Spis treści
Narzędzie diagnostyki kampanii w wyszukiwarce od Google!
Google wprowadza w wersji Beta narzędzie, które podpowiada jak dobrze skonfigurowane są aktualne kampanie w sieci wyszukiwania (wskaźniki nie dotyczą kampanii dynamicznych reklam w wyszukiwarce). Diagnostyka kampanii w wyszukiwarce to pierwszy krok, by optymalizować swoje kampanie w reklamowe w sieci
Po zalogowaniu się do konta Google AdWords w nowym interfejsie, w karcie Możliwości będziemy mogli sprawdzić, nad czym warto popracować. Dodatkowo narzędzie pokazuje nam, o ile mogą poprawić się wyniki dzięki wykonaniu zalecanego zadania.
Dostępne zalecenia mogą dotyczyć następujących kategorii:
- Reklamy i grupy reklam np. dodaj rozszerzenia linków do podstron, objaśnień, połączeń, dodaj nowe reklamy czy dodaj nowe słowa kluczowe
- Słowa kluczowe, kierowanie i zasięg: przykładowe wskazówki: dodaj wykluczające słowa kluczowe, skonfiguruj śledzenie konwersji, dodaj więcej słów kluczowych
- Stawki i budżety: podniesienie stawek, zwiększenie budżetu
Te podpowiedzi pomogą reklamodawcom ulepszyć kampanie tak, aby były jeszcze efektywniejsze. Polecamy je zatem Państwa uwadze.
Bądź pierwszym który napisze komentarz.