Spis treści
Czytasz teraz:
Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce!
Zamknij
Jesteśmy oficjalnym i jedynym partnerem Kenshoo w Polsce!
Verseo lubi machine learning. Korzystamy z VCM i DoubleClick od kilku lat, a ponad rok temu rozszerzyliśmy nasze działania także o Kenshoo – to znana i używana na całym świecie platforma do osiągania najlepszych wyników prowadzonych kampanii.
Żeby uzyskać taki status, należy zdać egzamin potwierdzający znajomość tego narzędzia przez co najmniej pięć osób z zespołu. Nam się udało to osiągnąć, ponieważ znamy Kenshoo w praktyce i wielokrotnie ta platforma pomogła nam osiągnąć świetne wyniki, czego dowodem są przygotowane przez nas Case Study:
Case study 1
Cel: zwiększenie zwrotu z środków przeznaczonych na reklamę
Strategia: ROAS
Branża: sklep internetowy
Średni budżet: 10000 PLN (m-c)
Efekt: wzrost ROI o 120% po pięciu miesiącach działania systemu w porównaniu do ostatniego miesiąca przed startem algorytmu!
Ten przypadek świetnie pokazuje, jak prawidłowa struktura konta i odpowiednie dobranie parametrów wejściowych pomaga algorytmowi w sprawnej optymalizacji i poprawie wyników. Najważniejszym zadaniem do wykonania przed uruchomieniem strategii była właściwa systematyzacja produktów na odpowiednie grupy reklam. Kampania została przebudowana z grup reklam podzielonych według producentów (marek) na grupy reklam wyznaczone na podstawie ich kategorii – (perfumy, makijaż, pielęgnacja, dom itp.). Celem klienta była maksymalizacja zwrotu z inwestycji, jednak pozostała obawa o poniesienie zbyt dużych kosztów, dlatego skorzystano z Budget Managera, by wykonać prognozę środków i mieć większą kontrolę nad budżetem. Był to strzał w dziesiątkę bo ROAS po 5 miesiącach się podwoił!.
Case study 2
Cel: obniżenie kosztu konwersji
Strategia: Bid to CPA
Branża: Usługi
Średni budżet: 4000 € (m-c)
Efekt: Spadek kosztu konwersji: 35% po sześciu miesiącach optymalizacji z Kenshoo!
Celem postawionym przed Verseo było obniżenie kosztu konwersji przy podobnej liczbie zamówień. Zanim algorytmy Kenshoo zaczęły wykonywać swoją pracę, przeprowadzono delikatne działania optymalizacyjne – uporządkowano słowa kluczowe (wyeliminowano kilka słów kluczowych generujących nierentowny ruch na stronie) i ustabilizowano dzienne wydatki. Ponadto usunięto wcześniej dodane dostosowania stawek pod ruch z komórek, by platforma sama mogła podejmować decyzje w tym zakresie. Synergia tych działań przyniosła oczekiwany efekt – po sześciu miesiącach koszt konwersji spadł o 35%!
Bądź pierwszym który napisze komentarz.