Ten tekst przeczytasz w 1 minutę

Brak komentarzy

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google - zdjęcie nr 1

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google - zdjęcie nr 2

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google - zdjęcie nr 3

Spis treści

Czytasz teraz:

Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce, narzędzie Google

Zamknij

Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google!

Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne kampanie w sieci wyszukiwania (wskaźniki nie dotyczą kampanii dynamicznych reklam w wyszukiwarce). Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce to pierwszy krok, by optymalizować swoje kampanie w reklamowe w sieci 

(Dalszą część artykułu znajdziesz pod formularzem)

Wypełnij formularz i odbierz wycenę

Zapoznamy się z Twoim biznesem i przygotujemy indywidualną ofertę cenową na optymalny dla Ciebie mix marketingowy. Zupełnie za darmo.

Twoje dane są bezpieczne. Więcej o ochronie danych osobowych

Administratorem Twoich danych osobowych jest Verseo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Węglowej 1/3.

O Verseo

Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu. Spółka jest wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000910174, NIP: 7773257986. Możesz skontaktować się z nami listownie na podany wyżej adres lub e-mailem na adres: ochronadanych@verseo.pl

Masz prawo do:

  1. dostępu do swoich danych,
  2. sprostowania swoich danych,
  3. żądania usunięcia danych,
  4. ograniczenia przetwarzania,
  5. wniesienia sprzeciwu co do przetwarzania danych osobowych,
  6. przenoszenia danych osobowych,
  7. cofnięcia zgody.

Jeśli uważasz, że przetwarzamy Twoje dane niezgodnie z wymogami prawnymi masz prawo wnieść skargę do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

Twoje dane przetwarzamy w celu:

  1. obsługi Twojego zapytania, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO);
  2. marketingowym polegającym na promocji naszych towarów i usług oraz nas samych w związku z udzieloną przez Ciebie zgodą, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO;
  3. zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń w związku z naszym uzasadnionym interesem, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f. RODO.

Podanie przez Ciebie danych jest dobrowolne. Przy czym, bez ich podania nie będziesz mógł wysłać wiadomości do nas, a my nie będziemy mogli Tobie udzielić odpowiedzieć.

Twoje dane możemy przekazywać zaufanym odbiorcom:

  1. dostawcom narzędzi do: analityki ruchu na stronie, wysyłki informacji marketingowych.
  2. podmiotom zajmującym się hostingiem (przechowywaniem) strony oraz danych osobowych.

Twoje dane będziemy przetwarzać przez czas:

  1. niezbędny do zrealizowania określonego celu, w którym zostały zebrane, a po jego upływie przez okres niezbędny do zabezpieczenia lub dochodzenia ewentualnych roszczeń
  2. w przypadku przetwarzanie danych na podstawie zgody do czasu jej odwołania. Odwołanie przez Ciebie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed wycofaniem zgody.

Nie przetwarzamy danych osobowych w sposób, który wiązałby się z podejmowaniem wyłącznie zautomatyzowanych decyzji co do Twojej osoby. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych zawarliśmy w Polityce prywatności.

Po zalogowaniu się do konta Google AdWords w nowym interfejsie, w karcie Możliwości będziemy mogli sprawdzić, nad czym warto popracować. Dodatkowo narzędzie pokazuje nam, o ile mogą poprawić się wyniki dzięki wykonaniu zalecanego zadania.

diagnostyka kampanii w wyszukiwarce

Dostępne zalecenia mogą dotyczyć następujących kategorii:

  • Reklamy i grupy reklam np. dodaj rozszerzenia linków do podstron, objaśnień, połączeń, dodaj nowe reklamy czy dodaj nowe słowa kluczowe
  • Słowa kluczowe, kierowanie i zasięg: przykładowe wskazówki: dodaj wykluczające słowa kluczowe, skonfiguruj śledzenie konwersji, dodaj więcej słów kluczowych
  • Stawki i budżety: podniesienie stawek, zwiększenie budżetu

Te podpowiedzi pomogą reklamodawcom ulepszyć kampanie tak, aby były jeszcze efektywniejsze. Polecamy je zatem Państwa uwadze.

Bądź pierwszym który napisze komentarz.

Wymagany, ale nie będzie opublikowany