Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Dodanie dostępu do Google Analytics

Dodanie dostępu do Google Analytics – zarządzanie użytkownikami!

W Google Analytics zmienił się widok, gdzie zarządzamy użytkownikami, którzy mają wgląd do danych z naszej witryny. Dodanie dostępu do Google Analytics? Z nami to proste! 

Teraz aby przydzielić dostęp dla wybranego adresu email, należy wybrać po lewej stronie Administracja, dalej w kolumnie KontoZarządzanie użytkownikami.

Następnie klikamy plus i przechodzimy do karty, gdzie wpisujemy u góry adres email, który dodajemy do naszego konta Google Analytics.

Poniżej należy też odznaczyć uprawnienia jakie będzie miał nowy użytkownik. Mamy do wyboru funkcje:

Edycja

Użytkownik może korzystać z funkcji administracyjnych i związanych z raportami (np. dodawać, edytować i usuwać konta, usługi, widoki, filtry, cele itp., ale nie zarządzać użytkownikami) i wyświetlać dane raportów. Do tworzenia filtrów potrzebuje uprawnień do edycji na poziomie konta. Do włączania filtrów potrzebuje uprawnień do edycji na poziomie widoku. Obejmuje uprawnienia „Współpraca”.

Współpraca

Tutaj użytkownik może tworzyć osobiste i udostępniać osobiste zasoby. Może współtworzyć udostępnione zasoby, np. edytować panel informacyjny lub adnotację. Obejmuje uprawnienia „Odczyt i analiza”.

Odczyt i analiza

Przy tej funkcji użytkownik może wyświetlać raporty i dane konfiguracji; porządkować dane w raportach (np. filtrować tabele, dodać wymiar dodatkowy, tworzyć segmenty); tworzyć i udostępniać osobiste zasoby oraz wyświetlać udostępnione zasoby innych użytkowników. Nie może współtworzyć udostępnionych zasobów.

Zarządzanie użytkownikami

Użytkownik może zarządzać kontami pozostałych użytkowników (dodawać i usuwać , przypisywać uprawnienia). Nie obejmuje uprawnień „Edycja” i „Współpraca”.

Dzięki dostępowi do Google Analytics użytkownik może analizować statystki dla konkretnego serwisu www.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

perswazja w copywritingu
Perswazja w copywritingu sprzedażowym
Artykuł gościnny

W copywritingu sprzedażowym istnieje tylko jeden wyznacznik dobrego tekstu: jego skuteczność. Jak ją osiągnąć?  Najlepiej stosując sposoby, które sprawdziły się […]

trendy ecommerce
Trendy ecommerce – przykłady z Chin
Sylwia Śmigielska

Chiny to najszybciej rozwijający się rynek e-commerce na świecie i nic nie wskazuje na to, aby miało się to zmienić. […]

pomysły na newsletter
Pomysły na newsletter – 10 wskazówek
Dominika Słomka

Czy wiesz, że masz zaledwie 5 sekund na to, aby zachęcić odbiorcę newslettera do kliknięcia linku i tylko 1 minutę […]

Jak wyglądałby świat bez Facebooka i co oznaczałoby to dla marek?
Artykuł gościnny

Świat bez Facebooka – koszmar dla firm? Jak wyglądałby świat bez Facebooka? Nie będziemy pisać tu o tym, że bez […]

machine learning w biznesie
Machine learning w biznesie
Magdalena Walczak

Strategie, planowanie, analiza danych – to dziś w biznesie działania konieczne, żeby się rozwijać i nie pozostawać w tyle za […]

Certyfikaty Google Tag Manager
Joanna Michalska

Certyfikaty Google Tag Manager na Google Analytics Academy Poznawać Google Tag Manager można przez cały rok, ale egzamin potwierdzający zdobycie […]