Spis treści
Czytasz teraz:
Nowości w Meta I/O czyli Google Hotel Ads: Call Out Extensions
Zamknij
Call to Action w Google Hotel Ads!
Kampanie w Google Hotel Ads zyskują nową funkcjonalność w postaci możliwości umieszczenia przycisku „call to action”. Jak działa to w praktyce?
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Tytułowa nowość to możliwość dodania rozszerzeń z wezwaniem do działania w kampaniach Google Hotel Ads. Dla klientów posiadających Subkonta, opcja widoczna jest w zakładce Hotel Ads Center.
Czym są wezwania do działania w Google Hotel Ads?
Wezwania w Google Hotel Ads (wcześniej znane jako taglines) pozwalają na zawarcie w reklamie dodatkowego tekstu w reklamie wyświetlanej w wynikach Google. Callouts dla Hotel Ads składają się z 1-2 linii, w których wpisywać możemy spersonalizowany tekst dla reklamy na pierwszym miejscu. Objaśnienia mogą być tworzone na różnych poziomach hierarchii Twojego konta i najczęściej odnoszą się do haseł reklamowych, dostępności pokoi i apartamentów, zniżek oraz innych działań promocyjnych.
Wytyczne dla nowych rozszerzeń
Aby mieć pewność, że rozszerzenia spełniają wymogi stawiane przez Google, wprowadź w życie poniższe wytyczne:
- Długość tekstu – każda linia wezwania do działania może zawierać do 25 znaków.
- Niezależność poszczególnych linii tekstu – każda z dwóch linijek tekstu powinna być niezależna treścią od siebie.
- Nigdy nie zakładaj, że obie linijki tekstu będą pojawiać się jednocześnie – uwzględnij to przy pisaniu treści.
- Używanie znaków interpunkcyjnych i symboli – symbole oraz znaki interpunkcyjne nie są dostępne w rozszerzeniach reklam. Wykrzykniki, punktowanie na początku tekstu oraz emotikony są również zakazane.
- Powtórzenie objaśnień – źle widziane jest powielanie i powtarzanie objaśnień w reklamach.
- Calls-to-action – zakazane jest także używanie zwrotów typowych dla Call-to-action, czyli: Zarezerwuj teraz! czy Zarezerwuj pokój!
- Fałszywe komunikaty – zabrania się używania wprowadzających w błąd, dezinformujących czy niepotwierdzonych komunikatów oraz superlatyw, które nie mają oparcia np. w wynikach konkurów, rankingów takich jak: „Najlepszy w Polsce”, „Najlepszy z najlepszych”.
- Używanie zwrotu „Oficjalna witryna” – niedozwolone jest używania tekstu „Oficjalna strona/witryna”, ponieważ taki tekst generowany jest automatycznie i wstawiany zaraz po objaśnieniu.
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej odnośnie dodawania Call Out Extensions, kliknij na link: https://support.google.com/hotelprices/answer/7157868
Jeśli chcesz wiedzieć więcej, to zapraszamy do kontaktu z nami.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.