Ten tekst przeczytasz w 3 minuty

Brak komentarzy

Poradnik SEO dla sklepów internetowych

Poradnik SEO dla sklepów internetowych - zdjęcie nr 1

Poradnik SEO dla sklepów internetowych - zdjęcie nr 2

Poradnik SEO dla sklepów internetowych - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Poradnik SEO dla sklepów internetowych

Zamknij

Poradnik SEO dla sklepów internetowych – sprawdź teraz!

Jeśli prowadzisz swój sklep internetowy lub sklep Twojego klienta na pewno zależy Ci na tym aby znaleźć się jak najwyżej w wyszukiwarce Google – w końcu tylko wtedy Twoi klienci będą mieli łatwy i szybki dostęp do Twoich produktów.

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Reklama i promocja Twoich produktów w Google i w social mediach to jedno – dzięki nim bardzo szybko pojawisz się tam, gdzie klient najczęściej bywa. Co jednak z długotrwałym wzrostem i popularnością Twojej strony? – w tej kwestii warto zaufać SEO.

Poradnik SEO dla e-commerce skupia się właśnie na szczególnych aspektach sklepu internetowego, które mają wpływ na jego pozycje w Google – w końcu tak zwany e-commerce – czyli sklep internetowy – ma inną specyfikę niż zwykła strona internetowa lub blog. Dlatego optymalizacja takiego sklepu wygląda trochę inaczej. Oczywiście specjalista SEO nadal przeprowadzi takie same pierwsze kroki, jakimi są audyt strony, optymalizacja meta tagów oraz wykonanie przekierowań z błędnych podstron. Sklepy internetowe wymagają jednak przeprowadzenia dodatkowych działań, które spowodują pozytywne zmiany w indeksowaniu ich przez roboty Google. Dlatego w przypadku stron internetowych dla sklepów, które siłą rzeczy muszą składać się z licznych zakładek produktowych i kategorii, optymalizuje się zazwyczaj obowiązkowo stronę główną, podstrony kategorii oraz podstrony o charakterze informacyjnym.

W Poradniku SEO dla e-commerce tłumaczymy jak wygląda proces działań SEO – pozycjonowania w wyszukiwarkach – i dlaczego to takie ważne dla e-commerce. Pobierz poradnik tutaj.

Poradnik SEO dla sklepów internetowych - zdjęcie nr 4

Co zawiera Poradnik SEO?

W pierwszej części poradnika znajdziesz szczegółowo opisany proces pozycjonowania sklepu internetowego oraz to co wchodzi w jego zakres. W kolejnych podrozdziałach po kolei opisujemy każde z koniecznych zmian na stronie internetowej jakie wprowadza specjalista SEO aby wzmocnić pozycję strony. W przypadku pozycjonowania sklepu internetowego szczególnego znaczenia nabiera np. kwestia duplikatów treści, przekierowań z niedziałających podstron czy tworzenie przyjaznych adresów podstron. Biorąc pod uwagę zachowania klientów i pojawiające się trendy w 2019 roku dużym znaczeniem będzie także dopasowanie strony internetowej sklepu do urządzeń mobilnych. Sklepy, które nie spełniają wymagań Google, muszą liczyć się z osłabieniem ich pozycji nie tylko w mobilnej wersji wyszukiwarki.

Na pewno wiesz, że proces pozycjonowania strony to praca dość delikatna i na pewno długofalowa. Nie da się wprowadzić wszystkich zmian na raz. Warto zaufać w tej kwestii specjaliście SEO. Szczególnie gdy mamy do czynienia z pozycjonowaniem sklepu internetowego, gdzie zmiany dotyczą również treści publikowanej na stronie, jak np. tekstów na stronie głównej i podstronach oraz na blogu a także zdjęć lub animacji produktów. To bowiem na bazie treści zamieszczonych w obrębie danej witryny roboty sieciowe oceniają czy odpowiada ona zapytaniu wpisanemu w wyszukiwarkę. Wykonanie audytu SEO na samym początku na pewno przedstawi poszczególne elementy na stronie sklepu internetowego, które wymagają poprawek.

Ważną kwestią, którą znajdziesz w poradniku są opinie klientów. Mogą one stworzyć przewagę konkurencyjną a tym samym ułatwić podejmowanie decyzji przez potencjalnych klientów – mają więc zdecydowanie prosprzedażowy charakter! Dodatkowo, mogą wspomóc stronę internetową i zapewnić jej wyższą pozycję w wyszukiwarkach. Dzięki czemu? Przede wszystkim dzięki słowom kluczowym i wewnątrz linkowaniu. Żeby zrozumieć ważność opinii w SEO koniecznie sprawdź 4 rozdział poradnika. Możesz go pobrać tutaj.

Dla ułatwienia zrozumienia zagadnień związanych z optymalizacją Poradnik dla e-commerce zawiera także słowniczek pojęć SEO a w nim omówione są od A do Z wszelkie pojęcia związane z optymalizacją. Idealny dla tych, którzy dopiero zdobywają swoją wiedzę z pozycjonowania oraz dla tych, dla których SEO nie ma sekretów – a jednak czasami pewne zagadnienia są i przez takich błędnie interpretowane. W słowniczku znajdziesz więc wyjaśnione pojęcia, dzięki którym łatwiej zrozumiesz się ze swoim specjalistą SEO.

Pobierz Poradnik SEO dla e-commerce tutaj.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany