Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level

New call-to-action
New call-to-action

Poradnik Google Analytics dla początkujących

Realia nowoczesnego biznesu są bezwzględne. Kto nie działa w internecie, ten szybko zostanie zmieciony z rynku przez konkurencję. Jak tego uniknąć? Przede wszystkim należy utworzyć własną witrynę, która stanie się wizytówką firmy i źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Następnie trzeba uruchomić kampanię reklamową, aby powiadomić świat o swoim istnieniu. Absolutnie nie można jednak działać na chybił trafił i liczyć na łut szczęścia. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie strategii bazującej na znajomości grupy docelowej. W tym celu warto sięgnąć po nasz poradnik Google Analytics, czyli twoje kompendium wiedzy na temat ruchu w obrębie strony internetowej.

Nie taki diabeł straszny jak go malują

Pierwszy kontakt z Google Analytics może przyprawiać o zawroty głowy i skutecznie zniechęcać do dalszej współpracy. Aby nie zrazić się już na starcie, warto skorzystać z pomocy specjalisty, który zna ten program jak własną kieszeń. Przygotowaliśmy podręcznik zawierający garść niezbędnych porad dla adeptów analityki internetowej. Autor przeprowadza czytelników przez proces konfiguracji, opisuje najistotniejsze elementy interfejsu, a przede wszystkim prezentuje jak korzystać z podstawowych funkcji. Dzięki lekturze zaoszczędzisz sporo czasu na samodzielnym odkrywaniu narzędzia metodą prób i błędów. Przy okazji uchronisz też siebie przed wykształceniem niewłaściwych nawyków.

New call-to-action
New call-to-action

Google Analytics? A komu to potrzebne?

Prowadzenie biznesu jest jak rejs po Pacyfiku. Możesz nabierać wiatru w żagle i sprawnie zmierzać przed siebie, kiedy nagle zerwie się sztorm, który zostawi twój jacht w strzępach. Odpowiedzialny przedsiębiorca liczy się z ryzykiem, ale jednocześnie stara się minimalizować zagrożenie, jeśli tylko istnieje taka możliwość. Google Analytics to smuga światła z latarni przebijająca się przez rozszalały żywioł. Dzięki niemu nie będziesz ślepo błądzić po bezkresnym oceanie. Warto również dodać, że jest to rozwiązanie przeznaczone dla każdego. Z powodzeniem wykorzystują je zarówno mikroprzedsiębiorstwa, jak i korporacje zatrudniające tysiące pracowników.

Kto jest autorem poradnika?

Paweł Dalecki to wschodząca gwiazda performance marketingu. Z wykształcenia jest polonistą, ale zawodowo postawił na marketing i analitykę. Od trzech lat zajmuje się obsługą kampanii przygotowywanych dla klientów Verseo. Po przelotnym romansie ze sprzedażą związał się na stałe z działem Optymalizacji i Strategii. Więcej o nim, jak również jego artykuły znajdziesz pod tym linkiem. 

New call-to-action
Zarejestruj się w Akademii Verseo

Oceń ten artykuł:

Średnia ocena: 5/5 ( na podstawie 1 oceny )

Autor artykułu

Człowiek znikąd. Król internetowej pasty. Dziedzic bydgoskich działek o nieuregulowanym statusie prawnym. Słowem ktoś, kto dostarczy ci treść, zaopiekuje się twoimi socialami, a na koniec utuli do snu. Kuba pierwsze szlify zbierał w niemieckiej korporacji, ale jego dynamiczne usposobienie i cięta riposta nie zniosły systemowych ograniczeń. W marketingu czuje się jak ryba w wodzie bowiem nic nie musi, a wszystko może. Wciąż próbuje zrobić sobie twarzowe zdjęcie. Specjalizuje się w prowadzeniu profili social media oraz tworzeniu treści wysokiej jakości. Jeżeli chodzi o narrację, nie ma sobie równych.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Zaloguj się, lub wypełnij poniższe pola, aby dodać komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany