Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Darmowy Poradnik Google Analytics – entry level

Poradnik Google Analytics dla początkujących

Realia nowoczesnego biznesu są bezwzględne. Kto nie działa w internecie, ten szybko zostanie zmieciony z rynku przez konkurencję. Jak tego uniknąć? Przede wszystkim należy utworzyć własną witrynę, która stanie się wizytówką firmy i źródłem informacji dla potencjalnych klientów. Następnie trzeba uruchomić kampanię reklamową, aby powiadomić świat o swoim istnieniu. Absolutnie nie można jednak działać na chybił trafił i liczyć na łut szczęścia. Kluczem do sukcesu jest zbudowanie strategii bazującej na znajomości grupy docelowej. W tym celu warto sięgnąć po nasz poradnik Google Analytics, czyli twoje kompendium wiedzy na temat ruchu w obrębie strony internetowej.

Nie taki diabeł straszny jak go malują

Pierwszy kontakt z Google Analytics może przyprawiać o zawroty głowy i skutecznie zniechęcać do dalszej współpracy. Aby nie zrazić się już na starcie, warto skorzystać z pomocy specjalisty, który zna ten program jak własną kieszeń. Przygotowaliśmy podręcznik zawierający garść niezbędnych porad dla adeptów analityki internetowej. Autor przeprowadza czytelników przez proces konfiguracji, opisuje najistotniejsze elementy interfejsu, a przede wszystkim prezentuje jak korzystać z podstawowych funkcji. Dzięki lekturze zaoszczędzisz sporo czasu na samodzielnym odkrywaniu narzędzia metodą prób i błędów. Przy okazji uchronisz też siebie przed wykształceniem niewłaściwych nawyków.

Google Analytics? A komu to potrzebne?

Prowadzenie biznesu jest jak rejs po Pacyfiku. Możesz nabierać wiatru w żagle i sprawnie zmierzać przed siebie, kiedy nagle zerwie się sztorm, który zostawi twój jacht w strzępach. Odpowiedzialny przedsiębiorca liczy się z ryzykiem, ale jednocześnie stara się minimalizować zagrożenie, jeśli tylko istnieje taka możliwość. Google Analytics to smuga światła z latarni przebijająca się przez rozszalały żywioł. Dzięki niemu nie będziesz ślepo błądzić po bezkresnym oceanie. Warto również dodać, że jest to rozwiązanie przeznaczone dla każdego. Z powodzeniem wykorzystują je zarówno mikroprzedsiębiorstwa, jak i korporacje zatrudniające tysiące pracowników.

Kto jest autorem poradnika?

Paweł Dalecki to wschodząca gwiazda performance marketingu. Z wykształcenia jest polonistą, ale zawodowo postawił na marketing i analitykę. Od trzech lat zajmuje się obsługą kampanii przygotowywanych dla klientów Verseo. Po przelotnym romansie ze sprzedażą związał się na stałe z działem Optymalizacji i Strategii. Więcej o nim, jak również jego artykuły znajdziesz pod tym linkiem. 

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Co wpływa na pozycję produktów na Allegro?
Co wpływa na pozycję produktów na Allegro?
Magdalena Walczak

Sprzedaż na Allegro jest doskonałym sposobem na wsparcie sprzedaży online. Zapewnia dostęp do milionów kupujących, którzy wchodzą na stronę z […]

reklama vod
Reklama VOD
Adam Kubaszewski

Platformy VOD (video on demand) na dobre zadomowiły się w zarówno światowym, jak i polskim internecie. Pierwsze serwisy pojawiły się […]

Marketing w wyszukiwarkach: podsumowanie 2015 i prognozy na 2016
Joanna Michalska

Koniec roku to tradycyjnie czas na podsumowania i prognozy. Wirtualne Media przygotowały takie zestawienie dotyczące marketingu w wyszukiwarkach. Jednym z […]

Jak założyć Konto Google Merchant Center ?
Szymon Kaczmarek

Jak założyć Konto Google Merchant Center – krok po kroku Chcesz prowadzić reklamę dla sklepu internetowego i chcesz skutecznie zwiększyć […]

Tworzenie list re-marketingowych za pomocą Google Analytics
Agnieszka Talarska

Co zrobić aby trafić ponownie z komunikatem do osób, które odwiedziły naszą stronę internetową? Google Analytics daje możliwość ponownego zaangażowania […]

Wyszukiwarka Bing rośnie w siłę
Artykuł gościnny

Bing walczy o użytkowników sieci! Wyszukiwarka Bing to druga po Google, największa wyszukiwarka. Jest to produkt Microsoftu. Pierwowzorem tej wyszukiwarki […]