Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 1

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 2

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions

Zamknij

Call to Action w Google Hotel Ads!

Kampanie w Google Hotel Ads zyskują nową funkcjonalność w postaci możliwości umieszczenia przycisku „call to action”. Jak działa to w praktyce?

Tytułowa nowość to możliwość dodania rozszerzeń z wezwaniem do działania w kampaniach Google Hotel Ads. Dla klientów posiadających Subkonta, opcja widoczna jest w zakładce Hotel Ads Center.

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 4

Czym są wezwania do działania w Google Hotel Ads?

Wezwania w Google Hotel Ads (wcześniej znane jako taglines) pozwalają na zawarcie w reklamie dodatkowego tekstu w reklamie wyświetlanej w wynikach Google. Callouts dla Hotel Ads składają się z 1-2 linii, w których wpisywać możemy spersonalizowany tekst dla reklamy na pierwszym miejscu. Objaśnienia mogą być tworzone na różnych poziomach hierarchii Twojego konta i najczęściej odnoszą się do haseł reklamowych, dostępności pokoi i apartamentów, zniżek oraz innych działań promocyjnych.

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 5

Wytyczne dla nowych rozszerzeń

Aby mieć pewność, że rozszerzenia spełniają wymogi stawiane przez Google, wprowadź w życie poniższe wytyczne:

  • Długość tekstu – każda linia wezwania do działania może zawierać do 25 znaków.
  • Niezależność poszczególnych linii tekstu – każda z dwóch linijek tekstu powinna być niezależna treścią od siebie.
  • Nigdy nie zakładaj, że obie linijki tekstu będą pojawiać się jednocześnie – uwzględnij to przy pisaniu treści.
  • Używanie znaków interpunkcyjnych i symboli – symbole oraz znaki interpunkcyjne nie są dostępne w rozszerzeniach reklam. Wykrzykniki, punktowanie na początku tekstu oraz emotikony są również zakazane.
  • Powtórzenie objaśnień – źle widziane jest powielanie i powtarzanie objaśnień w reklamach.
  • Calls-to-action – zakazane jest także używanie zwrotów typowych dla Call-to-action, czyli: Zarezerwuj teraz! czy Zarezerwuj pokój!
  • Fałszywe komunikaty – zabrania się używania wprowadzających w błąd, dezinformujących czy niepotwierdzonych komunikatów oraz superlatyw, które nie mają oparcia np. w wynikach konkurów, rankingów takich jak: „Najlepszy w Polsce”, „Najlepszy z najlepszych”.
  • Używanie zwrotu „Oficjalna witryna” – niedozwolone jest używania tekstu „Oficjalna strona/witryna”, ponieważ taki tekst generowany jest automatycznie i wstawiany zaraz po objaśnieniu.

Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions - zdjęcie nr 6

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odnośnie dodawania Call Out Extensions, kliknij na link: https://support.google.com/hotelprices/answer/7157868

Jeśli chcesz wiedzieć więcej, to zapraszamy do kontaktu z nami.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany