Spis treści
Czytasz teraz:
Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level
Zamknij
Poradnik Google Analytics dla początkujących
Realia nowoczesnego biznesu są bezwzględne. Kto nie działa w internecie, ten szybko zostanie zmieciony z rynku przez konkurencję. Jak tego uniknąć? Przede wszystkim należy utworzyć własną witrynę, która stanie się wizytówką firmy i źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Następnie trzeba uruchomić kampanię reklamową, aby powiadomić świat o swoim istnieniu. Absolutnie nie można jednak działać na chybił trafił i liczyć na łut szczęścia. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie strategii bazującej na znajomości grupy docelowej. W tym celu warto sięgnąć po nasz poradnik Google Analytics, czyli twoje kompendium wiedzy na temat ruchu w obrębie strony internetowej.
(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)
Wypełnij formularz i odbierz wycenę
Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.
Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.
O Verseo
Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl
Masz prawo do:
- dostępu do swoich danych,
- sprostowania swoich danych,
- żądania usunięcia danych,
- ograniczenia przetwarzania,
- wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
- przenoszenia danych osobowych,
- cofnięcia zgody.
Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
Twoje dane przetwarzamy w celu:
- obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
- marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
- zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.
Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.
Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:
- dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
- podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.
Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:
- niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
- w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.
Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.
Nie taki diabeł straszny jak go malują
Pierwszy kontakt z Google Analytics może przyprawiać o zawroty głowy i skutecznie zniechęcać do dalszej współpracy. Aby nie zrazić się już na starcie, warto skorzystać z pomocy specjalisty, który zna ten program jak własną kieszeń. Przygotowaliśmy podręcznik zawierający garść niezbędnych porad dla adeptów analityki internetowej. Autor przeprowadza czytelników przez proces konfiguracji, opisuje najistotniejsze elementy interfejsu, a przede wszystkim prezentuje jak korzystać z podstawowych funkcji. Dzięki lekturze zaoszczędzisz sporo czasu na samodzielnym odkrywaniu narzędzia metodą prób i błędów. Przy okazji uchronisz też siebie przed wykształceniem niewłaściwych nawyków.
Google Analytics? A komu to potrzebne?
Prowadzenie biznesu jest jak rejs po Pacyfiku. Możesz nabierać wiatru w żagle i sprawnie zmierzać przed siebie, kiedy nagle zerwie się sztorm, który zostawi twój jacht w strzępach. Odpowiedzialny przedsiębiorca liczy się z ryzykiem, ale jednocześnie stara się minimalizować zagrożenie, jeśli tylko istnieje taka możliwość. Google Analytics to smuga światła z latarni przebijająca się przez rozszalały żywioł. Dzięki niemu nie będziesz ślepo błądzić po bezkresnym oceanie. Warto również dodać, że jest to rozwiązanie przeznaczone dla każdego. Z powodzeniem wykorzystują je zarówno mikroprzedsiębiorstwa, jak i korporacje zatrudniające tysiące pracowników.
Kto jest autorem poradnika?
Paweł Dalecki to wschodząca gwiazda performance marketingu. Z wykształcenia jest polonistą, ale zawodowo postawił na marketing i analitykę. Od trzech lat zajmuje się obsługą kampanii przygotowywanych dla klientów Verseo. Po przelotnym romansie ze sprzedażą związał się na stałe z działem Optymalizacji i Strategii. Więcej o nim, jak również jego artykuły znajdziesz pod tym linkiem.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.