Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google

Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google!

Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne kampanie w sieci wyszukiwania (wskaźniki nie dotyczą kampanii dynamicznych reklam w wyszukiwarce). Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce to pierwszy krok, by optymalizować swoje kampanie w reklamowe w sieci 

Po zalogowaniu się do konta Google AdWords w nowym interfejsie, w karcie Możliwości będziemy mogli sprawdzić, nad czym warto popracować. Dodatkowo narzędzie pokazuje nam, o ile mogą poprawić się wyniki dzięki wykonaniu zalecanego zadania.

diagnostyka kampanii w wyszukiwarce

Dostępne zalecenia mogą dotyczyć następujących kategorii:

  • Reklamy i grupy reklam np. dodaj rozszerzenia linków do podstron, objaśnień, połączeń, dodaj nowe reklamy czy dodaj nowe słowa kluczowe
  • Słowa kluczowe, kierowanie i zasięg: przykładowe wskazówki: dodaj wykluczające słowa kluczowe, skonfiguruj śledzenie konwersji, dodaj więcej słów kluczowych
  • Stawki i budżety: podniesienie stawek, zwiększenie budżetu

Te podpowiedzi pomogą reklamodawcom ulepszyć kampanie tak, aby były jeszcze efektywniejsze. Polecamy je zatem Państwa uwadze.

Audyt Google Ads

Dołącz do załogi ponad 30 000 subskrybentów!

Wyrusz w podróż do marketingowego świata pełnego ciekawostek o pozycjonowaniu stron, reklamie w Google, na Facebooku oraz YouTube!

Administratorem danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa z siedzibą w Poznaniu (60 – 122), przy ul. Węglowej 1/3.Zobacz więcej... Dane osobowe są przetwarzane przez Administratora zgodnie z przepisami prawa, w tym w szczególności z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych 2016/679 („RODO”) w celu związanym ze świadczeniem usługi newsletter. Administrator gwarantuje spełnienie praw osób, których dane dotyczą. Więcej informacji o przetwarzaniu danych osobowych zawartych jest w Polityce prywatności.

Praktyczne porady i darmowe materiały otrzymasz w pakiecie.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

VERSEO DAY – relacja z konferencji – kampanie SEM wykorzystujące machine learning
Maciej Popiołek

Kampanie SEM z wykorzystaniem machine learning Zapraszamy do obejrzenia relacji z Verseo Day – to pięć, godzinnych wykładów związanych z […]

Podręczniki Google Ads – polecane tytuły
Martyna Mikołajczak

Podręczniki Google Ads – skąd czerpać wiedzę o środowisku Google? Google Ads, to potężne narzędzie reklamowe, wykorzystywane przez coraz więcej […]

Co robiliśmy w wakacje – i jak wykorzystaliśmy Google aby to robić.
Redakcja

Wakacje a wykorzystanie wyszukiwarki Google Wakacje może i się skończyły, ale to nie znaczy, że jest już za późno, by […]

A Ty ilu handlowców online zatrudniasz?
Redakcja

Chcesz rozpocząć sprzedaż online lub zwiększyć tę dotychczasową? Myślisz, że wymaga to dużych nakładów, przeszkolenia dotychczasowych pracowników z zakresu e-commerce […]

Drzewo Kampanii Zakupowych – Zarządzanie Asortymentem Produktowym w Google AdWords
Paweł Dalecki

Drzewo Kampanii Zakupowych – tworzenie i efektywna optymalizacja kampanii Jednym z najważniejszych elementów przemyślanej strategii marketingowej jest struktura konta Google […]

20 urodziny Google – firmy, która zmieniła nasze życia!
Redakcja

Wyszukiwarka Google – stały element naszego życia? Wyszukiwarka Google w tym miesiącu kończy 20 lat. W świecie cyfrowym to praktycznie […]