Spis treści
Czytasz teraz:
Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level
Zamknij
Poradnik Google Analytics dla początkujących
Realia nowoczesnego biznesu są bezwzględne. Kto nie działa w internecie, ten szybko zostanie zmieciony z rynku przez konkurencję. Jak tego uniknąć? Przede wszystkim należy utworzyć własną witrynę, która stanie się wizytówką firmy i źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Następnie trzeba uruchomić kampanię reklamową, aby powiadomić świat o swoim istnieniu. Absolutnie nie można jednak działać na chybił trafił i liczyć na łut szczęścia. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie strategii bazującej na znajomości grupy docelowej. W tym celu warto sięgnąć po nasz poradnik Google Analytics, czyli twoje kompendium wiedzy na temat ruchu w obrębie strony internetowej.
Nie taki diabeł straszny jak go malują
Pierwszy kontakt z Google Analytics może przyprawiać o zawroty głowy i skutecznie zniechęcać do dalszej współpracy. Aby nie zrazić się już na starcie, warto skorzystać z pomocy specjalisty, który zna ten program jak własną kieszeń. Przygotowaliśmy podręcznik zawierający garść niezbędnych porad dla adeptów analityki internetowej. Autor przeprowadza czytelników przez proces konfiguracji, opisuje najistotniejsze elementy interfejsu, a przede wszystkim prezentuje jak korzystać z podstawowych funkcji. Dzięki lekturze zaoszczędzisz sporo czasu na samodzielnym odkrywaniu narzędzia metodą prób i błędów. Przy okazji uchronisz też siebie przed wykształceniem niewłaściwych nawyków.
Google Analytics? A komu to potrzebne?
Prowadzenie biznesu jest jak rejs po Pacyfiku. Możesz nabierać wiatru w żagle i sprawnie zmierzać przed siebie, kiedy nagle zerwie się sztorm, który zostawi twój jacht w strzępach. Odpowiedzialny przedsiębiorca liczy się z ryzykiem, ale jednocześnie stara się minimalizować zagrożenie, jeśli tylko istnieje taka możliwość. Google Analytics to smuga światła z latarni przebijająca się przez rozszalały żywioł. Dzięki niemu nie będziesz ślepo błądzić po bezkresnym oceanie. Warto również dodać, że jest to rozwiązanie przeznaczone dla każdego. Z powodzeniem wykorzystują je zarówno mikroprzedsiębiorstwa, jak i korporacje zatrudniające tysiące pracowników.
Kto jest autorem poradnika?
Paweł Dalecki to wschodząca gwiazda performance marketingu. Z wykształcenia jest polonistą, ale zawodowo postawił na marketing i analitykę. Od trzech lat zajmuje się obsługą kampanii przygotowywanych dla klientów Verseo. Po przelotnym romansie ze sprzedażą związał się na stałe z działem Optymalizacji i Strategii. Więcej o nim, jak również jego artykuły znajdziesz pod tym linkiem.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.