Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce!

Jesteśmy oficjalnym i jedynym partnerem Kenshoo w Polsce!

Verseo lubi machine learning. Korzystamy z VCM i DoubleClick od kilku lat, a ponad rok temu rozszerzyliśmy nasze działania także o Kenshoo –  to znana i używana na całym świecie platforma do osiągania najlepszych wyników prowadzonych kampanii.

Żeby uzyskać taki status, należy zdać egzamin potwierdzający znajomość tego narzędzia przez co najmniej pięć osób z zespołu. Nam się udało to osiągnąć, ponieważ znamy Kenshoo w praktyce i wielokrotnie ta platforma pomogła nam osiągnąć świetne wyniki, czego dowodem są przygotowane przez nas Case Study:

Case study 1

Cel: zwiększenie zwrotu z środków przeznaczonych na reklamę

Strategia: ROAS

Branża: sklep internetowy

Średni budżet: 10000 PLN (m-c)

Efekt: wzrost ROI o 120%  po pięciu miesiącach działania systemu w porównaniu do ostatniego miesiąca przed startem algorytmu!

case kenshoo verseo

Ten przypadek świetnie pokazuje, jak prawidłowa struktura konta i odpowiednie dobranie parametrów wejściowych pomaga algorytmowi w sprawnej optymalizacji i poprawie wyników. Najważniejszym zadaniem do wykonania przed uruchomieniem strategii była właściwa systematyzacja produktów na odpowiednie grupy reklam. Kampania została przebudowana z grup reklam podzielonych według producentów (marek) na grupy reklam wyznaczone na podstawie ich kategorii – (perfumy, makijaż, pielęgnacja, dom itp.). Celem klienta była maksymalizacja zwrotu z inwestycji, jednak pozostała obawa o poniesienie zbyt dużych kosztów, dlatego skorzystano z Budget Managera, by wykonać prognozę środków i mieć większą kontrolę nad budżetem. Był to strzał w dziesiątkę bo ROAS po 5 miesiącach się podwoił!.

Case study 2

Cel: obniżenie kosztu konwersji

Strategia: Bid to CPA

Branża: Usługi

Średni budżet: 4000 € (m-c)

Efekt: Spadek kosztu konwersji: 35% po sześciu miesiącach optymalizacji z Kenshoo!

kenshoo optymalizacja case studyCelem postawionym przed Verseo było obniżenie kosztu konwersji przy podobnej liczbie zamówień. Zanim algorytmy Kenshoo zaczęły wykonywać swoją pracę, przeprowadzono delikatne działania optymalizacyjne – uporządkowano słowa kluczowe (wyeliminowano kilka słów kluczowych generujących nierentowny ruch na stronie) i ustabilizowano dzienne wydatki. Ponadto usunięto wcześniej dodane dostosowania stawek pod ruch z komórek, by platforma sama mogła podejmować decyzje w tym zakresie. Synergia tych działań przyniosła oczekiwany efekt – po sześciu miesiącach koszt konwersji spadł o 35%!

 

kenshoo logo

Audyt Google Ads

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Prowadzenie kampanii AdWords – 8 błędów, które mogą kosztować fortunę!
Martyna Mikołajczak

Prowadzenie kampanii AdWords – 8 błędów, na które Cię nie stać! 🙂 Prowadzenie kampanii AdWords, to obecnie jedna z najpopularniejszych […]

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google
Agnieszka Talarska

Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google! Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne […]

Reklama sklepu internetowego – koszty i czas
Maciej Popiołek

Zakupów on-line dokonuje już ponad 56% Polaków, którzy korzystają z Internetu, a ten odsetek rośnie z roku na rok. Dlatego […]

Google Zakupy – co to jest?
Paweł Dalecki

Google Zakupy – co to i dlaczego warto. Porównywarka Google Zakupy to dostępna z poziomu wyszukiwarki wygodna forma reklamy dostępna […]

Reklama PPC – co to jest?
Redakcja

Reklama PPC Model reklamy, w którym firma płaci tylko za przejście przez odnośnik (np. link) na promowaną stronę nazywa się […]

Google CSS – co to jest
Jakub Nowak

CSS to Comparison Shopping Services, czyli nic innego jak porównywarka cen, która jest wymagana do prowadzenia kampanii produktowych. Jej zadaniem […]