hoteli. Główną zaletą Meta I/O jest wyświetlanie cen bezpośrednio ze strony hotelu w metawyszukiwarkach pomijając tym samym wysokie prowizje za rezerwacje.

Reklamy w metawyszukiwarkach

 

Meta I/O daje możliwość reklamowania się Google Hotel Ads. GHA to sposób na szybsze i łatwiejsze dotarcie do najbardziej odpowiadającego potrzebom klienta hotelu i dokonanie w nim rezerwacji. To jednocześnie narzędzie stworzone z myślą o branży turystycznej, które pozwala na reklamowanie się bezpośrednio w usługach Google. Reklama Google Hotel Ads będzie widoczna m.in. wśród wyników organicznych, na mapach i wizytówkach Google czy na urządzeniach mobilnych.
Reklamy w metawyszukiwarkach i google

Jak działa Wihp i Verseo?

Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste - zdjęcie nr 6 Połącz – Meta I/O łączy się z wiodącymi CRS-ami, Channel Managerami i autorskimi systemami rezerwacji.
Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste - zdjęcie nr 7 Reklamuj się – Oceny i dostępność pokoi dostarczane do metawyszukiwarki dla każdego hotelu są wyświetlane w czasie rzeczywistym.
Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste - zdjęcie nr 8 Zarządzaj – dostosuj stawki oraz wydatki za pomocą jednego prostego interfejsu. Możesz kontrolować jeden hotel lub sto, decyzja należy do Ciebie. Proste w użyciu jednak bardzo potężne narzędzie pracy.

Korzyści z użytkowania metawyszukiwarek

Metawyszukiwarka to portal internetowy przeszukujący wiele źródeł, który wyświetla informacje za pomocą jednego interfejsu dając klientowi możliwość porównania cen pokoi oraz opinii o obiekcie. W czasach, gdy większość decyzji podejmowana jest za pośrednictwem Internetu, metawyszukiwarki dają olbrzymią wygodę podczas poszukiwań, ponieważ w jednym miejscu zestawiają najważniejsze informacje dla klienta- czyli dostępność pokoi, cenę i lokalizację. Reklamy w metawyszukiwarkach to must have dla wielu usługodawców.

Możliwość szybkiego porównania cen z kilku hoteli dostępnych w Twojej lokalizacji jest niewątpliwie największą zaletą dla klienta. Porównanie cen z różnych kanałów sprzedaży, daje pewność iż klient rezerwuje pokój w najlepszej możliwej cenie. Wyświetlanie reklamy z oficjalnej strony hotelu wzmacnia wiarygodność Twojej jednostki tym samym dając możliwość rezerwacji pobytu bezpośrednio na oficjalnej stronie hotelu.

Wygodne zarządzanie budżetem reklamowym daje możliwość ustawienia maksymalnego budżetu, kierowania go na najbardziej potrzebujące kanały dystrybucji (nie reklamujemy kanału, który nie potrzebuje promocji, kierujemy środki tam, gdzie są potrzebne w danym momencie), możliwość kierowania reklamy pod kątem kryteriów geograficznych itp.
Meta I/O: zarządzanie metawyszukiwarkami jeszcze nigdy nie było tak proste - zdjęcie nr 9

Reklamy w metawyszukiwarkach to także możliwość wymiany opinii między podróżnymi. Potencjalny klient w łatwy sposób może przeczytać doświadczenia innych wczasowiczów, wyrabiając sobie zdanie na temat Twojego obiektu.

Technologicznie zaawansowane metawyszukiwarki zawdzięczają swój sukces algorytmom dopasowującym. Przeszukiwanie i porównywanie ofert hoteli w każdym zakątku świata daje przejrzystość rynku. Pozwala to konsumentowi na znalezienie najlepszej dla niego oferty,a sprzedający zachęcani są do konkurowania pod względem jakości obsługi i wartości swojego hotelu. Mniejsze hotele nie pozostają w cieniu dużych obiektów z ogromnymi budżetami reklamowymi, co pozwala zachować zdrową konkurencję na rynku. Wszystkie te cechy pozwalają na znalezienie najlepszego miejsca docelowego podróży bez opuszczania metawyszukiwarki.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany