Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce!

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce! - zdjęcie nr 1

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce! - zdjęcie nr 2

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce! - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Kenshoo & Verseo – jedyne takie partnerstwo w Polsce!

Zamknij

Jesteśmy oficjalnym i jedynym partnerem Kenshoo w Polsce!

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Verseo lubi machine learning. Korzystamy z VCM i DoubleClick od kilku lat, a ponad rok temu rozszerzyliśmy nasze działania także o Kenshoo –  to znana i używana na całym świecie platforma do osiągania najlepszych wyników prowadzonych kampanii.

Żeby uzyskać taki status, należy zdać egzamin potwierdzający znajomość tego narzędzia przez co najmniej pięć osób z zespołu. Nam się udało to osiągnąć, ponieważ znamy Kenshoo w praktyce i wielokrotnie ta platforma pomogła nam osiągnąć świetne wyniki, czego dowodem są przygotowane przez nas Case Study:

Case study 1

Cel: zwiększenie zwrotu z środków przeznaczonych na reklamę

Strategia: ROAS

Branża: sklep internetowy

Średni budżet: 10000 PLN (m-c)

Efekt: wzrost ROI o 120%  po pięciu miesiącach działania systemu w porównaniu do ostatniego miesiąca przed startem algorytmu!

case kenshoo verseo

Ten przypadek świetnie pokazuje, jak prawidłowa struktura konta i odpowiednie dobranie parametrów wejściowych pomaga algorytmowi w sprawnej optymalizacji i poprawie wyników. Najważniejszym zadaniem do wykonania przed uruchomieniem strategii była właściwa systematyzacja produktów na odpowiednie grupy reklam. Kampania została przebudowana z grup reklam podzielonych według producentów (marek) na grupy reklam wyznaczone na podstawie ich kategorii – (perfumy, makijaż, pielęgnacja, dom itp.). Celem klienta była maksymalizacja zwrotu z inwestycji, jednak pozostała obawa o poniesienie zbyt dużych kosztów, dlatego skorzystano z Budget Managera, by wykonać prognozę środków i mieć większą kontrolę nad budżetem. Był to strzał w dziesiątkę bo ROAS po 5 miesiącach się podwoił!.

Case study 2

Cel: obniżenie kosztu konwersji

Strategia: Bid to CPA

Branża: Usługi

Średni budżet: 4000 € (m-c)

Efekt: Spadek kosztu konwersji: 35% po sześciu miesiącach optymalizacji z Kenshoo!

kenshoo optymalizacja case studyCelem postawionym przed Verseo było obniżenie kosztu konwersji przy podobnej liczbie zamówień. Zanim algorytmy Kenshoo zaczęły wykonywać swoją pracę, przeprowadzono delikatne działania optymalizacyjne – uporządkowano słowa kluczowe (wyeliminowano kilka słów kluczowych generujących nierentowny ruch na stronie) i ustabilizowano dzienne wydatki. Ponadto usunięto wcześniej dodane dostosowania stawek pod ruch z komórek, by platforma sama mogła podejmować decyzje w tym zakresie. Synergia tych działań przyniosła oczekiwany efekt – po sześciu miesiącach koszt konwersji spadł o 35%!

 

kenshoo logo

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany