Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google

Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google!

Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne kampanie w sieci wyszukiwania (wskaźniki nie dotyczą kampanii dynamicznych reklam w wyszukiwarce). Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce to pierwszy krok, by optymalizować swoje kampanie w reklamowe w sieci 

Po zalogowaniu się do konta Google AdWords w nowym interfejsie, w karcie Możliwości będziemy mogli sprawdzić, nad czym warto popracować. Dodatkowo narzędzie pokazuje nam, o ile mogą poprawić się wyniki dzięki wykonaniu zalecanego zadania.

diagnostyka kampanii w wyszukiwarce

Dostępne zalecenia mogą dotyczyć następujących kategorii:

  • Reklamy i grupy reklam np. dodaj rozszerzenia linków do podstron, objaśnień, połączeń, dodaj nowe reklamy czy dodaj nowe słowa kluczowe
  • Słowa kluczowe, kierowanie i zasięg: przykładowe wskazówki: dodaj wykluczające słowa kluczowe, skonfiguruj śledzenie konwersji, dodaj więcej słów kluczowych
  • Stawki i budżety: podniesienie stawek, zwiększenie budżetu

Te podpowiedzi pomogą reklamodawcom ulepszyć kampanie tak, aby były jeszcze efektywniejsze. Polecamy je zatem Państwa uwadze.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Powiązane artykuły

20 urodziny Google – firmy, która zmieniła nasze życia!
Redakcja

Wyszukiwarka Google – stały element naszego życia? Wyszukiwarka Google w tym miesiącu kończy 20 lat. W świecie cyfrowym to praktycznie […]

case study seo + google ads
Case Study SEO + Google Ads
Izabela Pirańska

Ludzi czy firmy, poznaje się po owocach ich pracy. Słowa, papier, internet – wszystkie są cierpliwie i pojemne, a my […]

Wyścig do Barcelony rozstrzygnięty!
Joanna Michalska

Wizja nagrody to często najlepsza zachęta do działania, a jako że w tym przypadku nagrodą był wyjazd do Barcelony z […]

Dostępne strategie optymalizacji stawek w Google Ads
Paweł Dalecki

Zaawansowana automatyzacja procesu optymalizacji przy użyciu algorytmów samouczących to przyszłość marketingu online – zgadzają się z tym wszyscy specjaliści, którzy […]

Żegnamy reklamy Google AdWords (te z prawego panelu)
Redakcja

Na początku grudnia informowaliśmy o testach Google nad wyświetlaniem większej ilości reklam nad organicznymi wynikami wyszukiwania. Eksperyment musiał okazać się […]

Rozszerzone reklamy tekstowe Google Ads – nowe możliwości
Maksymilian Melion

Reklamy tekstowe Google AdWords (teraz Google Ads) dawniej i dziś Przez ostatnie lata Google znacznie poszerzyło objętość reklam tekstowych w […]