Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Jesteśmy na Akademii Google Partners!

    Na tegorocznych szkoleniach z cyklu Akademia Google Partners nie mogło zabraknąć pracowników Verseo.pl. Reklama mobilna, reklama w Zakupach Google i oczywiście Google AdWords, to tematy z którymi stykają się codzienne w swojej pracy. Warto wykorzystać więc okazję do poszerzenia wiedzy.

    Akademia Google Partners to cykl bezpłatnych szkoleń praktycznych organizowanych w całej Polsce dla agencji uczestniczących w programie Google Partners, które są uzupełnione o kursy online. Całe przedsięwzięcie ma elitarny charakter – tylko pracownicy agencji ze statusem Partnera mogą brać udział w zaawansowanych szkoleniach stacjonarnych oraz w kursach online dotyczących tematyki reklamy w Zakupach Google, Google AdWords oraz Google Analytics. Zajęcia prowadzą doświadczeni trenerzy produktowi i sprzedażowi, z wieloletnim doświadczeniem i sukcesami na koncie. Wiedza, którą dzielą się z uczestnikami szkoleń, przydaje się nam w codziennych działaniach.

    Audyt Google Ads

    Bądź pierwszym który napisze komentarz.

    Powiązane artykuły

    Co to jest remarketing Google AdWords?
    Joanna Hałaszkiewicz

    Remarketing jest jednym z rodzajów kampanii AdWords. Bardzo często zadajemy sobie pytanie co to jest remarketing, do czego służy i […]

    Verseo nominowane do Premier Partner Performance Awards 2016
    Joanna Michalska

    Z radością możemy poinformować, że Verseo otrzymało nominację w konkursie Premier Partner Performance Awards 2016 organizowanym przez Google. O główną […]

    Jak połączyć konto Google AdWords z kontem Google Analytics?
    Łukasz Kaczmarek

    Google AdWords i Google Analytics – połącz konta!  Konto Google AdWords i Google Analytics pomimo tego, że posiadają różne przeznaczenie […]

    Checklista optymalizacji Google AdWords
    Martyna Mikołajczak

    Optymalizacja Google AdWords – krok po kroku. Jak wykonać dobrą optymalizację kampanii Google AdWords? Z naszą checklistą nie zapomnisz o […]

    A Ty ile masz certyfikatów Google AdWords?
    Redakcja

    Google ostatnio zaskoczyło zdających egzaminy Google AdWords 😉 Zresztą zobaczcie sami! Nie, to nie jest efekt interwencji grafika.

    Negative keywords – czyli jakie?
    Redakcja

    Słowa kluczowe są wykorzystywane do odnalezienia poszukiwanych produktów czy usług. Ich przeciwieństwem są negative keywords czyli frazy, w kontekście których […]