Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce!

Jesteśmy oficjalnym i jedynym partnerem Kenshoo w Polsce!

Verseo lubi machine learning. Korzystamy z VCM i DoubleClick od kilku lat, a ponad rok temu rozszerzyliśmy nasze działania także o Kenshoo –  to znana i używana na całym świecie platforma do osiągania najlepszych wyników prowadzonych kampanii.

Żeby uzyskać taki status, należy zdać egzamin potwierdzający znajomość tego narzędzia przez co najmniej pięć osób z zespołu. Nam się udało to osiągnąć, ponieważ znamy Kenshoo w praktyce i wielokrotnie ta platforma pomogła nam osiągnąć świetne wyniki, czego dowodem są przygotowane przez nas Case Study:

Case study 1

Cel: zwiększenie zwrotu z środków przeznaczonych na reklamę

Strategia: ROAS

Branża: sklep internetowy

Średni budżet: 10000 PLN (m-c)

Efekt: wzrost ROI o 120%  po pięciu miesiącach działania systemu w porównaniu do ostatniego miesiąca przed startem algorytmu!

case kenshoo verseo

Ten przypadek świetnie pokazuje, jak prawidłowa struktura konta i odpowiednie dobranie parametrów wejściowych pomaga algorytmowi w sprawnej optymalizacji i poprawie wyników. Najważniejszym zadaniem do wykonania przed uruchomieniem strategii była właściwa systematyzacja produktów na odpowiednie grupy reklam. Kampania została przebudowana z grup reklam podzielonych według producentów (marek) na grupy reklam wyznaczone na podstawie ich kategorii – (perfumy, makijaż, pielęgnacja, dom itp.). Celem klienta była maksymalizacja zwrotu z inwestycji, jednak pozostała obawa o poniesienie zbyt dużych kosztów, dlatego skorzystano z Budget Managera, by wykonać prognozę środków i mieć większą kontrolę nad budżetem. Był to strzał w dziesiątkę bo ROAS po 5 miesiącach się podwoił!.

Case study 2

Cel: obniżenie kosztu konwersji

Strategia: Bid to CPA

Branża: Usługi

Średni budżet: 4000 € (m-c)

Efekt: Spadek kosztu konwersji: 35% po sześciu miesiącach optymalizacji z Kenshoo!

kenshoo optymalizacja case studyCelem postawionym przed Verseo było obniżenie kosztu konwersji przy podobnej liczbie zamówień. Zanim algorytmy Kenshoo zaczęły wykonywać swoją pracę, przeprowadzono delikatne działania optymalizacyjne – uporządkowano słowa kluczowe (wyeliminowano kilka słów kluczowych generujących nierentowny ruch na stronie) i ustabilizowano dzienne wydatki. Ponadto usunięto wcześniej dodane dostosowania stawek pod ruch z komórek, by platforma sama mogła podejmować decyzje w tym zakresie. Synergia tych działań przyniosła oczekiwany efekt – po sześciu miesiącach koszt konwersji spadł o 35%!

 

kenshoo logo

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Negative keywords – czyli jakie?
Artykuł gościnny

Słowa kluczowe są wykorzystywane do odnalezienia poszukiwanych produktów czy usług. Ich przeciwieństwem są negative keywords czyli frazy, w kontekście których […]

marketing sklepu GSM
Marketing sklepu GSM
Barbara Oleszek

Prowadzisz sklep GSM? Ta nisza rynku rozwija się niezwykle dynamicznie, a klienci nieustannie potrzebują nowych produktów z mobilnego świata. To […]

Kampania AdWords – 80 Najważniejszych Ustawień – czy Twoja agencja to robi?
Martyna Mikołajczak

Kampania AdWords – 80 kluczowych ustawień Poniżej przedstawiamy listę 80-ciu najważniejszych ustawień kampanii Google AdWords. Lista została podzielona na kilka […]

Re-marketing – czyli co to jest i jak to działa
Joanna Michalska

Jeśli słysząc hasło „remarketing”, stwierdzasz, że obiło się o uszy, ale czym tak właściwie on jest i jak działa, to […]

Świąteczna kampania Google Ads – startuj z planem już teraz!
Artykuł gościnny

Świąteczna kampania Google Ads – wrzesień to czas najwyższy!  Okres Świąteczny może wywołać burzliwą i stresującą atmosferę. Przygotuj się wcześniej, […]

Modele rozliczeń w Google AdWords
Joanna Michalska

Rozliczenia w przypadku Google AdWords kojarzą się przede wszystkim z płatnością za kliknięcia. Nie jest to jednak jedyny model rozliczeń. […]