Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google

Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google!

Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne kampanie w sieci wyszukiwania (wskaźniki nie dotyczą kampanii dynamicznych reklam w wyszukiwarce). Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce to pierwszy krok, by optymalizować swoje kampanie w reklamowe w sieci 

Po zalogowaniu się do konta Google AdWords w nowym interfejsie, w karcie Możliwości będziemy mogli sprawdzić, nad czym warto popracować. Dodatkowo narzędzie pokazuje nam, o ile mogą poprawić się wyniki dzięki wykonaniu zalecanego zadania.

diagnostyka kampanii w wyszukiwarce

Dostępne zalecenia mogą dotyczyć następujących kategorii:

  • Reklamy i grupy reklam np. dodaj rozszerzenia linków do podstron, objaśnień, połączeń, dodaj nowe reklamy czy dodaj nowe słowa kluczowe
  • Słowa kluczowe, kierowanie i zasięg: przykładowe wskazówki: dodaj wykluczające słowa kluczowe, skonfiguruj śledzenie konwersji, dodaj więcej słów kluczowych
  • Stawki i budżety: podniesienie stawek, zwiększenie budżetu

Te podpowiedzi pomogą reklamodawcom ulepszyć kampanie tak, aby były jeszcze efektywniejsze. Polecamy je zatem Państwa uwadze.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo ADS spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Verseo nominowane do Premier Partner Performance Awards 2016
Joanna Michalska

Z radością możemy poinformować, że Verseo otrzymało nominację w konkursie Premier Partner Performance Awards 2016 organizowanym przez Google. O główną […]

Opinie Google Ads? Sprawdź teraz filmy z rekomendacjami klientów!
Dominika Słomka

Opinie Google Ads – czyli co o tej formie reklamy sądzą sami klienci? Jedną z wielu zalet jakie należy przypisać […]

Google AdWords zielone na wiosnę :)
Artykuł gościnny

Nie jest to oczywiście rewolucja na miarę dodania 4 wyniku u góry, a raczej ciekawostka na piątek. Google oznaczyło reklamy […]

Planer Słów Kluczowych: bezcenne narzędzie Google
Michał Białobrzeski

Planer Słów Kluczowych – must have marketera! Rozwijając swój biznes, trafiamy do naszych klientów za pomocą różnych przekazów. Internet daje […]

case study seo + google ads
Case Study SEO + Google Ads
Izabela Pirańska

Ludzi czy firmy, poznaje się po owocach ich pracy. Słowa, papier, internet – wszystkie są cierpliwie i pojemne, a my […]

Słowo kluczowe ma siłę!
Artykuł gościnny

Opublikowana na blogu Verseo.pl notka poświęcona wykluczającym słowom kluczowym powinna mieć swoje uzupełnienie we wpisie o tym jak dobierać słowa […]