Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Dodanie dostępu do Google Analytics

Dodanie dostępu do Google Analytics – zarządzanie użytkownikami!

W Google Analytics zmienił się widok, gdzie zarządzamy użytkownikami, którzy mają wgląd do danych z naszej witryny. Dodanie dostępu do Google Analytics? Z nami to proste! 

Teraz aby przydzielić dostęp dla wybranego adresu email, należy wybrać po lewej stronie Administracja, dalej w kolumnie KontoZarządzanie użytkownikami.

Następnie klikamy plus i przechodzimy do karty, gdzie wpisujemy u góry adres email, który dodajemy do naszego konta Google Analytics.

Poniżej należy też odznaczyć uprawnienia jakie będzie miał nowy użytkownik. Mamy do wyboru funkcje:

Edycja

Użytkownik może korzystać z funkcji administracyjnych i związanych z raportami (np. dodawać, edytować i usuwać konta, usługi, widoki, filtry, cele itp., ale nie zarządzać użytkownikami) i wyświetlać dane raportów. Do tworzenia filtrów potrzebuje uprawnień do edycji na poziomie konta. Do włączania filtrów potrzebuje uprawnień do edycji na poziomie widoku. Obejmuje uprawnienia „Współpraca”.

Współpraca

Tutaj użytkownik może tworzyć osobiste i udostępniać osobiste zasoby. Może współtworzyć udostępnione zasoby, np. edytować panel informacyjny lub adnotację. Obejmuje uprawnienia „Odczyt i analiza”.

Odczyt i analiza

Przy tej funkcji użytkownik może wyświetlać raporty i dane konfiguracji; porządkować dane w raportach (np. filtrować tabele, dodać wymiar dodatkowy, tworzyć segmenty); tworzyć i udostępniać osobiste zasoby oraz wyświetlać udostępnione zasoby innych użytkowników. Nie może współtworzyć udostępnionych zasobów.

Zarządzanie użytkownikami

Użytkownik może zarządzać kontami pozostałych użytkowników (dodawać i usuwać , przypisywać uprawnienia). Nie obejmuje uprawnień „Edycja” i „Współpraca”.

Dzięki dostępowi do Google Analytics użytkownik może analizować statystki dla konkretnego serwisu www.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

reklama sklepu fotograficznego
Reklama sklepu fotograficznego
Maciej Popiołek

Fotografia to pasja wielu osób – zarówno starszych, jak i młodszych. Umiejętność uchwycenia w kadrze wyjątkowych obrazów, to wypadkowa talentu, […]

Jakich prezentów szukają klienci?
Dominika Słomka

Jakich prezentów szukają klienci? Nadchodzą święta i jak co roku marketerzy mają nadzieję, że miesiące planowania kampanii się opłacą, a […]

Blog firmowy – skąd czerpać pomysły?
Maciej Popiołek

Blog firmowy – studnia bez dna? Chcesz dotrzeć do nowych klientów i podtrzymać dobre relacje z obecnymi? Postaw na wysokie […]

prestashop wady i zalety
PrestaShop jako platforma sklepu – wady i zalety
Maciej Popiołek

Branża e-commerce w naszym kraju wciąż się rozwija. W sieci praktycznie każdego dnia pojawiają się nowe sklepy, do przestrzeni wirtualnej […]

marketing lateralny
Marketing Lateralny – co to jest?
Dominika Słomka

Kiedy tradycyjne podejście do marketingu i reklamy już nie wystarcza, pojawia się pomysł na marketing lateralny. W myśl jego koncepcji […]

case study branża fmcg
Case study – branża FMCG
Magdalena Walczak

Reklama Programmatic to nowoczesny sposób docierania do odbiorców w internecie, za pomocą którego można osiągnąć wynik nawet trzykrotnie lepszy, niż […]