Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce!

Jesteśmy oficjalnym i jedynym partnerem Kenshoo w Polsce!

Verseo lubi machine learning. Korzystamy z VCM i DoubleClick od kilku lat, a ponad rok temu rozszerzyliśmy nasze działania także o Kenshoo –  to znana i używana na całym świecie platforma do osiągania najlepszych wyników prowadzonych kampanii.

Żeby uzyskać taki status, należy zdać egzamin potwierdzający znajomość tego narzędzia przez co najmniej pięć osób z zespołu. Nam się udało to osiągnąć, ponieważ znamy Kenshoo w praktyce i wielokrotnie ta platforma pomogła nam osiągnąć świetne wyniki, czego dowodem są przygotowane przez nas Case Study:

Case study 1

Cel: zwiększenie zwrotu z środków przeznaczonych na reklamę

Strategia: ROAS

Branża: sklep internetowy

Średni budżet: 10000 PLN (m-c)

Efekt: wzrost ROI o 120%  po pięciu miesiącach działania systemu w porównaniu do ostatniego miesiąca przed startem algorytmu!

case kenshoo verseo

Ten przypadek świetnie pokazuje, jak prawidłowa struktura konta i odpowiednie dobranie parametrów wejściowych pomaga algorytmowi w sprawnej optymalizacji i poprawie wyników. Najważniejszym zadaniem do wykonania przed uruchomieniem strategii była właściwa systematyzacja produktów na odpowiednie grupy reklam. Kampania została przebudowana z grup reklam podzielonych według producentów (marek) na grupy reklam wyznaczone na podstawie ich kategorii – (perfumy, makijaż, pielęgnacja, dom itp.). Celem klienta była maksymalizacja zwrotu z inwestycji, jednak pozostała obawa o poniesienie zbyt dużych kosztów, dlatego skorzystano z Budget Managera, by wykonać prognozę środków i mieć większą kontrolę nad budżetem. Był to strzał w dziesiątkę bo ROAS po 5 miesiącach się podwoił!.

Case study 2

Cel: obniżenie kosztu konwersji

Strategia: Bid to CPA

Branża: Usługi

Średni budżet: 4000 € (m-c)

Efekt: Spadek kosztu konwersji: 35% po sześciu miesiącach optymalizacji z Kenshoo!

kenshoo optymalizacja case studyCelem postawionym przed Verseo było obniżenie kosztu konwersji przy podobnej liczbie zamówień. Zanim algorytmy Kenshoo zaczęły wykonywać swoją pracę, przeprowadzono delikatne działania optymalizacyjne – uporządkowano słowa kluczowe (wyeliminowano kilka słów kluczowych generujących nierentowny ruch na stronie) i ustabilizowano dzienne wydatki. Ponadto usunięto wcześniej dodane dostosowania stawek pod ruch z komórek, by platforma sama mogła podejmować decyzje w tym zakresie. Synergia tych działań przyniosła oczekiwany efekt – po sześciu miesiącach koszt konwersji spadł o 35%!

 

kenshoo logo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

Dynamiczny remarketing w AdWords – pasuje idealnie!
Redakcja

Reklama idealna to ta promująca rzecz poszukiwaną w danej chwili przez klienta. To reklama, która po prostu czyta mu w […]

Rodzaje targetowania w sieci reklamowej GDN
Dariusz Cichocki

Reklama w sieci reklamowej ma wyjątkowy potencjał w zakresie pozyskiwania klientów. Warto więc wiedzieć więcej na temat reklamy w sieci […]

5 kluczowych zasad tworzenia kampanii Google AdWords
Redakcja

Czy moja kampania Google AdWords może przynieść jeszcze więcej korzyści? Odpowiedź na to pytanie może dać przetestowanie jej pod kątem […]

Verseo Campaign Manager – skuteczne kampanie AdWords
Paweł Dalecki

Verseo Campaign Manager – czyli skuteczne kampanie AdWords Od premiery naszej autorskiej platformy Verseo Campaign Manager do zaawansowanej optymalizacji kampanii […]

Przeglądarka Safari i kod konwersji Google Ads
Paweł Dalecki

Globalny tag witryny i konwersje Google Ads dla Safari W związku z wprowadzeniem przez Apple nowej odsłony przeglądarki Safari pojawi […]

jak znaleźć słowa kluczowe
Jak znaleźć słowa kluczowe?
Barbara Oleszek

Masz ochotę na koreańską kuchnię, jednak nie znasz przepisów? Cyk – kuchnia koreańska przepisy – wpisujesz frazę w wyszukiwarkę i […]